•کیم تهیونگ
•امگا
•28ساله
•زودرنج،معصوم،مهربون
•همسرش طلاقش داده و با عنوان ننگینی به نام امگای مطلقه، توی روستا شناخته میشه و به عمارت پدریش برگشته.
•بخاطر اینکه جفت حقیقیش محبتش رو ازش دریغ کرده، کور شده.•پارک جیمین
•آلفا
•23ساله
•کاپیتان کشتی
•خوش گذرون و عیاش دو لقب اصلیشه.
•پنج ساله که سرزمین و خانوادهاش رو ترک کرده و داخل اقیانوسها فرمانروایی میکنه.
•از عشق دلخوشی نداره.
_______#Querencia
"توضیحات فیکشن کِرنسیا"آلفا: آلفاها در صدر جامعهی امگاورس قرار دارن و رهبری پک یا همون خاندان رو به عهده دارن.
با فرمون مخصوصی که دارن، میتونن روی امگاها تاثیر بذارن و وارد هیتشون کنن.
معمولا با امگاها جفت گیری میکنن.
گاهی با رایحهی امگاها در دوران هیت، کنترلشون رو از دست میدن یا حتی ممکنه وارد رات بشن .امگا: رایحهی خیلی خوب و شیرینی دارن که روی آلفا تاثیر میگذاره.
روی آلفاشون حساسن و به حمایت و توجهاشون نیاز دارن .
در دوران هیت به بوی آلفا عکس العمل نشون میدن.
امگاهای مرد نادرترین نوع گونه هستن
تواناییِ باروری دارن.دورهی هیت : دورهای که امگاها در اوج تحریک شدگی، از نظر جنسی قرار میگیرن و آمادهی جفت گیری و باروری هستن.
در این دوره رایحهی امگاها قویتر میشه و آلفاها رو به خودشون جذب میکنن.
در این دوره، امگاها و آلفاها حالت منطقی ندارن وخوی گرگیشون بهشون غلبه میکنه .
جوشاندهای برای کنترل این حس وجود داره اما برای سلامتیِ بدن بسیار مضره و عوارض جبران ناپذیری داره.
دوره هیت با دلدرد وضعف شدید بدنی و ... همراهه.رات : دورهی اوج نیاز جنسی آلفاها.
وقتی آلفاها کنار امگایی که در دوران هیت قراره داره، باشن وارد رات یا اوج جنسی خودشون میشن.جفت: میت، نیمهی حقیقی و ابدی هم هستن که سرنوشت و قلبهاشون باهم پیوند میخوره.
امگایی که از طرف جفت حقیقی خودش طرد بشه، کمکم نور چشمهاش خاموش میشه و بعد از تیکهتیکه و تجزیه شدن ماهیچهی قلبش میمیره.
البته اگر آلفایی این امگا رو به عنوان میت خودش انتخاب کنه و بهش عشق بورزه، قلبش دوباره سرزنده میشه و از مرگش جلو گیری میکنه.
بعد از اثبات علاقه و ثمرهی عشقشون ممکنه ببیناییش رو به دست بیاره.
مارک : علامتی هست که نشون میده یک امگا جفت داره .
اکثرا هنگام رابطه انجام میشه که به صورت گاز روی شونه یا پشت گردنه.
خیلی کم پیش میاد که آلفایی توسط امگا مارک بشه .
اگر آلفایی به امگاش علاقه نداشته باشه و بهش محبت نکنه، مارک به مرور زمان از بین میره و به زخم بد شکلی تبدیل میشه.
رایحه : گرگ ها میتونن از طریق رایحه احساسات همدیگه رو متوجه بشن و بهم منتقلشون کنن یا همدیگه رو پیدا کنن.
توانایی تبدیل شدن به گرگ : در برخی از فیکهای امگاورس شخصیتها میتونن به گرگ تبدیل بشن.
این تبدیل شدن تنها مختص ماه کامل نیست بلکه آلفاها ، بتاها و امگاها هرقت که اراده کنند میتونن به گرگ تبدیل بشن .
پک یا خاندانها :هر خاندان توسط بزرگترین آلفا رهبری میشه.
هر خاندان عمارت مربوط به خودش رو داره.
(برای مثال: خاندان کیم و خاندان پارک)لونا : به جفت رهبر خاندان، لونا میگن.
لونا بعد از آلفای رهبر بالاترین مقام در گله رو داره و همه باید بهش احترام بذارن.لونه : یه محل گرم و نرم برای امگایی که در حال هیته و میتونه اونجا استراحت کنه یا همراه آلفاش این دوره رو بگذرونه.
(مثل تخت ، لابه لای ملافه ها وپتو و .... )در دنیای امگاورس قوانینی هستند که نویسنده به میل خودشون میتونه تغییر بده .
پس یک سری از توضیحاتی که دادم با توجه به فیک خودم نوشتم و تنها متعلق به فیکشن کِرِنسیاست ♡کِرِنسیا (Querencia):
به معنی جایی که احساس امنیت میکنی،یه گوشه دنج اتاقت یا آغوش کسی که دوسش داری.
YOU ARE READING
🌊 𝑺𝒐𝒖𝒍𝑯𝒆𝒂𝒓𝒕 🐺
Werewolfقلب، بذر درختچهی زندگی هر امگاست که از ابتدای تولد درون سینهش وجود داره. بعد از پیدا شدن جفت، شروع به ریشه زدن میکنه و کمکم با عشق و محبت میت، شاخهها و برگها رشد میکنن و با تولد فرزند شکوفهها شکفته میشن. زیباترین و نایابترین امگای سیتکا،...