Stă ca un stâlp în fata mea, drept și mândru! Are niște ochi cum nu am mai văzut. Albastru-cenușiu, o culoare ca a oceanului înfumurat de ropotul furtunii. Ceva unic, cum nu am mai observat la vreun bărbat pana acum!
Privirea lui ma străpunge dar nu las sa obțină acest privilegiu! Mă uit la el fără sa par intimidată. Nu poți primi tu de la mine nimic, domnule V. !
Cine te crezi tu, ha? Crezi ca iti dau plicul asta? Sa-o crezi tu, te las masca dacă încerci ceva!
- Ella! Îmi poți da plicul, te rog? spune el cu o calmitate ieșită din comun.
- Eu... mmm...
Ce dracu am? De ce nu pot sa scot două vorbe când sta asta lângă mine? Revino-ti fetit-o!
- Ce vrei de la mine, Ella? Vrei bani? Ți pot oferii! Doar dă-mi plicul! spune el aplecandu-se spre mine.
Ăsta ce vrea sa facă? Dacă ma sărută, leșin aici! Nu, nu, nu, sa nu ma sărute! Am lucruri de facut, trebuie sa fiu lucidă!
Se apleacă spre mine, gata sa ma sărute. Nu ai sa vezi!
Îl împing și îi trag o palma sănătoasă peste ochi. Nu se mișcă din loc, dar capul se întoarce la 90 de grade. Rămâne neclintit inchizandu-si ochii. În acel moment am o idee geniala!
Iau din cămașă taximetristului o bricheta și recipientul micuț cu gel pe care îl poartă. Cine dracu poartă gel de par după el? Bărbatul asta se urâțește cu mâna lui! Totuși, acum îl iubesc pentru asta!
Desfac tubul, îmi torn puțin gel în mână și încep operațiunea! Ii dau un picior în glezna și cade în genunchi, vaitandu-se. Îl întorc și ii dau cu gelul la gat. Aprind bricheta și o duc spre fata lui!
- Bun, acum sa vorbim pe limba mea preferata! Dacă vreunul din voi îndrăznește sa se apropie sau sa lanseze un glonțișor, ard beregata șefului vostru!
Toti rămân șocați și speriați, se vede ca țin la bossul lor. Ma bucur, acum putem vorbi normal!
- Acum ce mai ziceți? Sa ma f*t în gura voastră! Sunteti speriați pentru viata lui? Da, sa fiți! Sunt o femeie "periculoasa", nu-i asa V.? spun eu aplecandu-ma peste el.
- Ce vrei? spune el printre dinți
- Vreau o casa în Maldive, un bărbat miliardar, de preferinta 50+ ; un milion de euro în cont și sa ma cac în gura voastră! Ce dracu pot sa vreau după ce am pățit, ha? Sunt o victimă a societăți... zic eu plângând în hohote.
- Poți sa nu te mai victimizezi? Spune odată ce dracu vrei și dă-mi plicul ăla! zice el țipând
- Nu tipa! Nu ai dreptul asta! Dacă vrei jegul asta de plic, vei face ce îți zic!
- Zi ce vrei! spune el leganandu-se nervos
Las flacăra mai jos, aproape de gatul lui. Se da puțin înapoi dar îl împing spre flăcărica.
- Vreau ceva foarte simplu, ceva ce o sa ne fie de folos reciproc. Fac un bine umanității prin aceasta cerință, rețineți! Vreau... sa fac parte din mafia voastră!
Una din brute se îneacă la auzul acestor cuvinte iar V. rămâne nemișcat și tăcut.
Nu ai ce face dragule V. , trebuie sa accepți!
- Sub nicio forma! spune V. pe un ton respicat
Accepta în p*la mea! Ce dracu ai de nu vrei?
- De ce? Ai spus cu gura ta ca sunt o femeie interesantă și periculoasă! De ce dracu nu accepți? Crezi ca ai dreptul sa refuzi? zic eu apropiind bricheta de gatul lui.
- Îmi dau seama ca ești o femeie periculoasă după doua secunde de conversație, tocmai de aceea nu accept. O femeie ca tine nu este de încredere, trădează exact ca acum. Ai spus ca iti vrei libertatea, iar acum... În plus, nu recrutez prizonieri!
Fac o fata urata și continui!
- Atunci, ma simt nevoita sa o fac!
Îl împing de cade în bot și ma dau trei pași în spate! Iau plicul, bricheta și îi dau foc!
Nimeni nu se mișcă. V. se ridica și ia o postura aroganta!
Pliculetul ia foc și din el cad niște biluțe mici. Sa îmi bag... astea sunt diamante! Nu draci!
- Hahaha, bravo! Spectaculos domnișoară Ella, sunt impresionat! Voiam sa îți dau drumul dar acum m-am răzgândit! spune el ironic
Să-mi bag p*la în ele de diamante! Nu putea fi o scrisoare cu niște drepturi de moștenire, ca în filme sau o poza cu o curva cand se destrăbăleaza, iubita unui mare mafiot? Am belit-o acum!
- Sa nu îndrăzniți, niciuni dintre voi, sa puneți mâna pe mine! Vă rad neamurile de pe fața planetei!
- Ești bună la amenințat, ce sa zic! Totuși, ți-am zis ceva atunci când ne-am întâlnit! spune el apropiindu-se de mine
- Ce dracu mi-ai spus? zic eu nervoasă
- Foloseste-ti gura într-un mod constructiv! zice el atingandu-mi buzele.
Începe sa mi se zbată un ochi. E clar! Începem din nou!
Zâmbesc frumos la el și îl mușc de deget. Își trage mână și începe sa se vaite.
- Ce dracu...
- Ia-ți mâinile jegoase de pe fata mea! Sa îmi bag ceva în gura ta și a oamenilor tăi. Am încercat sa va ajut cu propunerea mea, o femeie ca mine rar găsești! Nimeni nu a știut sa ma aprecieze! De aceea sunt aici, în temnițele astea mizeri cu niște oameni de cacat! Am fost tarâta ca un sac de cartofi și legata. Nu aveam nicio vină și totuși, uite-mă aici! Nu aveți suflet, javre nenorocite!
- Luați-o! dă porunca V. brutelor.
- Sa îmi bag ceva în gura ta de animal constipat! Nu pune mana pe mine, javra notorie! Cum îndrăznești, adineauri erai la picioarele mele și acum ești mare șef! Curva masculină, îți sec neamul, începând cu tine! Nu pune mana pe mine am zis! Nenorocitule, da-mi...
Dintr-o data încep sa vad negru în fata ochilor și sa nu mai aud nimic. Cad inconștienta în bratele brutelor.
V. ma ia din bratele lor speriat.
- Ella! Ella, mă auzi? Ella...
CITEȘTI
Nu Voi Renunța
AçãoElla Miles, o fata orfana, crescuta prin nenumărate orfelinate ajunge prizoniera în cea mai mare grupare infracțională din oraș unde trebuie sa supraviețuiască cu orice preț, prin orice metodă posibilă. Personalitatea sa dubla o ajută sa pună mana p...