- Все още ли обмисляш почивката? Мисля, че след това вече трябва да си навит.
Телефонът на Кайл звънна и ни дадоха повече сведения за раната от ножа. Така решихме случая. Намушкан е с малка сила,като от жена. Разбрахме, че Хайнриц е имал любовница. Тя го е убила, за да не разкрие връзката им.
Оказа се, обаче, че любовницата си е имала мъж, а мъжа- пистолет. Стана много неприятна ситуация, за щастие накрая овладяхме положението и арестувахме и двамата.
- О, със сигурност. Ще дойдеш ли с мен при Джонс?- Лана Джонс е шеф на нашия отдел и не харесва Кайл особено. Имаха афера преди и раздялата не беше никак приятна. После я повишиха. Твърди,че вече го е преживяла, но пак не е така благосклонна към Кайл, както към мен.
- Разбира се .
~~~- Никак не ми се иска да пускам двама та си най-добри следователи в такъв сезон. Натоварени сме.- Лана Джонс умее да се опъва не по зле от магаре на мост. Аз обаче имам подход към нея.
- Лана повярвай, ние много добре разбираме натовареността. За един месец разрешихме три случая. А те не бяха никак лесни. Документацията ни по тях е напълно изрядна. Дори тази по съвсем скорошния случай на господин Хайнриц Шон. Мисля че си заслужаваме отпуска.
Кайл седеше мълчалив. Понякога се държи като дете в сериозни ситуации и малко ме дразни. Много е добър обаче в разследванията и залавянето на престъпници. С него сме партньори от три години. Преди това сме се занимавали с рекет и измами. Бързо се издигнахме, защото сме едни от най-добрите, а заедно сме страхотни. Знам, хваля се, но има защо. Миналия месец разрешихме едно убийство на нарко бос от Калифорния. Така не само вкарахме убиеца му в затвора но и много негови подчинени и по-малки дилъри. Този месец разрешихме цели три престъпления- две убийства и едно отвличане. За съжаление тези престъпления, като това с любовницата зачестяха. Хората са се озлобили. Изкарват си го на близките и изобщо не е приятно. И колкото ида ми се иска да остана тук и да тикна всички гадни убийци, изнасилвачи и рекетьори зад решетките, наистина се нуждая от почивка.
- Добре. Вървете, където ще ходите. След това се приберете отпочинали и готови за работа.
×××××××××××××××
Здравейте.
Отдавна не съм качвала нова глава. Да си призная- почти забравих за тази книга. 😅
Днес се вдъхнових, обаче.
Ако ви харесва историята до тук ( макар че тя все още е в началото си), коментирайте и гласувайте. Приемам идеи и градивна критика.😄