His Obsession 5

543 14 3
                                    


Erena hanya diam memerhatikan sekeliling kawasan yang dibawa oleh Luth. Luth parking kan keretanya dibawah porch yang terdapat beberapa biji kereta yang lain. Luth membukakan pintu kereta di arah penumpang apabila melihat keadaan Erena yang seakan akan tidak mahu berganjak keluar.

"Awak bawak saya ke mana ni Luth? Rumah siapa ni?" tanya Erena gusar, rumah yang ada di depan matanya sangatlah besar seakan mansion. "Keluar" arah Luth bersahaja. "Saya taknak keluar!" bentak Erena berani. Makin lama, tiba tiba Erena terasa matanya semakin memberat dan dia langsung tidak sedarkan apa apa.

"Senyap pun kau sayang, dari tadi lagi aku geram dengan kau," ujar Luth sambil mengangkat Erena masuk ke dalam rumahnya. Erena diletakkan secara perlahan di atas katil biliknya. Luth merenung muka Erena semakin lama semakin hampir, bibir mungil milik Erena di ciumnya. Nafasnya makin tidak tertahan, Luth cepat cepat beralih sebelum dia menjadi tidak terkawal.

Erena mengeliat membetulkan kedudukan badannya, terasa beban berat berada di atas perutnya. Erena menolak tangan kekar milik lelaki yang berada di dekatnya. "Luth!" tempik Erena, matanya sudah bergenang. Dia memeriksa pakaian di badannya sudah bertukar dengan kemeja putih. Dia menarik comforter rapat kedada. "Hey, kenapa?" tanya Luth mamai terkejut dengan jeritan Erena tadi. "Sampai hati awak Luth!" Erena membentak air mata nya sudah tidak tertahan mencurah curah keluar. Luth bangun dengan panik dan cuba memeluk Erena namun ditepisnya kasar.

"Apa salah saya sampai awak sanggup buat macam ni dekat saya?" tanya Erena dengan esak tangisan yang makin kuat. Luth yang masih mamai cuba untuk memeluk Erena berkali kali. Akhirnya Erena berjaya di peluk erat oleh Luth, suara tangisan Erena sudah tidak kedengaran. "Sorry sayang, I have to," ucap Luth Idris sambil mengucup ubun ubun Erena.

"Tepi lah! Aku benci kau Luth. Sampai mati pun aku tak akan maafkan kau!" tepik Erena sambil menolak tubuh kekar Luth Idris. Tanpa pikirkan apa apa Erena terus mencapai semua pakaiannya yang bertaburan di atas lantai dan keluar dari bilik tersebut.

"Sayang! Wait," Luth mengejar langkah Erena yang terburu buru. Mujur dia sempat menangkap pergelangan tangan Erena meskipun dia meronta. "Sayang, you pergi pakai pakaian you and I hantar you," pujuk Luth lembut. Dia akui dia bersalah. "Kawasan sini susah nak dapat grab, or you have to walk nearly 20km to get it," ujar Luth apabila melihat Erena yang tidak enggan bergerak.

His Obsession Where stories live. Discover now