Ella
Brută nespalata ce ești, ne-ai deranjat din momentul nostru special! Cine p*la mea ești tu? Intri asa cum vrei în camera șefului tău, fără pic de respect! Să-mi bag ceva în gura ta!
Ce moment interesant putea fi! Atât de aproape de el... superb bărbat!
Ma ridic din bratele lui și stau neclintita.
- Intră Jack! Ce s-a întâmplat?
O p*lă s-a întâmplat! Javra asta ne-a stricat momentul și tu...
- Domnule V. , au venit vesti de la echipă! Trebuie să luați o decizie! spune el intrând în fugă.
- Am inteles, vin imediat! Ella, vin-o cu mine! Trebuie sa cunoști echipa! Te simți bine? întreabă el apropiindu-se de mine.
Trebuie sa iau aer, nu te apropia de mine ca leșin! Nu ai nicio treaba! Javra asta ne-a întrerupt și nu ai nicio reacție!?
- Da, ma simt bine! Abia aștept sa cunosc echipa! spun eu zâmbind.
- Ok, vin-o cu mine! spune el ieșind din încăpere.
Ma reped după el. Arunc o privire urata pe câinele lui și merg mai departe!
Ies din încăpere și ajung pe un hol lung, cu niște pereți negri cu modele din caramida. Ce casa mare și frumoasa! Nu am văzut asa ceva de când m-a născut mama!
Ajungem la niște scări mari și late, cu model auriu și detali elegante! Asta e casa de mafiot, se vede! Coborâm repede și ajungem în sala cea mare, acolo unde stau alineati mulți oameni.
- Echipă, ea este noul nostru membru, Ella Miles! O pot caracteriza pentru voi ca...o femeie periculoasă! Sa o primim ca atare! spune el luând 2 pahare de vin în mână.
Își ia fiecare paharul și îl ridica în cinstea mea. Asa mai vi de acasă! O sa va joc pe degete dragilor, doar așteptați!
V. se apropie de mine cu paharul de vin!
- Poftim Ella! Fă-ți intrarea!
Urmează discursul meu pentru care trebuie sa primesc cinstiri! Gandeste fat-o, trebuie sa fie ceva bine!
- În primul rand, salutare tuturor! Eu sunt Ella...Ella Miles după cum vi s-a spus! Am intrat în viata șefului vostru într-un fel original, marca mea. Sa povestesc? Povestesc! Oameni șefului vostru m-au răpit din vage motive și ținut captivă în temnițele voastre! După o serie de înjurături sănătoase, am aflat acel vag motiv și a decis sa ma folosească în rezolvarea unui mister! Am ajutat la elucidarea lui, într-un mod elegant, ca o doamna! Apoi am aplicat o corecție șefului vostru, l-am impresionat și iată-mă!
Toată lumea ma privește șocată, înțelegând ce fel de persoana sunt. V. începe sa râdă și se îndreaptă spre șemineul din stânga încăperi.
- Va puteți prezenta! Sigur e curioasa cine sunteți! spune el râzând
Sunt 4 persoane îmbrăcate în negru, stând în poziți autoritare. Unul dintre ei destinge atmosfera și se apropie de mine.
- Bună periculoasă mică, eu sunt Marco, cel mai smecher și bine barbat din echipa! Incantat de cunoștință! Noi doi o sa ne înțelegem de minune, nici eu nu am toate piulițele în creieraș!
Un bărbat inalt, blond și cu niște ochi verzi ca smaraldul stă în fata mea, încercând sa facă o introducere bună! Un prost! Dar dacă e nebun și glumeț, poate supraviețui cu mine!
- Dacă ai terminat, Marco, pleacă din fata mea! E rândul meu sa ma prezint! Eu sunt Laura, subalternul lui V. și una dintre cele mai normale persoane din echipa! Incantata de cunoștință!
Fata asta e cam intepata, nu-mi place! Bruneta asta o sa îmi dea batai de cap. Ce privire de om al dracu are, ochi aia negri sunt ca ai diavolului! Tu nu o sa trăiești bine cu mine!
- Eu sunt Clara, cea mai drăguță persoana din echipă! Sunt prietena din copilărie a lui V. , suntem ca o familie! Ne înțelegem foarte bine, ne ajutam reciproc și facem o echipa de milioane. Sunt extrem de încântată de cunoștință!
Asta e drogata? De ce dracu vorbește asa? Are ochi roșii, sigur a consumat ea ceva! Roșcată ca o vulpe sireata, încearcă sa între pe sub pielea mea! Mai încearcă tu ochișori albaștri drogați, ma c*c în gura ta, încearcă!
- Nu trebuie sa ma prezint în fata pungulitei de carne, ma cunoaște deja!
Sa îmi bag p*la, e bruta care m-a răpit! Ține-ma doamne, dacă fac o greșeală, zbor!
- Tu! Tu ești bruta care m-a lovit în căpșorul meu mic!
- Da, eu sunt! Andrew ma numesc și sunt nevoit sa ma prezint! Pentru cunoștința ta, nu îmi place sa mi se spună bruta! Asa ca, gândește-te la alt nume! spune el apropiindu-se de mine.
Să vezi ce nume îți pun eu acum, câine pasional!
- Ok p*licică, dacă nu îți place, nu te mai numesc asa!
- Tu... spune el încercând să mă atace.
N-ai sa vezi! Ii dau un șut în podoabe de cade jos și îi mut ochii la spate.
- Tu încerci sa lovești o femeie, ha? Nu ma interesează V. , ți-l fac sânge! Sa ma f*t în gura ta de jigodie râioasă!
Bruta se vaita pe jos iar Marco începe sa râdă insistent.
- Wow, asta e chiar tare! Nu ma așteptam în veci la asa ceva! Ce femeie intere...
Nu termină bine de zis ca ii aplic și lui o corecție sănătoasă. Ii dau un pumn în gura de cade pe spate șocat!
- Taci, sa nu te aud! Dacă mai scoți un sunet, ramai fata dinți în gura!
Ridica mâinile în semn de pace, e bine! Trec mai departe! O vad pe diavolita bruneta cum are o încercare de acțiune asupra pistolului. Ok, sa vedem!
Ma reped spre ea, îi dau un cot în burta, cade pistolul și i-l pun la cap!
- Ce crezi ca faci pisicuța? Îți zbor creieri!
Brusc sunt luata de mână, trasa și lipita de perete. Sunt ținută lipita de perete, imobilizata și fără putere de către V. Am dat de dracu!
- V...
- Au trecut decât 15 minute de când am coborât din camera și, deja, 3 oameni de ai mei sunt la pământ. Și nu orice oameni, echipa mea e la pământ! Cea din care faci parte, sau făceai parte! Eram sigur 100% că o să faci ceva când îl vei vedea pe Andrew. Asta era prima ta proba pe care, ai esuat-o total!
- El a atacat, voia sa dea într-o femeie! Și nu în orice femeie, în mine! Ce era sa fac, sa stau sa fiu lovita?
- Nu zic nimic despre asta, ci despre ce a urmat! Ceilalți nu erau vinovați și totuși i-ai lovit!
- Pai..
Iar sunt întrerupă când trebuie sa dau o explicație superba, care sa rezolve totul!
- Se pare ca sunteți ocupați cu venirea noului membru, domnule V. ! Totuși, avem un mesaj pentru tine. Sunt sigur ca ești interesat!
Sa îmi bag...asta e câinele ce l-am bătut în fata barului! Chiar sunt o femeie periculoasă, câteodată trebuie sa ma abțin!
Dar totuși, cine dracu e javra asta și ce vrea de la V. ?
CITEȘTI
Nu Voi Renunța
ActionElla Miles, o fata orfana, crescuta prin nenumărate orfelinate ajunge prizoniera în cea mai mare grupare infracțională din oraș unde trebuie sa supraviețuiască cu orice preț, prin orice metodă posibilă. Personalitatea sa dubla o ajută sa pună mana p...