4. Bölüm: Yeni Çocuk ve Değişen Dengeler

84 20 261
                                    

Bölüm Şarkısı: Arctic Monkeys- Bigger Boys And Stolen Sweethearts

21 Şubat Pazartesi

Semih Atılgan. Doğma büyüme İzmirli. Bizden birkaç dönem önce Bornova Anadolu Lisesi'nden mezun olmuş. Müzik eğitimini dünyanın en iyi sanat okullarından biri olan New York'taki The Julliard School'da tamamlamış ve oradaki arkadaşlarıyla hatrı sayılır bir başarı elde eden 'Major Kronos' grubunu kurmuş, aynı zamanda da grubun lead vokalistliğini üstlenmiş. Kurt Cobain misin be adam... Neyse, New York'taki tam zamanlı eğitimini tamamladıktan sonra İzmir'e geri dönüp Dokuz Eylül Üniversitesinde konservatuar öğrencilerine dersler vermeye devam ediyor, 3 ayda bir de Amerika'ya gidip Julliard'daki yüksek lisansını tamamlamaya çalışıyor. Ve bunların hepsini sadece 22 yaşındayken başarıyor.
Şimdi ise mezun olduğu lisesinden gelen teklifi büyük bir memnuniyetle teklif ettiğinden, haftada 3 gün okulumuzda yalnızca 12. Sınıf öğrencilerine dersler verecek. Ha bir de, Denizlerin rock grubu Blaze'in daha da iyi yerlere gelebilmesi için koçluğunu üstlenecek.

Çocuk tam bir müzik aşığı. Yetenekleri saymakla bitmez, elektro gitar hakkında bilmediği en ufak şeyin bile olmadığı konuşuluyor. Daha 22 yaşında alternatif rock'ın tanrısı olmuş anlayacağınız.

Akademik başarılarından bahsettiysek, fiziksel özelliklerine değinmezsem ayıp etmiş olurum. Yani... Allah sahibine bağışlasın ne diyeyim, böyle bir şey yok arkadaşlar. Tam anlamıyla bir sarı fırtına. O çapkın ve flörtöz gülüşüyle etkileyemeyeceği kız -ya da erkek- yok. Yakışıklı olduğu kadar komik ve eğlenceli de... Say say bitmiyor ki! Neyse, sen bizim okulumuzun başına gelen en güzel şeysin Semih. Resmen ünlü ve taş gibi birinden ders alıyor olacağız lan!

Şimdi de müzik sınıfında Blaze üyeleri ve Burhan hocayla Semih'in gelmesini ve onunla tanışmayı bekliyorduk. Rasim'le geçen haftaki muhabbetimizden sonra hiç muhattap olmamış, göz göze gelmekten bile kaçınmıştım. Allahtan Deniz, Rasim'e olan tavırlarımı henüz fark etmemişti.
Bu hafta gündemimiz harika giden ilişkimiz ve Semih Atılgan'ın okula geliş haberiyle yeterince yoğun olduğu için Rasim konusunu ona açma fırsatım olmamıştı. Ne yalan söyleyeyim, her şey bu kadar güzelken bu tatsız konuyu açıp keyfimizi kaçırmak istemiyordum. Eninde sonunda bu konu konuşulacaktı sonuçta, amacım ertelemekti.

"Çocuklar şimdiden duygulandım vallahi ya, eski öğrencim şimdiki öğrencilerime ders verecek. Hey gidi günler!" Burhan hocanın söyledikleriyle gülümsedim, cidden çok iyi olaydı.

"Hocam o kadar heyecanlıyım ki, ciddi ciddi birazdan Semih abi mi geliyor okulumuza?" Deniz, Batu Melih'in  Semih Atılgan'ı idolü olarak gördüğünden bahsetmişti geçen. Gerçekten oldukça heyecanlı gözüküyordu şimdi de.

"Oğlum okulumuzdan mezun çocuk zaten!" Burhan hoca, Batu ve Şemsi arasında geçen diyoloğa katılmayan bir tek Deniz ve bendim. Ben, Deniz katılmıyor diye katılmıyordum doğrusu ama Deniz, Semih'in Blaze'e koçluk yapacağını duyduğundan beri bu konuda pek de heyecanlı gözükmüyordu. Sağ dirseğimle onu dürttüm. "Hadi ama, canlan biraz! Alanında çok yetenekli biri geliyor, hepimiz için bir fırsat." Cümleme karşılık göz devirmesi her ne kadar ergence gelse de uzatmadım.

Birkaç dakika daha öylece oyalandıktan sonra odaya müdüremiz ve Semih Atılgan giriş yapmıştı. Vay anasını sayın seyirciler...

Düz beyaz bir tişört, hafif ıslak sarı saçlarına taktığı haki üzerinde patchler olan bir şapka, Vans sırt çantası ve vintage Levis jeaniyle çocuğun o kadar doğal bir yakışıklılığı vardı ki. Müdüremiz kendisini bize tanıttı. Sanki bilmiyoruz abla.
"Evet değerli öğrencilerim, okulumuzun en değerli mezunlarından canım Semih. Burhan hocamız zaten bahsetmiştir, ben sizi fazla tutmayayım.. İyi dersler canlarım." Kadın sınıftan çıktından sonra nihayet konuşma sırası Semih'e gelmişti.

Benimle KayboldunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin