Capitol realizat în colaborare cu DiaElena5 și aneive1! Va mulțumesc pentru cuvintele colorate! :)
V.
Intru în camera plin de draci, ce îmi face femeia asta?! De când a venit nu mai sunt eu însumi, ma comport ciudat! Ce se întâmplă cu mine?
Trântesc ușa după mine și ma arunc în pat, simt ca explodez! Ma întind și îmi atintesc ochii pe tavan.
- Este posibil sa încep sa simt ceva pentru ea? Adică...este posibil sa simt ceva pentru cineva?
Nu are cum! Nu pot sa ma îndrăgostesc de o asemenea femeie, niciodată! Adică, nu pot sa ma îndrăgostesc de nimeni! Ce este iubirea? Nimic, nu exista asa ceva!
Ma ridic și ma îndrept spre birou. Ma sprijin de el și îmi arunc privirea spre geam, spre grădină!
- Iubirea este un sentiment alcătuit din dezamăgire, supărare, tristețe, dispreț și ura! Multa ura! Tot ce poate face este sa distrugă sufletele oamenilor, sa îi îngroape și distrugă în bucățele! Asta este tot!
As manca geamul din fata mea dar sunt întrerupt de menajera.
- Domnule, nu va supărați! Pot intra?
- Intra Matilda, ce s-a întâmplat? spun eu încercând sa îmi ascund nervii.
- Domnule, îmi cer scuze de deranj! Am descoperit ceva și m-am simțit nevoita sa va transmit! spune ascunzâdu-și privirea.
Te rog, nu ma enerva și tu! Sunt oricum cu nervi la pământ!
- Da, te rog!
- M-ati rugat sa îi duc haine noi și pastilele doamnei Ella! Nu știu dacă știți, dar acele pastile sunt foarte puternice!
- Cum adică? Sunt niște vitamine pentru anemie, nimic mai mult!
- Îmi cer scuze, dar sunt niște pastile pentru tulburări psihice! Sunt utilizate în tratamentul căderilor involuntare, cele care duc la pierderea conștiinței!
- Tulburări psihice? Adică acele leșinuri...
- Sunt cauzate de aceasta boala, domnule V. ! Doamna Ella are aceasta afecțiune, la fel ca mama mea! Crizele, sau acele leșinuri, asa cum le numiți dvs. , sunt cauzate de stresul puternic. Nu trebuie sa se streseze sau sa se supere, altfel vor fi letale!
Rămân șocat la auzul acestor vorbe. Nu pot sa cred ce aud! Mi-a ascuns acest lucru și m-a convins sa o adaug în echipa!
- Deci asa Ella... lasă că vezi tu acum! spun ieșind din cameră
- Domnule V...
Alerg șchiopătând spre camera tradatoarei, menajera după mine. Deschid ușa și intru vijelios în încăpere!
Este pe marginea patului, savurând un bol de căpșuni cu frișcă. Îi scăpa lingura din mână când ma vede!
- Ce faci Ella? spun eu calm.
- Mănânc o capsuna cu pula! Ce dracu, nu vezi ce fac? Ce p*la mea intri așa peste mine, dacă eram în p*zda goala? Vrei sa ma vezi dezbrăcată și nu ști cum sa spui? zice ridicând lingura și aruncând cu ea după mine.
- Dacă vreau, pot sa te vad oricând dezbrăcată! Auzi, dar tu ai creier în capul ala al tău mic? Cum dracu sa ascunzi ca ești bolnava psihic, și nu asa cum credeam eu, ci cu pastile! tip eu nervos.
Se uită șocată la mine și la menajera, e clar ca s-a prins de unde a venit știrea. Îi arunca o privire urâtă, se ridica și se apropie de mine încet.
- Motănel, nu mârâii la mine asa! Acele bomboane sunt pentru anemie, în niciun caz pentru creieraș! Panarama asta nu are habar pe ce lume trăiește, trebuie sa ma crezi! spune mangaiindu-ma pe fata.
- Chiar ma iei în nume de prost? Crezi ca conduc degeaba organizația asta? Dacă nu aveam creier, eram mort demult! Dacă ma comport frumos cu tine este datorat faptului că ești femeie și am principi, nu pentru ca sunt prost! Ar trebui sa începi sa pricepi asta! spun luându-i mână de pe fata mea.
- Și ce te f*te pe tine grija de pastilele mele, ha? Ce te interesează de boala mea? Pot sa și mor mâine, ce treaba ai tu? Și pe tine, sluga în călduri, ce te f*te pe tine grija de pastilele mele? Du-te dracu și...
- Ajunge! Îți termini de mâncat p*lele și pleci din casa mea! Nu ma interesează unde te duci și cu ce, doar pleci și ma lași în pace! Nu am nevoie de oameni bolnavi în echipa, mai ales de cei afectați mintal! Dacă nu pleci de buna voie, o sa vina "brutele" sa te dea afara! Alegerea e a ta! spun ieșind din cameră
Ies nervos, ea după mine și menajera în spatele nostru. Tipa și înjură ca la ușa cortului. Sincer, nu ma mai interesează! Nu mai vreau sa o vad, mereu va face la fel, v-a minții! Nu am nevoie de ea, am terminat-o!
- V. , nu îmi întoarce spatele, nu îți permit! Te-am salvat, rumegator de p*la nenorocit! Nerecunoscatorule! Ți-ai băgat p*la în relația noastră, ai distrus-o! Și din ce cauza? Din cauza vagaboandei asteia m*iste, asta cu p*la înfiptă în cur! Să-mi bag ceva în gura ta, vin-o încoa! zice repezindu-se în parul menajerei.
Nu din nou! Fata asta nu e normala. Îmi bate angajata în mijlocul scărilor! Ma întorc și vad cum îi jumule câteva fire de par și aplica niște lovituri sănătoase!
- Ella! strig la ea fără rezultat.
- Sa ma f*t în gura ta! Ți-ai băgat p*la pana ti-a ieșit pe gură, și acum ești mare cucoana, spălătoare de vase în casa lui V. , p*zda cracanata ce ești! Crăpi! spune ea împingând-o pe scări.
Ma trezesc cu menajera în cap. Cădem amândoi de pe scara, Matilda rostogolindu-se de câteva ori!
Ma trezesc la capul scărilor cu puțin sânge la tampla și cu săraca femeie leșinata lângă mine.
- It's dead! Am omorât încă o curva, puteți sa îmi mulțumiți mai târziu! Sa îmi bag ceva și în gura ta V. , te distrug și pe tine! Nu ști sa apreciezi femeia de lângă tine, trăiești în neștiință! O sa regreți toată viata acele cuvinte! P*la frageda ce ești! spune ea cu o atitudine de învingătoarea.
După atâtea scări nu mai pot sa ma ridic. Stau și ma uit la ea cum își savurează aplauzele imaginare pentru fapta comisa.
Îmi vad oameni sus, în capul scărilor, și le fac semn.
- Luați-o și dați-o afara! Sa nu o lăsați pentru nimic în lume sa intre din nou în casa mea! Sa nu o mai vad!
O iau pe sus ca să poată sa o dea afara, ce femeie...
- O sa vezi tu ce îți fac, îți distrug moaca aia mai rău decât o ai! Sa ma lingi în cur după ce ma cac, masurator de p*la ce ești! spune ieșind din încăpere.
Ma apropii de Matilda, respira! Este bine, nu i-a reușit!
Încerc sa ma ridic și ma uit la ușa!
- Luați-o și duceti-o la spital, sa i se acorde cele mai bune îngrijiri! Iar Ella sa rămână afara, sa plece sau sa facă ce-o vrea, în casa sa nu mai intre! Ați înțeles?
- Da domnule! spun oamenii mei în cor
Ma întorc și ma îndrept spre scări, am terminat pe ziua de astăzi!
CITEȘTI
Nu Voi Renunța
ActionElla Miles, o fata orfana, crescuta prin nenumărate orfelinate ajunge prizoniera în cea mai mare grupare infracțională din oraș unde trebuie sa supraviețuiască cu orice preț, prin orice metodă posibilă. Personalitatea sa dubla o ajută sa pună mana p...