10

1.6K 29 19
                                    

Pov Summer

Obudziło mnie pukanie do drzwi w naszym domu. David jeszcze śpi. Zeszłam na dół by otworzyć drzwi. Była to pani Jadwiga. Pewnie byśmy się pospieszyli bo za niedługo zbiórka.

PJ- a was nie obowiązuje wstanie na zbiórkę za pięć minut was wszystkich widzę!-

Wykrzyczała mi to wprost w twarz. Zamknęłam drzwi i poszłam budzić wszystkie śpiochy. Zauważyłam że chłopaki z dół wstali. Się nie dziwię. Poszłam na górę i zaczęłam pukać do pokoji. Na końcu został mi pokój Erwina i Heidi. Weszłam i zobaczyłam wtuloną Heidi w Erwina.

S- przepraszam państwa ale wstawać bo Pruchna się denerwuję.-

Po tym wyszłam i ruszyłam do mojego pokoju by obudzić Davida.

Pov Heidi

Gdy Summer wyszła z pokoju wstałam. Obudziłam Erwina i zeszliśmy na dół byli już wszyscy. Wyszliśmy z domu na zbiórkę. Były pozostałe grupy.

PA- dzień dobry dziś macie w zajęciach przez cały dzień zadania do wykonania w grupach. Teraz idziemy na śniadanie a potem macie godzinę na ogarnięcia się i zbiórka tu o 13 jest 11 biegiem na śniadanie i się ogarnąć.

--
Byłam już po śniadaniu. Szłam w stronę domku by się ogarnąć. Byli tam już Dia,labo, Summer i David. Wszyscy byli ogarnięci poszłam na górę by wziąć ubranie i kosmetyczkę. Wzięłam czarne bojówki i bluzkę na krótki rękaw. Zeszłam na dół do łazienki i wzięłam szybki prysznic. Ubrałam się i pomalowałam. Gdy wyszłam zobaczyłam że do domu wchodzi carbo, Kylie i Erwin. Czekaliśmy na nich z pół godziny. Gdy byliśmy wszyscy gotowi wyszliśmy na taras. Była 12.56 cztery minuty zostały do zbiórki. Widziałam jak inni ludzie z domów już wychodzą na plac zbiórki. Postanowiliśmy już pójść się ustawić. Byli już wszyscy, cała wycieczka. Gdy przyszedł pan Alex by rozdać nam zadania.

Wzięłam kartkę do ręki i zaczęłam czytać na głos zadania.

1. Znajdź kraba.
2. Znajdź smoczy owoc.
3. Zagotuj wodę na ognisku.
4. złap żabę.
5. Wejdź na wieżę strażnika.
6. zrób zdjęcie Ruby.
7. Zrób szałas.
8. Zróbcie wszyscy zdjęcie na tle zachodu słońca.
9. Znajdź czerwoną chorągiew.
10. Spólny piknik.

E- co to do cholery ten smoczy owoc!

C- takie coś co wygląda jak jajko.

PA- macie czas na wszystko do 19. O 19 widzę wszystkie grupy tu.

Zapowiada się ciekawie...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 12, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

liceum- Herwin (Zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz