Joseph yorucu ve yoğun bir setten sonra 03.00'a doğru eve geldi. Bilincin yarı kapalı bir şekilde oturuyorsun. Muhtemelen gece boyunca tüketmediğin sert kahve türü kalmadı. Kapının açıldığını fark etmedin ama ayak sesleri seni kendine getirdi. İrkildin ve küçük elbisenin üstüne örttüğün battaniyeyi bir kenara çektin.
Sevgilim, çok yorgun gözüküyorsun.
Onu böyle görünce utanarak bir an önce kendini topladın ve ayağa kalkıp yanına gittin.
J:Neden beni bekledin canım?
Başka ne yapabilirdim beyefendi?Sırtını dönmesini sağlayıp ceketini üstünden aldın. Ve tekli koltuğa bıraktın ardından yine aynı koltuğun üstünden onun için hazırladığın kıyafetleri aldın ve Josephi oturttun.
J:Ben halledebilirim *ismin*
Joseph mızmızlanmayı bırakGömleğinin düğmelerini el becerini kullanarak hızlıca çözdün.
Hala alışamadın mı? 6 ay oldu.
Gömleğini üstünden sıyırırken imalı bir tonda karşılık verdi.
J:Belki 1 ay önce değilde çok daha önceden benimle 2 gün kalma teklifimi kabul etseydin alışabilirdim.
Bunu sana açıkladığımı hatırlıyorum.
Sessiz kaldığında kemerini de gevşetip çıkardın. O sırada Joseph'in gamzeli gülüşünü fark etmedin. Pantolonu çıkarmak için önüne diz çöktüğünde şans eseri surat ifadesini gördün ve gülmemek için dudaklarını ısırdın ancak hemen ciddileştin.
Kes şunu!
J:Neyi?
Şöyle aptal aptal sırıtmayı
J:Neden?
Nedenini biliyorsun, sadece seni rahatlamaya çalışıyorum.Cümlenin diğer anlamını hiç düşünmeden ağzından çıkıvermişti. Joseph kahkaha attığında karın kaslarına vurdun.
Neden her şeyi bu kadar pislikçe algılamak zorundasın?
J:Ben mi pisliğim?
dudağını büzdü ve kaşını çattı.
J:Peki,
Parmaklarını kendi dudaklarında gezdirdi ve yeni çıkan sakallarını kaşıdı.J:Gecenin 3'ünde ayaklarımın dibinde pantolonumu çıkarıyorsun ve beni rahatlatmaya çalıştığını söylüyorsun, sence kulağa nasıl geliyor? Ayrıca tahrik unsurları görüyorum elbise boyutu gibi.
Hafif yutkundun ardından gözlerini devirip çekiştirerek çiçek desenli elbiseni aşağı çekiştirdin. Ama o kadar sert davrandın ki kapanmak yerine bacakların daha çok açıldı ve öfkeyle ayağa kalkıp Joseph'e sırtını döndün, salonun ortasına doğru yürürken kollarını birbirine bağladın ve söylenmeyi ihmal etmedin.
Yemin ederim sana bir kaç 10 yıl dokunmayacağım. Kendine başka bir eğlence bulsan iyi edersin çünkü ben bunun için çok yanlış kişiyim tanıştığımız ilk gün anlamışsındır. Tabi ayrıca eminim ki seninle yatmak isteyen çoktur yalvardıklarını görmüyor değilim. Unuttuğun şey şu ki...
Sen nefes almadan cümlene devam ederken Joseph'in elleri zarif belini sardı ve arkadan sana sarılıp çenesini omzuna koydu ve bakışlarını ona indirdiğinde aksanının en tatlı haliyle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOSEPH MORGAN İLE HAYAL ET
FanfictionBu o ve senin hakkında bir hikaye. Bir arkadaşım tarafından bu hikayeyi yazmam için rahatsız ediliyordum. Ve Joseph'e aşık bir insan olarak yapmak zorunda kaldım.