Ayrılık rüzgarı

45 13 2
                                    

Rüzgar çok heyecanlıydı. Sonunda sevdiği kadına evlenme teklifi edecekti. Sonunda sevdiği kadınla birlikte olacaktı. Rüzgar akşam Ada'ya bir mesaj attı. Yarın akşam her zaman buluştukları kafede buluşma kararı aldılar. Ada'nın da Rüzgar'a diyecekleri varmış. Rüzgar o gün sabaha kadar uyuyamadı. Güneş doğar doğmaz kalktı elini yüzünü yıkayıp hızlıca birşeyler hazırlayıp yedi. En sevdiği kıyafetlerini giyip çıktı. Deniz kenarında yürümek biraz da olsa heyecanını alacağını düşündü. Biraz gezindikten sonra bir banka oturarak söyleyeceklerini toparlamaya çalıştı. Buluşma vakti yaklaşınca kalkıp kafeye doğru yürümeye başladı. İçeri girdi ve her zaman oturdukları yere oturup beklemeye başladı. Beklerken bir çay içti. O anda Ada da gelmişti. Rüzgar Ada'nın birşey isteyip istemediğini sorudu lakin Ada acelesi olduğunu ve hızlıca bir şey söylemesi gerektiğini söyledi. Ardından hızlıca ayrılmak istediğini söyledi. Rüzgar olduğu yerde kala kalmıştı. Neden diye sormadan Ada masadan kalkıp gitti. Rüzgar orda o şeklide saatlerce kaldı. Saatler sonra elini cebine götürdü ve evlenme teklifi edeceği  yüzüğü çıkarıdı acı ile gülümseyerek yüzüğe baktı ardından hesabı ödeyip dışarı çıktı sanki hiç kimsesi kalmamıştı. Hafif hafif bir rüzgar esiyordu ayrılık rüzgarı..

Aşkın Soğuk RüzgarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin