~𝐓𝐞𝐩𝐤𝐢 2~

7.1K 134 178
                                    

Selaammm!!
Nasılsınız götünü ısırdıklarım??
Hadi geçelim.

"𝐓𝐞𝐩𝐤𝐢:𝐆ö𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢 ö𝐧ü𝐧𝐝𝐞 ö𝐥𝐬𝐞𝐤 𝐧𝐞 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐫𝐥𝐚𝐫?"

~İzuku Midoriya~
Büyük bir savaşın içindeydiniz.Şu ana kadar çok iyi savaşmıştınız.Savaşırken gözün İzuku'ya kaydı arkasında gelen nomuyu görünce onu başka yere fırlatıp nomunun seni savurmasına izin verdin.Midoriya ani hareketin ile ne olduğunu kavraması zaman aldı.Seni ağzından kanlar akarken ve bilincin yavaştan kapanırken görünce savaşı umursamadan yanına geldi;
İ:Hayır!!Y/n aç gözlerini iyileşeceksin dayan bebeğim hadi!!
Y/n:İ-İzuku seni seviyorum..
İ: HAYIR Y/N BENİMLE KAL LÜTFEN!!Lütfen.. dayan

Sen öldükten sonra ciddi anlamda içine kapandı kimse ile konuşmaz oldu.Her gün mezarına gidip sensiz hayatın ne kadar berbat olduğundan bahsediyor.Katsuki bile onun için endişelenmeye başlamıştı.Eski haline getirebilecek tek kişi sendin..
Bu neşeli çocuk için hayat artık bom boş bir hâl aldı..

~Katsuki Bakugo~Savaşın ortalarındaydınız ve şu ana kadar her şey yolundaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Katsuki Bakugo~
Savaşın ortalarındaydınız ve şu ana kadar her şey yolundaydı.Katsuki bir yandan düşmanlar ile dövüşürken bir taraftan da sana bakıyordu.İki kişi saldırınca gözünü senden ayırmak zorunda kaldı.Villianları alt ettikten sonra karnının ortasından buz parçasının geçtiğini görünce zaman durdu onun için.
K:Y/N!!!
Yere düşmeye yakın bedenini nazikçe kucaklayıp bir ara sokağa girdi.Şu an da kazanmaları onun için önemsizdi.Şu an tek istediği senin yaşamandı.Yüzünde belirli belirsiz bir gülümseme ile Katsuki'ye baktınız.
Y/n:K-Katsuki seni çok seviyorum..
K:Şşş dayan zorlama kendini tamam mı sen güçlüsün aptal kolay kolay vazgeçmezsin tamam mı?
Bilincin yavaş yavaş gidiyordu..çok kan kaybetmiştin.Son kez kanına kostümünün parçası ile durdurmaya çalışan Katsuki'ye gülümsedin.
Y/n: Görüşürüz K-Katsuki.
K:Y/n!!Hayır güzelim bak geçti tamam mı seni hastahaneye götürcem.İyileşeceksin bebeğim.Dayan...L-lütfen

Senin öldüğünü kendine bir süre yediremedi.Yokluğuna alışmak istemedi.Herkese bağıran bu agresif çocuk artık kimseye bağıracak gücü bulamıyordu.Antrenmanlarını aksatmaya başlamıştı..neredeyse çoğunu.Sadece senin yastığını koklayıp fotoğraflarına bakıyordu ona iyi gelen tek kişi sendin...

Sadece senin yastığını koklayıp fotoğraflarına bakıyordu ona iyi gelen tek kişi sendin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bnha Tepki,Oneshot, HeadcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin