Selammm!!
Nasılsınız?
Hadi bölüme geçelim*Tepki:Yemeğe gideceğiz ve bizi ilk defa elbise içinde görüyorlar.*
*Elbise medyada var.*
"Hepimiz reşitiz"İzuku Midoriya
İzuku kahramanlık işlerinden uzaklaşıp seninle güzel bir yemek yemek için bugünü seçmişti.Araba ile evinin önüne geldi.Seni aradı.
"Alo,evin önündeyim.Tamam bekliyorum güzelim."Gün yavaştan bitiyordu.Gün batımını izlerken seni bekledi.Hemen ayakkabılarını giyip.Yanına gittin.
"Ben geldim!"
"Hoşge-"
Kafasını sana çevirip sana cevap vereceği sırada seni gördü.Donup kalmıştı.Onun için şu an çok güzeldin.Bir kaç kere ona seslendin.
"İzuku?Hey İzuku bir sorun mu var?"
"Ha?Ne hayır sorun yok.Sadece.."
Gene sana baktı ve yutkundu."Şey kötü mü olmuş yemeğe gideceğiz deyince şık olmak istemiştim."
"Ne?!Hayır hayır kötü değil.Ç-çok güzel olmuşsun ve ne diyeceğimi bilemedim sadece.""Oh,tamam o zaman!"
Gülümsedi ve sana arabanın kapısını açtı.Restorana gelince kolunu açtı ve koluna girdin.
"Bu gecenin en güzeli sensin.Sahiden sen her zaman dünya güzelisin."
Hafif kızardın ve restorana giriş yaptınız.Katsuki Bakugo
Bu odunun Mina ayarlamasa seni yemeğe götüreceği yok.
Mina önceden rezervasyon yaptırdığını ve gitmezseniz iyi şeylerin olmayacağını söylemişti.Giydiği kırmızı takım elbise ile evinin önünde durmuştu camdan baktın.
Lanetolsun çok karizma olmuş!
Kendine son dokunuşları yapmayı bitirmiştin ki Katsuki aradı."Neredesin be!!Kök saldım amk!"
"Kes geliyom işte!"Aşağı indin telefonu ile uğraşıyordu.
"Geldim!"
"Sonund-"Seni görünce gözleri kocaman olmuştu.Baştam aşağı seni süzdü ve yutkunup başını çevirdi.