Merhaba arkadaşlarrr.
Ariana Grande- Side To Side
İyi okumalar...
Kahve rengi mobilyaların ve duvar büyüklüğünde cam bir penceresi olan, geniş, gün işığının geldiği dikdörtgen odada üç kişiden başka kimse yoktu. Uzun ve kahve renkli bir masada oturan okul müdürünün önünde ayakta duran iki öğrenciye dikkatle baktı, tek düşündüğü sorunu sakince çözmekti.
Fakat karşısındakiler bir-birlerine saf öfke ve nefretle bakarken sıkıntılı nefes vermiş ve sevmediyi rengine dönmüştü.
Sinirlenmek en son istediği şey değildi. 10 yıldır müdür yardımcısı olduğu bu okulda bir elin parmak sayısından az sorunu olmuş ve nadiren bu yüzden sinirlenmişti.Yine sakin olacaktı. Tabiatı buydu ve bu böyle olacaktı. Tabi zorluk çıkmazsa.
"Evet," Dedi hafif beyazlamış saçlarını yavaşca arkaya iterken. "sizi dinliyorum çocuklar." Dedi sesinde otoritelik dururken.
"Neden kantinde kavga etdiniz,sorun nedir?"
Ses gelmiyordu.
Karşısında sarışın; saçlarını ikiye ayıran çocuk gerginlikten dolgun dudaklarına işgence ederken, diğer yanında duran esmer tenli kahve rengli saçlarını sıkıntıyla arkaya atmış ve bakışlarını yere sabitlemişdi.
"Çocuklar, sorun nedir?"
Müdür yardımcısı Chul, bu duruma gülerken karşısındaki 4 çift göz onu bulmuştu aniden. Daha dakikalar önce kantinde bir grup gencin bir-birine saldırdıklarını görmüştü oysakı. Şimdi suskun olmaları Chul'u güldürmüştü.
"Size soru sordum, oyun mu oynuyorsunuz benimle ?" Aniden düz hal almış yüzü karşısında duran iki kişinin bir-birlerine bakmasına ve sanki buna tahammül edemiyorlarmış gibi hemen önlerine dönmelerine sebep olmuştu.
Sarı saçlı çocuk, beyaz okul gömleğinin yakalarını düzeltirken boğazını temizledi. Kendinden emin şekilde "Oyun oynadığımız yok efendim. Yanlışlık oldu sadece."
Yanındaki esmer dakikalar öncesinde kendisine nefretle bakan çocuğun sözlerini kafasıyla onaylarken, gözleri hala yerdeydi.
"Neden kavga etmek istediniz ? Hemde grup şeklinde. Onları buraya almadım, çünkü bana grupları ikiye ayıran kişilerin sizin olduğunuzu dediler." Sakin ve baskılı şekilde dediği şeyle esmer tenli boynundaki gevşeyen siyah kravatı bir an için düzeltmek istedi ama vazgeçerek "Gerçekten yanlış anlaşılma olmuştu hocam. Lütfen affedin. Bir daha olmayacağına emin olabilirsin."
Yalandı.
"Peki ya grupu ikiye ayırmanıza ne demeli? Diğer öğrenciler bundan rahatsız oluyor. Sürekli atmacalar, kavgalar... Açıkçası yetişmem gereken toplantı var ve benim bu türlü işlerle uğraşmam asabımı bozuyor."
Konuşarken sakinliğini bozmayan bu adama deliymiş gibi bakan esmer, yüzünü anlık buruşturmuş daha sonra aklındakileri toparlayarak yeni yalan uydurmuştu.
"Hocalara sorun efendim," diye girişimde bulundu şu an ceza yemesi en son isteyeceği şey değildi ve akşam arkadaşının düzenlediği partiye katılacaktı. Eğer sorun yaşanırsa bu sefer gerçekten Park Jimin'i ondan kimse alamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School love (Taekook)
FanfictionOkulun popüler çocukları olan Kim Taehyung ve Park Jimin rekabet sonucunda okula yeni gelen öğrenci üzerinden bahse girmişlerdi.