𝐁𝐚𝐧𝐚 𝐛𝐢ş𝐢𝐥𝐞𝐫 𝐨𝐥𝐝𝐮 𝐚𝐰
𝐍𝐞𝐫𝐝𝐰𝐧 𝐠𝐞𝐥𝐢𝐲𝐨 𝐛𝐮 𝐢𝐥𝐡𝐚𝐦 𝐛𝐢𝐥𝐦𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦.~Sana sarılıp kokunu içine çekmek en büyük hayali.Fakar özgünlüğünden dolayı sana zarar vermekten çok korkuyor.
~Seni umursamıyor gibi görünüyor çoğunlukla fakat en umursadığı düşündüğü kişi sensin.
~Sana güvendiği için geçmişini sana açacaktır.
~Anlayışla kariılamış ve destek çıktığında ise bir kez daha Tanrı'ya seni karşısına çıkardığı için şükrediyor.
~Sevilmeye alışık değil.Daha önce hiç sevgi görmediği için garip ve soğuk davranacaktır.Ama zamanla sevgine alışır.
~Yüzünü sevmiyor fakat sen ona yüzünü sevdiğini söylediğinde yüzünü sana daha fazla göstermeye başladı.
~Başka biri ile seni görürse çıldırabilir ve boynunu kaşımaya başlar.
~Senin yanında hâlâ o küçük masum çocuk.
~Senin her dediğini dikkatle aklına kazır.Bazen bunu sevdiğimi nerden biliyor diye şaşırabiliyorsun.
~Endişeli zamanlarında seni belinden tutup kendine çeker ve göğsüne yatırır.Saçların ile oynayarak sakinleşmenş bekler.
~Uyumanda sana sarılarak ve rahatlatıcı sözler söyleyerek yardımcı oluyor.
~Sana dokunacağı zaman eldiven takıyor.Güvenliğin için.
~Senin dizlerine yattığında huzuru buluyor.Özellikle saçları ile oynarsanız..
~Senin onu terk etmenden aşırı korkuyor.Hatta bazen rüyalarına bile giriyor.
~Kötüler birliğine katılmak istediğini söyleyince çok mutlu oldu ve sana olan güveni kat kat arttı.
~Seni öperken çok tedirgin oluyor.Eli ile yanağını tutuyor.Elleri seni öpeceği zaman çok titriyor.
~Savaş planlarında senin de fikirlerini alıyor.
~Kendini korkunç biri olarak görüyor ama senin ona söylediğin iltifatlar ile sana daha da çok aşık oluyor ve kendisini seviyor.
~Boynunu kaşımaya başladığında çok sinirli oluyor bu yüzden onu sakinleştirebilen bir tek sensin.
~Onun yaralarına bakım yaparken seni hayranlıkla izleyecektir.
_________________________
𝐀𝐑𝐊𝐀𝐃𝐀Ş𝐋𝐀𝐑.𝐊𝐈𝐘𝐀𝐌𝐄𝐓 𝐘𝐀𝐊𝐈𝐍𝐃𝐈𝐑!
𝐁𝐮𝐠ü𝐧 ç𝐨𝐤 𝐟𝐚𝐳𝐥𝐚 𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐫𝐝𝐚 𝐛ö𝐥ü𝐦 𝐚𝐭𝐭ı𝐦.
𝐘𝐚𝐧𝐥ış 𝐦ı 𝐲𝐚𝐩ı𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐤𝐢 𝐚𝐲𝐨𝐥.
𝐍𝐞𝐲𝐬𝐞 𝐬𝐞𝐯𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐬𝐢𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢💗