BLODY MARY

480 14 0
                                    

ŞU ANDA DÜĞÜN SALONUNDAN YAYINLIYORUM GEÇ GELDI ÇÜNKÜ INTERNET FATURASI YÜZÜNDEN YAYIN YAPAMAM IYI OKUMALAR
Efsaneye göre;
Blod mary adında bir kız 150 sene önce yaşamış.Daha önce doktorlar bu günkü bilim teknolojisine sahip değillermiş.Tabii Mary'i kalbinden rahatsız olduğunu anlayamamışlar.Bir gün kızın kalbi aniden durmuş ve doktorlar öldüğünü söylemişler.Tabi bunun üzerine ailesi çok yıkılmış.Kızlarının ölümüne bir anlam verememişler.Cenaze töreninde kızın koluna bir iplik takmışlar ve yaşıyorsa kolundaki iplik çanı çekince çalar diye düşünmüşler.Cenazeyi gömdükten sonra tüm ailesi üzgün olduğu için bir barda içki içmeye gitmişler.Dönüşünde tekrar kızının mezarına gelmişler.Birde ne görsünler kızın koluna bağladıkları ip aşağı çekilmiş ve çan yerde duruyormuş.Hemen mezarı açmaya başlamışlar tabutu çıkarmışlar.Açtıklarında birde ne görsünler zavallı kız cağız tabutun kapağını açabilmek için tırnaklarıyla tabutun kapağını açabilmek için tırnaklarıyla tabutu kazımış.
Elleri kan içinde kalmış ve ailesi onu gerçek bir òlü olarak bulmuşlar.Ailesi bunun üzerine çok üzülmüş ve demişler ki "Kızımızı canlı gömdünüz!"
Söylentilere gòre ayna önünde ismini tekrarladığımızda Mary görünüyor ya da yanızıma geliyormuş.Bunun çeşitleri şunlar;
1-Aynanın karşısına geçin oda kapkaranlık olsun 3 kez Bloody Mary diye seslenin.Aynadan çıkıp gòzünüzü çıkarır ve yuzunuze zarar verir.
2-Karanlık bir odada aynanın ònüne geçp 13 kere Bloody Mary derseniz kızİmız bu işlemi yapan arkadaşa görünUyormuş ve yüzüne saldırıyormuş.
3-Banyoya gidin,aynaya bakarak 13 kere "I believe in Mary Worth" deyin.
İNTERNET FATURASI YÜZÜNDEN ÇOK FAZLA GEÇ GELDİ.SORRY :)

KISA KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin