9."Nedensiz acı."

102 14 0
                                    

Merhaba arkadaşlar.

Yeni bölümle geldim.

Sizi seviyorum, iyi okumalar 💕

Gördüklerimi beynime idrak etdirmek istiyordum. Çünkü bu adamdan her seferinde uzak duracağım dediğimden sonra tam dibinde oluyordum.

"Ben böyle kaderi var ya," tıslarken dediğim şeyle birlikte parmağını dudağıma götürmüş ve beni susturmuştu. Gözlerimi kısıp ona ters ters baktım. "Birileri duyacak. Ve lütfen bu güzel tesadüfü bozma." Dedi, oyunculuk sergilerken.

Geriye çekilmiş ve elimi sıkıntıyla saçlarıma geçirdim. Bu sırada bana çapkın şekilde bakan adamı görmezden gelmek istiyordum. Dudağını ısırırken gözlerim irileşmiş "Bu kadar arsız olma." Dedim. Ben burda düştüğüm duruma ağlıyordum. O, beni süzüyordu.

Kıkırdayıp bana yaklaşmış "Çok güzelsin ama." Dedi, sona doğru sesi kalınlaşarken. Nutkum tutulurken dirseğimi karnına geçirmiş ve kızardığım için yüzümü avuçlarımın arasına almıştım.

Hâlâ keyifliydi ya.

Arsız.

"İçeri girdiğimizde birbirimizi ilk kez görüyormuşuz gibi yapacağız. Sen beni ilk kez gördün. Bende seni. Tamam mı?" Dedim, tam ciddiyetle.

Dudaklarını büzmüş, başını sallamıştı. "Peki neden?" Dedi, merakla bakarken.

"Nedeni yok işte. Böylesi daha iyi."

Omuzlarını kaldırıp indirmiş "Sen bilirsin." Dedi.

"İyi, içeri geçelim o zaman." Sesimdeki huzursuzluk belliydi. O zaten bunu umursamıyordu. Hoş, zaten istemiyordum da. Elimle saçlarımı düzeltip içeri girdik. Bize dönen bakışlarla daha şimdiden heyecan basmıştı beni. Yanımdaki adam rahat şekilde içeri geçip otururken, bende masada olan içecekleri dağıtmıştım.

"Teşekkürler" Dedi, Baekhyun gülümserken. Gülümsemiş ve Baekhyun'un yanına geçip oturmuştum.

"Tanış oldunuz galiba?" Dedi, Hoseok bana ve Taehyung'a bakarken.

"Evet, şey, koridorda kısa tanışma şeysini yaptık." Dedim yamuk şekilde.

Rezil olmadan bu gece bitmeyecekti.

"Ne güzel. Baekhyun az evvel dedi bize," dedi, bakışları Baekhyun'u bulunca. Ona bakarken gözlerinin içi parlıyordu. Onlara bakarken gülümsemiştim. "Aynı okuldaymışsınız." Derken, benimde yüzüm değişmiş ve Taehyung'a bakarken, onun da kaşları havada sanki şimdi öğreniyormuş gibi yapmıştı.

Elim boynuma giderken derin nefes aldım. "Ah, daha yeniyim diye tanışamadım." Kirpiklerimin altından ona baktım. Karşımda bacak bacak üstüne atmış, bir elinde içecek vardı. Diğer elini dudaklarına götürmüştü gözlerime bakarken.

Hayır,hayır, hayır.

Kızarma,Jungkook!

"Taehyung, bundan sonra tanıştınız. Bence, anlaşabilirsiniz dimi?"

"Çok güzel anlaşarız. Merak etmeyin."

Yüzüne baktığımda alaylı gülüşünü gördüm. O sırada Yoongi'nin telefonu çalmış, telefona cevap vermesi için dışarı çıkarken, o kısacık zamanda Taehyung'un kasıtlı olarak yaptığına emin olduğum o eylemi gördüm.

İçeceği gözlerimin içine bakarak üstüne dökmüş ve ardından ayağa kalkarak eliyle gömeliğini bedenine yapışmaması için sallamıştı. Yaptığı şeye anlam veremezken , Baekhyun ayağa kalkmış ve masadan mendil verdi .

School love (Taekook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin