מדע לא חשוב 👽

101 16 61
                                    

לפני שאדבר, יש לי דבר חשוב להגיד - והוא, לא, לא, לא תמיד הייתי כל כך חכמה, זה התפתח בשנים האחרונות. וגם אל דאגה, חזרתי מהר באופן חד פעמי. 


והנושא הנוכחי - צה''ל.

צה''ל? מדע? בסדר, אז צה''ל זה לא כל כך מדע, תחכימו מעבר, זה לא פשע.


הידעת? (אני מאוד מקווה שכן) צה''ל אלו ראשי התיבות של צבא ההגנה לישראל, הצבא של מדינת ישראל, שנועד, כנרמז, להגן על ישראל, המעצמה הגדולה בעולם (פחות או יותר, פחות או יותר, למה להיתפס על דקויות) הידוע גם כ - מישהו ביקש שנתיים ושמונה של גילוח זוועה + אוכל של בית כלא? לא? מישהו?

טוב, הפסד שלכם. כי בארגון המדהים הזה יש יותר. מקלחות במצב אשפתי? קיבלתם, על חשבון הבית. עבודה פיזית ללא הפסקה? (לאלו מאיתנו שקיבלו פרופיל מעל 25) קיבלתם. ניקיונות ותורנויות - מטבח וכל דבר אחר? קיבלתם (חוץ מדתיים בצומות, אנחנו מובילים עליכם קילומטרים, אתם לא רואים את זה בכלל. צום חזקיהו? צום אדם וחווה? צום ח' בכסלו? הראשון בספטמבר? אמיתיים לגמרי). מסגרת שלא שמה עליכם? קיבלתם. קושי נפשי? קיבלתם, קיבלתם, קיבלתם. באמת, אל דאגה. יהיה מחסור באוכל, בשינה, בחיי חברה, זמן פנוי, פרטיות, כביסה, והרבה מסבל, קושי מכל סוג, עבודה, זיעה ותת תנאים. באהבה. מלשבים (מיועד לשריצה בטינופת ירוקה מימית, או אם תרצו לשמור על מקוריות - מיועד לשירות בטחון), יש לכם יותר מדי זמן פנוי? אז הנה, קיבלתם רק שעה אחת להספיק לנשום, לרוץ לשקם שכנראה כבר סגור, להתקלח, להתעדכן מה בנט עשה, ואז גם לראות מה שלום האנשים האלו שנהגת לחיות איתם 18-19 שנה אבל לא שאלת לשמם. 


ואם עדיין לא רציתם להשתמט - נכון ליולי 2015 יש 176,000 חיילים, מתוכם 42,000 נפלו לקבע ולקצונה. ו-445,000 מסכנים שחוזרים למילואים (נשים, זה הזמן שלכן לגחך ולזהור). וכל זה מתוקצב על 70 מיליארד שקל. אך מה קרה, תודות לממשלה המפרכסת קשות שלנו, משום מה - היא החליטה לעשות צעד לא מוגבל, והעלתה את שכר החיילים ב-50 אחוז, וזה החל במשכורת פברואר 2022. אבל עדיין המשכורת עומדת על 2,463 ללוחמים, 1,793 לתומכי לחימה (חצי ג'ובניקים חצי תומכי לחימה), ו- 1,235 לג'ובניקים. כי אף אחד לא חושב שג'ובניקים מועילים (בבקשה שאין ג'ובניקים בקהל ).


מה הם בעצם התפקידים האלו, אתם שואלים? (סלחו לי על הפנייה בלשון זכר בלבד, אין לי סבלנות למעבר)

טוב ששאלתם. כל אדם מיועד לשירות צבאי. בגיל 16.5-17, יש צו ראשון. יום בו האדם המסכן המיועד לשירות הצבאי, הולך להראות את היכולת שלו להיות מוצלח. יש בדיקות רפואיות, שאלונים (ברוכים הבאים לבגרות גרסה 2) ובעיקר הניסיון להתמצא בשטח ולהבין היכן אתה נמצא בלי לבכות שאתה רוצה את אימא. בצו הראשון מייעדים לאותם נערים חסרי המזל פרופיל, המצב הרפואי שלהם. מספרי הפרופילים הם מ-21 ועד 97, ונקבעו על ידי חיל הרפואה באופן רנדומלי לחלוטין, ולא אומרים שום דבר חוץ ממה המצב המזעזע של הגוף שלכם.

העיתוןWhere stories live. Discover now