ölmeyi bile başaramadım

36 8 0
                                    

Rüzgar gözünü açtığında bir hastane odasındaydı. Başında Doktorlar vardı. Kuzeni olan Ali'ye rüzgarın durumundan bahsediyorlardı. Rüzgar sessizce onları izledikten sonra başını hastanenin camına doğru çevirdi sessizce dışarıya izledi. Bir size sonra rüzgarın uyandığını farkına vardılar doktorlar Ali ile Rüzgarı yalnız bıraktı. Ali Rüzgar'a acıyan gözlerle bakıyordu. "İyi misin?" Diye sordu Ali Rüzgar'a, Rüzgar başını evet manasında salladı. Ali'nin yüzüne bakamıyordu Rüzgar. Ali onun tek ailesiydi. Rüzgar üniversiteye geldiği gün tüm ailesini bir trafik kazasında kaybetmişti. O günden beri sadece Ali vardı onun için.

Rüzgar nasıl buraya geldiğini düşündü. Ali düşüncelerini okuyormuş gibi anlatmaya başladı. Rüzgar intihar etmek için girdiği küvete suyu açık bırakmıştı. Bir süre sonra küvette ki su taşmaya başlamıştı. Akan su alt katta damlayınca komşusu gelip dakikalarca kapıyı çalmıştı sonra evde olmadığını düşünüp kapıyı kırmıştı. Banyoya girip Rüzgarı o halde görünce hemen ambulansı aramış ve Ali'ye haber vermişti. Rüzgar bunları duyunca biraz daha üzüldü komşunun onu bu halde görmesi onu utandırmıştı. Ali biraz daha odada kaldıktan sonra Rüzgara uyumasını söylemiş odadan çıkmıştı.

24 saat sonra Rüzgar hastaneden taburcu olmuştu. Ali onu evine getirdi. Mutfağa geçip bir çorba yapıp Rüzgara verdi. Rüzgar çorbayı içtikten sonra Ali'ye gitmesini söyledi. Ali her ne kadar itraz etsede kalmak için Rüzgar'ı ikna edememişti. Ali gittikten sonra bloğunu açtı ve şöyle yazdı " Senden sonra yaşamak zor geldi. Ölmek istedim ölümden korkan ben ölümü istedim. Fakat ölmeyi bile becermedim. Bundan sonra sensizliğe alışmak kalıyor. Ama ne kadar sürer hiç bir fikrim yok. Belki bu yazdıklarımı okumayacaksın belki sen beni çoktan unutun" bunu yazarken Rüzgarın gözünden bir yaş aktı ve elleri ile kestiği bileğinin üstüne düştü Rüzgar o damlaya bir süre baktıktan sonra yazdığı şeyi okumadan paylaştı. Hakan Sarıca'nın senden kaldı şarkısını açıp yatağına geçti.. gözleri yavaş yavaş kapanırken Ada ile anılırını düşlüyordu.

Aşkın Soğuk RüzgarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin