Problemă rezolvată

14 5 25
                                    

Ella

Vă era dor de mine, nu? Știu ca v-a plictisit V. cu toate dramele și confesiunile sale interioare, dar am revenit! Deci sa înceapă distracția!

Va întrebați ce s-a întâmplat cu mine, unde sunt și ce mi-a făcut panarama de Charles? Cu siguranță o faceți, asa ca hai sa va povestesc.

Acum sunt afara, în curtea conacului dragului de Charles, savurând o imagine cum rar întâlnești. Nu va mai țin în suspans, sa începem!

Totul s-a întâmplat în urma cu 8 ore, când nenorocitul acela infantil m-a smuls de pe patul jegos de spital unde mi se administra perfuzii, adică, in sfârșit, primeam și eu ceva bun.
M-au luat câinii lui, ca javra e vai de capul lui, nu e în stare nici să meargă fără baston, dar să-mi care mie trupul mirobolant ; și m-au dus într-o cameruta din viloaia lui.
Bun, ajunsa acolo cu legământul la bot (pentru ca nu au putut suporta vorbele mele dulci), ma așează pe un scaun rupt și mucegăit, ca creieri lui. Ma leagă cu mâinile la spate și îmi da calusul jos.

- Mai, mai, mai! Deci tu ești faimoasa Ella, noua membra a organizației rivale! spune Charles rânjind.

- Sunt mă-ta, idiotul dracu ce ești! Cum îndrăznești sa ma racolezi ca pe o curva și sa ma aduci în bârlogul tău de moșneag libidinos?!?

Recunosc ca a rămas câteva secunde cu gura căscată, mirat de limbajul meu. M-am simțit mandra!

- Ai mult tupeu pe tine sa aplici aceste replici în fata mea! Poate crezi ca acest caracter al tău ma va impresiona și voi închide ochii ca V., dragul tău V., dar din păcate cu mine nu-ți merge! Nu ma deranjează limbajul murdar, chiar îmi face placere să-l ascult, dar vreau sa incetezi și sa fii cuminte, ca să-ți adresez niște întrebări! spune apropiindu-se de scaunul meu.

- Ce întrebări crezi ca îmi poți adresa tu mie, jegos nespălat ce ești?!? Ai probleme mintale, ha? Am fost rapita odată, de câte ori i se poate întâmpla cuiva asta în viata? Credeți ca sunt păpușă voastră, ca va puteți bate p*la de mine pe fata? Dă-mi drumul pana nu pățești ceva grav, pana nu te filez ca pe un porc!

Începe și rade ca un handicapat, uitandu-se la sclavii slinosi de lângă el. Începuse sa mi se zbată o vena la cap și sa îmi iasă draci din mine, dar trebuia sa ma abțin pentru cea ce urmează!

- Dacă nu înțelegi de vorba bună, trebuie sa apelez la masurile de dresare! Bob! Adu bagheta magica! Nu stau sa ma rog de tine! striga el la un animal.

- Bagheta magica? Ce bagheta ai în cap nenorocitule? Sa ți-o bagi în cur, handicapatule! Sau nu, dă-mi-o mie ca ți-o bag eu. Și apoi ți-o înfig și în dinți aia împuțiți!

Ia instrumentul respectiv de la brută și vine spre mine.

- Sa fi sigura ca îl primești! spune atacandu-ma cu el.

Ce p*la mea bagheta?! Era un cacat de electroșoc, puțin mai performant și modificat, dar 100% ineficient în fata mea!
Incearca el sa îl pună în diferite locuri, într-adevăr, nu unde ar fi mers pus, dar ce sa-i fac?!?

- M-a gâdilat puțin! Politia nu are jucării d-astea. Au niște rable de instrumente, nici măcar nu ma gâdila, dar îmi plac și alea, mai bine decât nimic! Când termini toată joaca asta, poate mi-l împrumuți și mie! Îl fac eu util!

- M-am saturat! spune aruncând jucăria pe jos.

De aici povestea devine interesantă!
Incearca sa își verse nervii apasandu-ma pe rana din umăr, (a fost puțin dureros, dar cu folos) dar găsesc o ușită de scăpare.
Ma trag în jos pana când mână lui ajunge în dreptul sforii, ma aplec în fata și îmi dau un impuls de cad cu scaunul peste mine. Sfoara rămâne în mână lui, iar într-o fracțiune de secunda ma ridic și ii pun jucăria la gat!

- Nu se mișcă nimeni, altfel va prăjesc șeful! Asta nu e rezistent la un voltaj d-asta, îl parlesc ca pe porc! Înapoi, javrelor! Ella iese! spun împingând porcul pe ușa.

Ii iau nenorocitul de baston și ii bag mana în gât. Moșul nu se poate deplasa fără el, asa ca ma folosesc de butoanele din gât pentru al mișca. Sunt atenta la mișcările câinilor și înaintez ca o diva!

- Toată lumea atenta la mine! Tu, ala înalt! Arunca-mi pistolul! Acum! strig amentitor.

Charles ii da acordul si îmi arunca arma.

- Bun, acum toată lumea în genunchi! Și tu, tataie! spun izbindu-l de pământ.

Acum facem show!

- Tot ce se va întâmpla aici, va fi realizat de Ella Miles, gândit și asumat de respectiva din fata voastră! Subliniez ca  am fost obligată, chiar silita sa fac asta, nu a fost de bunăvoie! A fost o adevărată neplăcere și oribilitate sa va întâlnesc, dar nu va voi uita! Eu nu uit nimic, niciodată! Va pup! spun impingandu-l în patru labe pe boss.

Toată aceasta activitate se desfășoară în grădină casei, într-o balta imensa de apa de la ploaia de aseară! Ma aplec ușor și ii șoptesc doua vorbe scarbei, (pe care le păstrez pentru mai tarziu) apoi arunc jucăria în apă.

Are un voltaj foarte mare, dacă ar fi folosita mai mult de o atingere, ar fi fatala. Și chiar este!

Bag o fuga din balta și privesc prăjeala de gândaci urâți!

Si uite asa stau în grădină de 3 ore, privind mortaciunile și mai împusc câte un sclav de a lui Charles care aștepta ordinele lui.

Poate ca va întrebați, ce aștept de nu plec din casa moșului? Îmi aștept cavalerul, pe dragul de V. ca sa ma salveze! Ce p*la mea salvare, am făcut eu toată treaba! Aștept sa vina ca să ii vad moaca aia frumoasă cum incremeneste la vederea acestei priveliști! O sa rămână prost!

Cu ocazia asta fac și o confesiune, o fi V. un prost care habar n-are ce vrea, care mă seaca de toate puterile și ma enervează la maxim. Îmi bag p*la în gura lui de 1000 de ori pe zi, dar tot prostul meu rămâne!

Si rețineți, nimeni nu se atinge de ce este al meu. Absolut nimeni!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 13, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Nu Voi Renunța Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum