Selam bebekler
"Tepki:Savaş sırasında ses tellerimiz zarar görüyor ve bir daha konuşamıyoruz."
(Karakterler:Katsuki, Tenya,Kiri,Tokoyami)
~Katsuki Bakugo~
Doktorununun dedikleri beyninde yankılanmasına ve gözlerinin dolmasına rağmen tepksizi kaldın.Sadece kafa sallamıştın.Doktor çıktığında bir süre tepkisiz kaldın.Buruk bir gülümseme ile göz yaşların akmaya başladı.Artık konuşamasan da insanlığa yararın dokunmuştu.
Bir süre sonra kapı açıldı.Kafanı çevirdiğinde ona baktın gözlerindeki bakışlardan anlarsak öğrenmişti.
Yanına gelip sana sarıldı.Burun çekişleri ile ağladığını anladın.
"Özür dilerim.."
Kafanı hızla sallayıp tişörtünü sıktın.
"Hayır hayır ben özür dilerim güzelim seni..seni koruyamadım.."
Yüzünü avuçları arasına aldı.Gülümseyerek konuştu.
"Seni asla bırakmayacağım bundan sonra tamam mı.?"
Seni bunca zaman senden daha iyi tanıyan adam seninle iletişim kurarken zorlanmıyordu.
Ne olursa olsun yanında.~Tenya Iida~
Yere bakarak bundan sonra ne olacağını düşünürken kapı hızlıca açıldı.Gelenin sevgilin olduğunu anladın.
"Y/n!!"
Yavaşça kafanı kaldırdın dolu gözlerin ile baktın.
Yanına gelip ellerini elleri arasına aldı.
"Ben öok özür dilerim çok çok özür dilerim seni koruyamadım işe yaramazın tekiyim çok çok -
Yanağına elini koyarak susturdun onu.Sorun yok dercesine gülümsedin.
"Her daim yanında olacağım sevgilim.."
~Eijiro Kirishima~
"Y/nn!!"Kordiorda yankılanan sevgilinin sesi ile kapıya bakmaya başladın.
Kapıyı açtığı an gözleri seninkiler ile buluştu.Bir süre orada sabit kalıp sonrasında kendini toparlayıp yanına geldi.
"G-güzelim başka bir yerinde bir şey yok değil mi.."
Hayır anlamında kafa salladın..
Elleri titreyerek ayaklarına baktı.Gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.Titrek sesi ile konuştu.
"Ö-özür dilerim bebeğim ben..ben iyi bir erkek arkadaş değilim.."
"Seni koruyamadım beceriksizin tekiyim..özür dilerim.."
Ellerinin üstün ellerini koydun.Kafasını kaldırıp sana baktı.Gülümsemeni görünce sana sarıldı.
Saçlarını okşadı.
"Senin için her şeyi göze alacağım seni asla bırakmayacağım güzelim.."
~Fumikage Tokoyami~
Kapıyı tıklatıp elleri önünde yanına geldi.Yatağa oturup sessizce oturmayı sürdürdü.
Açıklayamıyordu kendini..
"Y/n ben özür dilerim..Her şeyi batırdım ben..b-ben yanında olsaydım belki de-"
Ellerini tutup ona baktın.Sorun yok diyerek bakıp gülümsedin.
Sana gülümsedi ve sarıldı.
"Bir daha seni bırakmayacağım-"
"Bırakmayacağız!!Bende varım burda!"
____________________
Selam askolar.Medyayı takmayın galerimde bişi kalmadı var da üsendim koydum aman.
KatsukixReader yazıyom ha haberiniz olsun.
Atacam onun ilk bölümünü de.
Buraya da duyuru paylaşırım.
Hadi bb💗🔪
Oy yorum atın..
Galp seviyom sizi.