Bölüm 9

273 9 31
                                    

Tam kendini uykunun kollarına bırakacaktın ki titreyen telefonla gözlerin açıldı. Sersemlikle önce cihazı bulamadın ama çok geçmeden yastığının altına koyduğunu anımsayıp çıkardın. Saat tam 00.00'ı gösteriyordu. Kilidi açmadan Josephten bir video olduğunu görmenle ne olduğunu çözemesende meraklanmıştın. Hızlıca uygulamaya girdin, videoyu oynattığında yanakların kızardı, gözlerin doldu bir yandan mutluluktan gülücükler attın. Joseph'i aradığında 2. Çalışta açtı.
Sevgilim...

Sevgilim...

Çok teşekkür ederim Joseph, çok anlamlıydı sevgililer günümüz kutlu olsun.

Sen böyle mutlu ol yeter benim en büyük şansım.

Burnunu çekip ağlayacakken gülmeye çalıştın.
Çok özledim seni.

Bende seni bir tanem, söz veriyorum en yakın zamanda geleceğim ve seni gerçekten öpeceğim.

Bekliyorum..

Şimdi gitmeliyim ama bunun kutlamasını yapacağız tamam mı?

Evet evet tabi önemli değil görüşürüz sevgilim.
Telefonu öperek kapadığında aynı videoyu defalarca izledin.

Joseph'in evine iş çıkışı gittin. Üstündeki mevsimlik trençkottan hızlıca sıyrıldın ve mutfağa ilerledin. Bu sırada topuklu ayakkabılarını evin hangi köşesine fırlattığını bilemedin. Sürprizin için hızlı olman gerekiyordu çünkü yapılacaklar listesi epey kalabalıktı. Çantandan bir nevi brifing kağıdını çıkardın ve kısa sürede konstanre oldun. 3 saat aralıksız yemek yaptın. Ve tam bir restauranta eşdeğer menünü tamamladığında derin bir oh çekemeden tezgahta titreyen telefonunu fark ettin. Ve evet arayan Josephdi. Soğukkanlılıkla telefonu açtın.

Merhaba.

J:Merhaba canım. Neredesin bu 3. arayışımdı?

Oh özür dilerim, duymadım hala işteyim biliyorsun bazen davalar fazla karmaşıklaşıyor.

Öyle mi biliyorum sorun değil ama bir kaç saate eve dönersin değil mi, sana gelmeyi düşünüyordum çünkü yapmamız gereken bir kutlama var ayrıca seni çok özledim.

Maalesef ertelemek zorundayız, üzgünüm. Sabaha kadar buradayım.

Peki, ne de olsa telafi edebileceğimiz çok gün var.

Bu ses tonunu tanırdın, çok fazla sorun varı anlatıyordu sana.

Sen neredesin napıyorsun

Setteyim 2 saate evde olurum.

İhtiyacın olan cevabı aldın, kısa vedalaşmanızın ardından telefonu kapatıp telaşına geri döndün. Ön kapıya çıktın arabandan kıyafetlerini ve bir kaç süs malzemesini alıp eve taşıdın. Savcı hassasiyetiyle arabanı bir kaç sokak öteye park ettin. Kesinlikle eve adımını atana kadar bu gece seninle olacağını bilmemeliydi. Olağan dağınıklığı toparladın, gül ve mumlarla masayı süsledin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JOSEPH MORGAN İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin