O zi normala din viata mea

55 8 6
                                    

Luni dimineață, cea mai urâtă zi din lume! Prima zi din săptămână, atunci începe munca.
O dimineață mohorâtă, neînsorită și fără viață...un început de săptămână perfect!

Mă ridic din pat datorită soneriei nenorocite a telefonului care sună zilnic, din păcate. Las patul nearanjat, ca de obicei, aprind lumina și mă deplasez spre bucătărie, acolo unde stă minunata mea cafea!

Îmi fac cafeaua, o savurez și apoi merg în baie să mă pregătesc pentru servici. Ma uit în oglindă, ce față de terminată am! Știu ca nu sunt o frumusețe rară, dar nici atât de urata nu pot sa fiu!

Încep sa ma machiez ca să scap de cearcănele și defectele cauzate de excesul alcoolului zilnic.

Sper să funcționeze chestiile astea! Trebuie sa fiu prezentabila în fata unor vagabonzi și maniaci care vin sa își înece suferința în băutură și distracție! Normal, ca altfel comentează boul de patron, Karl! Nenorocitul de Karl!

Karl este patronul barului, o pușlama care face afaceri dubioase cu criminali și psihopați care, într-un final, îl vor lichida pentru ca nu își respectă promisiunile și îndatoririle! Sunt nevoita sa îi suport mofturile și prostiile, din bani lui trăiesc.

Termin machiajul și fug spre dulap. Cu ce dracu sa ma îmbrac? E vară, e luni... ceva simplu dar sexy, sa moară toți cei care mă văd! Știu, salopeta mea de piele neagră! Perfect!

Este ținută perfectă, atrăgătoare și cu buzunare încăpătoare pentru bani clienților, binevoitori sau nu de ai oferi!
Ma îmbrac repede și fug pe ușa, mereu întârzii! Găsesc un taxi și ma urc în el.

- Bună dimineața, păpușă! Unde te duc? întreabă șoferul cu o privire ușor întortocheată.

Un bărbat de vreo 50 de ani, gras și gelat, încearcă sa se dea la mine! Încerc sa ma abțin!

- Cu mine vorbești mă?

- Cu tine frumoas-o! Ești intepata, îmi place! zice el cu un glas ușor pervers

Asta a pus capac întregului meu calm!

- Asculta la mine umflat jeg...

Nu termin bine de rostit aceste cuvinte ca în mașină se urca un bărbat care îmi scurtează vorbele.

- Bună dimineața lume frumoasa, ce faceți? Nu-i asa ca este o dimineață superba?

Rămân tâmpită! Cine dracu e asta și ce vrea de la viata mea?

- Dacă nu te superi, vreau sa ne duci pe strada 7, la barul Starbeer. Eu și iubita mea avem niște treaba pe acolo, dacă înțelegi tu ce zic! spune el făcând cu ochiul către taximetrist și ținându-ma de mână.

Să-mi bag ceva în gura lui, cum îndrăznește sa ma ia de mana și sa zică asemenea lucruri?

- Ea e iubita ta... nicio problema, va duc imediat! zice el călcând accelerația și tragandu-si nasul insistent

Cine rasa ma-si este handicapatul asta de ma numește pe mine iubita lui? Ma tine strâns de mana și rânjește la mine! Mi-as înfige unghiile în gatul lui dar mai bine nu, nu am cum sa ma bat cu amândoi! Abțină-te fata mea, mai ai puțin.

Un barbat inalt și brunet, binefacut și îmbrăcat la cămașă m-a imobilizat în taxi. Ce Dumnezeu vrea asta de la mine de "încearcă" sa ma salveze?

Ajungem într-un final la locație, plătesc javrei și ies din mașină ca o furtuna. Trântesc ușa și tip la prost.

- Cine p*la mea ești tu? Ha?

- Wow, ce atitudine calma și frumoasa ai!

- Taci dracu din gura! Cine p*la mea ești tu de ma numești iubita ta și ma cuprinzi cu bratele tale imputite? Ție ți s-a luat de viata, sau?

- Calmează te, doar te-am salvat de acel idiot! Nu înțeleg, ce-i atitudinea asta?

- Cine ești tu mă sa ma salvezi, nenorocitule? Ți-am cerut eu ajutorul cumva? Ce dracu te amesteci unde nu-ți fierbe oala?

- Alo, ia-o ușor! Era clar ca individul ala avea unele intenti cu tine. Am vrut doar sa te ajut! De unde era sa știu ca vrei sa fi agresata? Dacă știam nu îmi băteam capul cu o curva!

Am auzit eu bine? Tine-ma doamne!

- Asta e prima greșeală! Acea javra nu ar fi putut pune nici măcar un deget pe mine pentru ca iar fi intrat direct în cur. Nimeni nu ma poate atinge pe mine! Și pentru ca ești atât de prost și incompetent mintal, urmează sa fi tu agresat de un înger!

Ma dau 3 pași în spate! Îmi leg frumos parul în coada, dau jos jacheta și ma descalt de cizme.

- Ce crezi ca faci? spune el puțin speriat

- Frică! Da, sa îți fie. Iti arat eu ce înseamnă să vrei să fi agresat!

Iau cizma mea cu toc inalt și îi dau cu ea peste ochi. Cade jos ținându-se de față și începe sa scoată sunetele mele preferate, cele de durere!

- Ce dracu faci? Ahhh... spune el vaitandu-se încontinuu

- Iti place sa fi agresat, ha? Îți place? Cum e curva asta, ha? spun eu aplicandu-i câteva lovituri sănătoase.

Lovesc ce lovesc eu ca la covor și îmi amintesc de mișcarea mea de bătaie din copilărie, săritură leului! Asta este perfectă pentru un animal jegos!

Ii arunc cizma în cap, fac câțiva pași în spate, iau avânt și sar pe burta lui! Se aud niște cherlăituri și decid sa ma ridic.

- Uite, asta se întâmplă când încerci sa te legi de mine! Curva masculină! spun eu scuipând-ul

Îmi iau frumos cizma de pe fata lui și savurez aplauzele copioase din creierul meu. Asta se întâmplă când nu știi sa te comporți în societate cu o domnișoară!

- He? Târâtură? Uita-te la mine! strig eu la idiot

Incearca el sa se uite, numai ca nu nimerește direcția bine!

- Am o singura întrebare, nu te panica! De unde știai ca trebuie sa ajung la acest bar?

- Vorbeai singură pe strada despre șeful tău, de aco...lo! spune el leșinat de durere

Ce tuta jegoasa, m-a urmărit pe stradă! I-as mai aplica câteva lovituri dar mi-e ca devin criminala și nu vreau ca fătălău asta sa fie prima mea victima!

- Tu... nici nu mai merita sa te lovesc! Jigodie.

Scuip și ma depărtez puțin. Abia acum realizez ca mi-am desfășurat activitatea matinala chiar în fata barului... sub privirea lui Karl!

Nu Voi Renunța Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum