Denethor rozehnal dav a připravil Gandalfovi speciální výslechovou místnost dost daleko od zbytku komnat a sálů. Nechtěli, aby je někdo slyšel, a k jejich štěstí měla místnost tlusté zdi a žádná okna. Zapálili svíčky ve svícnech na zdech a už si vedli první osobu. Denethor nechtěl o tomto mluvit s Boromirem - minimálně ne do té doby, až si vyslechnou ostatní - a pak mu došlo, že by se mu moc nezamlouvalo poslouchat detaily milostného života jeho oblíbeného syna. Nechal to tedy všechno na Gandalfovi. A ten si nechal přivést Faramira.
Stráže otevřely dveře a do místnosti vstoupila zkroušená postava.
Gandalf chvíli mlčel, a pak si odkašlal, čímž donutil mladšího syna Denethora pozvednout pohled a zahleděl se mu přímo do očí. ,,Víš, proč jsi tu, Faramire, synu Denethora." Faramir mlčky přikývl, ale neodpovídal.
,,Potřebujeme vědět vše. Potřebujeme tvou výpověď." I přes jeho chladný tón hlasu bylo poznat, že chce Fuckdalf dělat cokoliv jiného, než tohle.
,,Nic mezi námi nebylo," odpověděl Faramir nakonec. Rozhodl se pro cestu lží, ale byla to ta správná volba? Nepochybil?
,,Nelži, Faramire! Víš, že jsem mocný čaroděj, a dokázal bych z tebe dostat pravdu i jinými způsoby - nemohu však zaručit, že by se ti líbily. A tak mluv pravdu," pozvedl Gandalf svůj hlas a Faramir jakoby se zmenšil ve své židli.
,,Jednou navečer za mnou přišel Chod- tedy, Aragorn. Zaklepal na dveře, a sotva jsem stihl otevřít, už mi visel kolem krku. A pak mě vysvlékl a-" Mladší bratr byl čarodějem přerušen.
,,Ušetři mne detailů. Přiznáváš tedy, že cosi mezi vámi vzniklo?"
,,Ano," odpověděl nakonec, poražený.
Byl vyprovozen z místnosti. O chvíli později svým svižným, hrdým krokem vstoupil Thranduilův syn.
ČTEŠ
Aramir
FanficBoromir zázrakem přežije skřetí útok a společně s Hraničářem naleznou společné téma... VAROVÁNÍ #1: JE TO SATIRA VAROVÁNÍ #2: JE TO HOMOSEXUÁLNÍ VAROVÁNÍ #3: JE TAM SEX VAROVÁNÍ #4: UŽ NIKDY NEUVIDÍTE LOTR TAK, JAK JSTE HO VIDĚLI DOTEĎ VAROVÁNÍ #5:...