~Tepki 32~

4K 86 165
                                    

"Tepki: onların kucaklarına oturup tahrik ediyoruz"
Karakterler:Sero,Shi,Shoto

Butun karakterler 18 yaşını geçmiştir

Cinsellik içerir sevmeyen veya rahatsız olanlar geçebilir^^

-Hanta Sero-
Odada sıkıntıdan ikinizde elinizden telefonu düşünüyordunuz.

Sıkılmıştın ve neden biraz eğlenmeyesin?

Yataktan Sero'nun kucağına oturdun.Telefonu bırakıp sana baktı.

"Efendim bebeğim?"

"Napiyon?"

"Hiç öyle çizgi roman okuyom okumak ister misin?"

"Yok sarılcam sadece."

Alnını öpüp telefona bakmaya geri döndü.

Yerinde biraz kıpırdandın ve Sero'ya sarıldın.

(Imdat cok masum bu durun)

Sıkılmaya başlamıştın.Yerinde biraz sürtünmeye başladın.Sero'nun belinde olan eli kalçana gitti.

Biraz daha yerinde kıpırdayınca eli ile kalçanı sıktı.

Kıkırdadın ve gözleri koyulaşmış sevgiline baktın.

"Noldu bebeğim?"

"Çok kötü bir sorunumuz var sevgilim."

"Hm neymiş?"

(Amk salağı bantlarla seni ters cevirip duz sikcek-bu durumdan memnunuz-)

Bir süre gözleri yüzünde gezindi dudaklarına gelince durdu.

Şu an ikinizde dudaklarınıza bakıyordunuz.Yavaşca yaklaştınız ve dudaklarınız birbirine değdi.

Yavaşça hareket ettirmeye başladınız.Senden uzaklaştı ve seni yatırdı.Bir eli ile bileklerini başının üstünde tuttu diğer eli kalçalarını tutuyordu.

Çeneni öptü ve öpücükleri yavaş yavaş köprücük kemiğine kadar devam etti.

Bileklerini bıraktı ve üstünü çıkarmana yardım etti.Kendisininkini de çıkarttıktan sonra özgünlüğü ile iki bileğini birbirine bantladı.Ellerini başının üstüne yerleştirdikten sonra göğsünü öpmeye başladı.

Küçük iniltiler çıkardın.Dudakları beline gelince eşofmanına baktı ve gülümsedi.

"Yolumu kapatan bir engel var ne yapmam gerek acaba?"

Bantlardan kurtulmaya çalışırken güldün.

"Sero, çıkar onları."sızlandın.

Gülerek bağcıklarını çözmeye başladı.
"Bu mu?Bunu mu yapmalıyım?"

Kıkırdadın ve başını salladın.
"Kelimeler ile aranı iyi tutman gerek sevgilim."

"Evet Sero çıkar artık!"

Sırıttı ve eşofmanını çıkarttı.Gözün Sero'ya kaydığında sana hayranlıkla baktığını gördün.

Dizlerini iki yana ayırdı.Elini yavaşça arasından aşağı doğru indirmeye başladı.Kesik kesik nefesler vererek yastığa sarıldın.

"Lanet olsun bebeğim neden bu kadar hassassın.. Henüz bir şey yapmadım."

(Karsimda seni görsem ayakta bosalirim amk)

Vajinanın etrafında parmağı ile dairel çiziyordu.Kalçalarını kaldırmaya çalıştın ve sızlandın.

Sero parmağını içine itti ve boynunu öpmek için eğildi.
Yüksek sesle inledin ve yastığı daha fazla sıktın.Tırnakların ile neredeyse yırtıyordun.

Bnha Tepki,Oneshot, HeadcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin