דעותיי על #2- פרוזן 💚

123 22 27
                                    

שלוםם
וברוכים הבאים לעוד פרק בדעותיי על
הפעם- פרוזן.

ספויילרים ללשבור את הקרח

ויש מצב שהפרק הזה יגרום לגירושים שלי עם פרד אז פרד פשוט תקשיבי עד הסוף אוקי?

אז ככה: ראיתי סירטון ביוטיוב של ״לשבור את הקרח לא הגיוני״. ואני כולי כזה ״מי הוא חושב שהוא, אני אוכיח לו שהוא טועה״ והתחלתי לראות.

בסירטון הוא מתחיל עם העובדה שאם מוציאים את השירים וכל הקטעים החמודים שם- הסיפור הוא כזה:
אלזה הקטנה עושה טעות קטנה שמתוקנת ישר ואז הזיכרון של זה רודף אותה כל החיים וגורם לה לחיות בבידוד (קורונה טיים) למשך חייה. ואז היא יוצאת ומתגברת על זה ובונה ארמון ועובדת לטירה שזה גם בידוד ואז אחותה מגיעה ומשכנעת אותה שהכל יופי טופי. אה וכן יש איזה נסיך זבל שמנסה לנצל את העניין לטובתו (יהיה לפחות פרק תיאוריה אחד עליו כבר אומרת) .
כשהטעות- שזה קרח בראש של אנה- קוראת , אבא שלהם ישר יודע מה לעשות (כי זה ילדים והם לא ישימו לב לאיך שזה קל מידי) ומביא אותם לטרולים, (שאומרים להם איזה מזל שזה לא בלב כי זה לא קל לתיקון) והטרול מוחק לה זיכרון.
שתי דברים:
-למה שזיכרון מחוק יתקן גוש קרח בראש? כאילו, סיריסלי לא יכל להשאיר לה את הזיכרון ולהוציא את הקרח? זה ... טוב קצת מוזר
לכו לילד קטן ששבר רגל ותעשו לו טריק שיכחה וזהו הרגל בסדר? ממתי זה עובד ככה?

-למה שלא ימחק לאלזה את הזיכרון הזה? כי היא ממש סבלה ממנו בהמשך . (התשובה שלי לזה זה כל הקטע של ללמוד מטעויות וכו....)

אבל טוב. להגנתם אגיד שאנה בהחלט מחייכת בסוף התהליך אז... מי כמוני יכולה לקבוע- חננת מדעים ולומדת מגמת ביולוגיה וחקרתי את הנושא מכל קצה אפשרי- חיוך זה טוב🙂👍🏻

מזכירה שאנחנו עדיין מצטטים את היוטיובר

ואז אלזה מאבדת שליטה בגלל זה למשך חייה בסרט.

העניין הוא- הם לא מסבירים למה האובדן זיכרון של אנה תיקון הכל. זה פשוט מוזר

ובואו רגע נחשוב על כמה נחמדים הם לאנה- משאירים אותה עם אחות מדהימה בזיכרונות שלה ואז פתאום היא לא מדברת איתה... שנים.
כאילו יש שיר שלם עליה דופקת בדלת ומתחננת לאיש שלג...

תביאי לה!!!!!

כן טוב אני יודעת מה הבעיה בלהביא לה אבל אוקי..

השיר הזה קצת מזכיר אותי כשמשעמם לי בבית...

בחזרה לנושא:
בואו גם נחשוב על זה שנייה שהבידוד הממושך הזה גרם לאלזה- להקפיא את הממלכה ביום הראשון שיצאה.
ואנה- כמעט להתחתן עם ה.... צינזור... הראשון שהיא מצאה. והיא נסיכה אז זה עוד יותר משפיע.

קיצר אנשים- קורונה או לא- בידוד זה רע!

אני אפילו לא אדבר על האנס זה פרק אחר (זה משפט שלי, לא של היוטיובר)


וזהו, כאן הסירטון מסתיים... והורדתי כמה מהדברים כי... טוב ... ככה

תגובתי לג׳יי היקר:
אהם.....

מסכימה עם כמה מהדברים... כאילו, באמת לא יזיק הסבר על כל הקטע של הזיכרון.. והרבה מהסרט קרה בגלל תגובות רגשיות.

אבללל הרשו לי לומר למה הסרט הזה הוא כן טוב ומה דעתי עליו:

בואו נסתכל רגע על זה שהסרט הזה הוא אחד היחידים שהטוויסט העלילתי לא מגיע מהנבל. האנס הוא סתם בן אדם לא ממוקד ששמו בסרט מסיבות לא ידועות.

והאהבה האמיתית המפורסמת של דיסני- הפעם היא הגיעה ממקור שהוא לא רומנטי בכלל. הסרט היחיד שראיתי בו את זה היה מליפיסנט- שהוא אפילו לא סרט דיסני מצוייר מהמניין.
יש משהו מדהים בזה שהסרט סובב שתי בנות, אחיות שאולצו לחיות בניפרד. ובכל זאת אוהבות אחת את השנייה מהסיבה הפשוטה שהם אחיות, וזה בסוף מה שמציל אותן.
גם מרגיש לי שממש מודגש כאן שנשים מסוגלות להסתדר טוב מאוד, בשלגיה למשל- היא דיי... תלויה בגברים. ויש עוד הרבה סרטים כאלה.
בפרוזן הנשים הכי פועלות . ובסוף לא מצילה את אנה שום נשיקה משום נסיך, אלא אחותה. המשפחה שנשארה לה, זאת שאהבה אותה מאז ומתמיד ונעלה את עצמה לשנים מהחשש שתפגע בה שוב.

אמ קיצר .. זה.

ובואו גם נזכור שזה סרט ילדים עם הגבלת זמן, הגיוני לגמרי שיהיו בו נקודות שלא נסגרו עד הסוף.
ובואו נקדיש דקה לאולף- האיש שלג הזה פשוט מתוק!!!

אם הוא לא היה שם זה פשוט לא היה פרוזן

בקיצר. זהו, זאת דעתי על לשבור את הקרח הראשון.

מצטערת שהפרק כזה לא איכותי. אני קצת בקרייסס והמוח שלי לא ממוקד כבר הרבה זמן.

אני הייתי לוקי💚
ביי

העיתוןWhere stories live. Discover now