Telefon yang tidak berhenti berdering dari tadi hampir saja dia baling ke dinding. "Memang jenis tak faham bahasa ke," rungut Erena geram dengan kedegilan Luth. Dia menekan power off button dan terus menyimpan ke dalam bag nya. Sebentar lagi dia ada kelas mahu ranap telefonnya di lempar kalau prof dengar ada gangguan dalam kelas.
"Rayyan, mana lagi yang lain?" tanya Erena apabila lebih kurang 15 minit dia menunggu tapi kelibat rakan sekelasnya mahupun lecture tidak nampak. "Ops girl, you tak baca group ke?" tanya Rayyan pelik melihat Erena seorang sahaja tercongok di dalam dewan kuliah. "Why?" Erena segera mendapatkan telefonnya. "Kelas cancel lah harini, so semua orang dah balik tidur dah," ujar Rayyan kesian melihat muka polos gadis di depannya ini.
"Damn," Erena berdecis perlahan. "Jomlah, I hantarkan you balik. Okay?" ajak Rayyan. "Sure, let's go," dia sendiri pun belum text papanya untuk menjemput pulang apa salahnya tumpang dengan abang hensem kita. Erena akui Rayyan seorang yang tampan, atau gambaran ringkasnya he is the type tall-dark and handsome. Dan juga popular dikalangan perempuan di kolej ini.
Sebaik sahaja tiba di kawasan parking, Erena agak familiar dengan sebuah kereta Porsche berwarna hitam itu. "Ting..." satu SMS masuk ke dalam telefonnya. 'Do you want me to pick you up on my own or you coming on yourself?' Erena berdecis membaca SMS yang diterima sebentar tadi. "Sorry Rayyan, I got to go I ada hal. You drive safe tau. Bye!" ucap Erena tanpa sempat menunggu balasan dari Rayyan.
"How sweet you are baby," sinis ucapan Luth Sebaik sahaja Erena masuk ke dalam keretanya. "What is you problem sir? Boleh tak you stop ganggu I?" soal Erena tanpa apa apa mukadimah. Sedangkan si Luth sendiri pun menyapanya dengan sinis. Serta merta Erena terasa seram sejuk. Tanpa sedar, rahang Luth Idris sudah diketap rapat dan semua urat urat di lengannya timbul.
"I tak nak lagi you dekat dengan Iskandar Rayyan Shah," ucap Luth tertahan. "Wh-y" tanya Erena ingin tahu. "I hate see you with other guy! Don't you get it baby?" Luth membalas dengan suara yang melengking tinggi. "Non of your business!" Erena tidak kurangnya juga membalas amukkan lelaki itu.
"Let me teach you a lesson baby," ujar Luth sambil mendekatkan mukanya dengan Erena. "What's wrong with you Luth. Tepilah," ujar Erena dengan cemas. "Not a big deal, I cuma nak ajar you jangan melawan cakap I sayang," lantas itu Luth meragut bibir munggil milik Erena. Pada awalnya dia melawan, akhirnya tumpas. Luth sendiri melepaskan ciuman itu, dia berpuas hati dengan tindak balas Erena. "Be a good girl okay?" ucap Luth sambil mengelus ubun ubun Erena.
YOU ARE READING
His Obsession
RomanceShort story as my starter Slow update Luth menilik wajah Erena sedalam dalamnya, dia kelihatan bertambah cantik. Alis yang terletak sempuran, mata yang bulat bundar, hidung kecil yang mancung, bibir merah merekah ditambah dengan pewarna bibir memang...