Шалава 4

222 10 0
                                    

Я прокинулась від того,що Пен бурмотав щось.
Я:Ти зовсім совість втратив? Я сплю вагалі то.
Пен:Я хочу тебе тут і зараз.
Я:Іди ти,порноактор.
Я гримнула його подушкою по лиці, одягнулась та хотіла вийти з будиночку,але він притиснув мене до стіни.

 Я гримнула його подушкою по лиці, одягнулась та хотіла вийти з будиночку,але він притиснув мене до стіни

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

І ми почали цілуватись. Його губи були гарячими та солодкими.
Пен:Не назву це дружнім поцілунком. Та й ми можемо бути більше ніж друзями,залежить від тебе. То що ти думаєш на рухунок цього?
Я:Не знаю. Я подумаю.
Тоді я вийшла з будиночка та пішла на кухню,адже мала годувати купу загублених. Під час мого ''куховарства'' я обдумувала пропозицію Пена та зрозуміла,що він все ж мені подобається.
Тут на кухню зайшов шатен та обійняв мою талію.
Пен:Ти подумала над моєю пропозицією?
Я:Я ж лише вийшла з кімнати.
Пен:Але часу було достатньо.
Я:5 хвилин?
Пен: То що?
Я:Гаразд. Я згідна.
Пен:На стосунки чи...
Я:На стосунки,не на те,що ти подумав.
Пен:Це тобі.

Я:Це що?Пен:Подарунок

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я:Це що?
Пен:Подарунок. Я дарую його тій,хто залишилась в моєму серці на віки. Хочеш каву?
Я:Не хочу вона не надто корисна
Пен:Ти також не надто корисна,але я тебе ж хочу.
Я:Не починай.
Я одягнула колечко.
Пен:Ходімо прогуляємось.
Я:Я маю загублених годувати.
Пен:У нас коли діти будуть - тоді і годувати будеш. Все пішли,знайдуть що поїсти, ще ж від учора залишилось.
Ми вийшли на вулицю. Пітер поставив свою руку мені на талію.
Я:А якщо хтось побачить? Не роби таке.
Пен:Я для того це і зробив,ходімо.
Тоді ми взялись за руки та так гуляли по острові. Сміялись,цілувались та тут Пен запропонував одну ідею.
Пен:Зараз зберемо всіх та підемо на річку. Не проти поплавати?
Я:Ну гаразд. Не проти.
Пітер перніс нас до решти.(Я ніяк не можу звикнути до його ''телепортацій'',після них мене постійро тошнить).
Фелікс:Ви вже і ходите разом,а лише познайомились.
Пен:Ми вже і зустрічаємось. Але не про це... Як думаєте,народ,річка - поплавати нарешті? Хто за?
Фелікс:Я не проти.
Девін:Давно хотів побачити Фібі в купальнику.
Пен:Мені здалося чи ти сказав?...
Девін:Здалося...
Всі:Ми також за.
Пен:Чудово,тоді йдемо. Всі,окрім Девіна,ти спокушаєшся.
Девін:Але вона сама ходить,як шлюха.
Пен з'явився перед ним.
Пітер:Як шлюха? - Він вдарив його в губу та з неї потекла кров. Тоді штовхнув його на землю на ногою гримнув по носі. Можливо гавіть зламав)
Пен:Перепроси.
Девін:Вибач,Фібі.
Я:Я подумаю. - Я взяла меч та на щоці зробила йому,щось по типу порізу.
Всі загублені(в тому числі і Девін) пішли плавати
Пітер:Зараз одягнемо тебе в купальник.- Він махнув рукою і га мені з'явився купальник

- Він махнув рукою і га мені з'явився купальник

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Пен:Вибач,що не надто гарний.
Я:Він чудовий.
Пітер одягнув плавки та ми зайшли в воду. Вона була доволі теплою.
Пен:Нирнемо,русалонько?
Я:Звичайно.
Ми плавали та тут я відчула,що рука Пітера торкається мого купальника та намагається його зняти.
Фелікс:Не хочу вам заважати але...
Пен:Що знову.
Фелікс:Це не публічне.
Вони вийшли з води та про щось розмовляли. Я побачила тільки схвильоване обличчя Пітера,а коли підплила ближче,почула:
Тоді чекаємо гостей
Після того я також вийшла з води та підійшла до Пітера.
Я:Яких гостей?
Фелікс:Твоїх ба...
Пен:Закрийся Феліксе!
Я:Кого?
Пен:Це вже не важливо,але... При них доведеться скривати,що ми пара.
Я:Чому?
Пен:Це не на довго,перший тиждень хоч би.
Я:Ти можеш пояснити мені хто вони і чому ми їм не маємо розказувати про те,що зустрічаємось.
Пен:На все свій час,принцес. Ходімо в будиночок,одягнешся в щось... Пристойніше.
Він переніс нас в будинок та почав знімати з мене одяг.
Я:Піт...
Пен:М?
Я:Я таке ніколи не робила....
Пен:Тоді вчись

Світ ПенаWhere stories live. Discover now