~𝐃𝐚𝐛𝐢 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭~

3.1K 100 118
                                    

"EH YETER BE BIKTIM SENDEN"
"AH ÖYLEMİ SENİ BAŞKA BIRİ İLE GÖRMÜYORUM VE SADECE SUSMAM GEREKTİĞİNİ Mİ SÖYLÜYORSUN"

"Y/n git başımdan yoksa sonu hiç iyi yerlere gitmiyor."
"ÖYLE Mİ!?"
"ÖYLE!!"

"ÖYLE BİR GİDERİM Kİ BİR DAHA YÜZÜMÜ GÖREMEZSİN"
"SİKTİR GİT!NEREYE GİDERSEN GİT UMRUMDA DEĞİL TAMAM MI?!CEHENNEME GİT ÖLSEN UMRUMDA OLMAZ ÇIK GİT ŞİMDİ!!"

Gözlerin dolu dolu Dabi'ye baktın ve bir iki adım geriledin.Ne dediğinin farkına varan oğlan yüzündeki üzüntü ve korkuyu saklayamadı ve sana bir iki adım yaklaştı.

"Y-y/n.."

Elini kaldırıp sus işareti yaptın.Konuşmaya başlarsan ağlamaya başlayacaktın.Ceketini alıp evden ayrıldın.

Ah ne mi olmuştu?Sarhoş sevgilini barda bir kız ile yakalamıştın ve sonrasında büyük olan bu kavga yavaş yavaş tartışma ile başlarken bir anda ikiniz de bağırmaya başlamıştınız ve bu noktaya gelmişti.

*Dabi<3 arıyor..*
Yüzünü buruşturup son sözlerini söylemek için telefonu açtın.

"Y/n!Güzelim ben-"
"Kes ve beni iyi dinle çünkü sesimi son kez duyacaksın.Ne kadar çabalarsam çabalayım yine üzülen ben oldum.Seni her şeyde destekledim ben!Tamam mı!!Seni sevdim ben!!Sevdiğim kişinin başkaları ile basmam ve bunu normal karşılamasını nasıl bekleyeyim ben!!O KADAR GEÇİRDİĞİMİZ ZAMANLARI KESTİRİP ATMAN...CİDDEN SANA YAZIKLAR OLSUN!!Yüzümü bile görmeyeceksin tamam mı gidiyorum burdan siktir olup tamam mı!!NE BOK YERSEN YE ŞİMDİ!!"

Telefonu kapattın ve ara sokaktaki duvara yaslanıp ağlamaya başladın.Bunları hak etmemiştin.Onu görmemek için başka ülkeye taşınmaya karar verdin..Amerikaya.

*3 yıl sonra*
Sonunda doğduğun yere evine gelmiştin.Japonya'ya ayaklarını basmıştın sonunda!Cidden çok özlemişsin buraları!!

Amerikada teyzenin yanına gitmiş 3 yıl orada kalmıştın.Teyzene olanları anlatmış-villian olması dışında-ve kafa dinlemen gerektiğini buraya gelerek iyi yaptığını söylemişti.

Daha fazla yük olmamak için tekrar Japonya'ya dönmeye karar vermiştin ve şimdi burdaydın işte.

"Y/N!!"
"AKİRA!!"

Akira senin çocukluktan beri arkadaşındı ve o da küçükke taşınmış ailesi yüzünden Fransa'ya gitmek zorunda kalmıştı.Ama sonra onun da buraya geleceğini öğrenmiş ve buluşmak istemiştiniz.

"Seni çok özledim be!"
"Bende!!"
"Eşyalarını yerleştirelim sonra da biraz vakit geçirelim hadii!!"
"Tamamm!"

Eşyaları yerleştirmiş yine 3 yıl önceki gibi gözüküyordu evin.

"Huh bitti sonunda!"
"Eh hadi o zaman GEL!"

*Zaman atlaması*
Akira ile çok güzel vakit geçirmiştin.Ve şu an gece olmuştu.Ne kadar bende kal dese de evine gitmeyi tercih ettmiştin.Şu an tek başına sokakta yürüyordun.Çok özlemiştin Akira'yı ve çok iyi olmuştu buluşmanız.

Ah özlediğim biri daha var.

Ne kadar onu unutmak için gitmiş olsanda unutamamıştın işte.Lanet kalbin onu bırakmamıştı.

Gözlerin doldu.Hemen sildin.

Dalgınlıkla yürürken birine çarptın.

"Özür dilerim önüme bakmıyordum."
"Y/n!!"

Tanıdık ses ile kafanı kaldırdın.Ve gördün... onu.Japonya'dan gitmek için sebep olan o adamı.Hızlıca gözlerin doldu ve bir kaç adım geriledin.Olayın hâlâ şokunda iken konuştun.

"D-Dabi?"

Göz altından kan akmıştı vesana bakıyordu.Onu biraz inceledin ve cidden çok kötü görünüyordu.Zayıflamış senin ile birlikte tekrar mas mavi okyanus rengine bürünen gözler soluk mavi olmuştu.Yanağından kan süzüldü.

"Hey a-ağlama"

Hemen yaklaşıp yanağını sildin.
Senş belinden tutup sarıldı,boynuna gömüldü,saçlarını okşadı ve kokladı..öptü.Sen sadece durmuştun.Evet onu çok özlemiştin ve şu an ittirecek gücü kendinde bulamıyordun.

Yüzünü avuçları arasına aldı.

"Y/n güzelim burdasın geldin!B-ben çok özür dilerim güzelim keşke zamanı geri alsaydım da söylemeseydim.Sen..s-sen gittikten sonra toparlanamadım ben..ben seni çok özledim güzelim.Nolur beni affet sensiz yapamam ben nolur beni bırakma.Hayattaki sevinci sende bulmuşken tam..tam umut bulmuşken beni tekrar umutsuz bırakma.Sende huzur buldum seninle güldüm ben.Evet sikik kafalının tekiyim.Aptalın tekiyim!! Yaptığım şey çok kötü davranışlarım çok yanlıştı ama senin için en iyisi olmaya çabalayacağım bebeğim lütfen bir daha beni sensiz bırakma nolursun!.."

Karşında yalvaran adama baktın.Lanet pisliği senden çok özlemiştin.Cidden seni bu kadar seviyor muydu?

"C-cidden beni bu kadar seviyor musun?"
"Seni her şeyden çok seviyorum güzelim! Lütfen affet beni lütfen..."

Karşındaki adama baktın..

"Aptal.."

Dedin ve boynuna sarıldın.Çok özlediğin adamın kokusunu içine çektin.

Seni tekrar tekrar öpmeye başladı.Saçlarını kokladı.

Cidden ikinizde birbirinizi çok özlemiştiniz...

Cidden ikinizde birbirinizi çok özlemiştiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

____________________

𝐒𝐚

𝐒𝐨𝐧𝐮 𝐛𝐢𝐫𝐚𝐳 𝐨𝐥𝐦𝐚𝐝ı 𝐠𝐢𝐛𝐢 𝐚𝐦𝐚 𝐨𝐥𝐬𝐮𝐧.

𝐃𝐄𝐑𝐒 𝐘Ü𝐙Ü𝐍𝐃𝐄𝐍 𝐎𝐃𝐀𝐊𝐋𝐀𝐍𝐀𝐌𝐀𝐃𝐈𝐌 𝐎𝐍𝐃𝐀𝐍 𝐊𝐁!

𝐍𝐞𝐲𝐬𝐞 𝐬𝐞𝐯𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐬𝐢𝐳𝐢 𝐡𝐚𝐝𝐢 𝐛𝐛💗

Bnha Tepki,Oneshot, HeadcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin