03

405 21 24
                                    

*Sunghoon*

Po paru minutach po prostu siedzenia na dywanie u młodszego w domu ktoś, a bardziej coś wpadło no pomysł.
Zgadnijcie jaki :DD

GRA W BUTELKE.
No ale żeby nie wyszło, że jestem nudny to zagram z nimi. Niki pobiegł bo butelkę do swojego pokoju, a my wszyscy staraliśmy się zrobić 'koło' i tak z tego nic nie wyszło bo Jungwon chciał być obok Jaya, a Jay siedział między mną, a Heeseungiem.

Papużki nierozłączki.

Gdy młodszy już przyszedł z butelką, zakręcił oczywiście jako pierwszy bo w końcu jesteśmy u niego w domu.
Wypadło na Jake'a, który oczywiście najpierw wybrał pytanie.

- hmmm... Czy czułeś do kogoś z naszego grona coś więcej, niż tylko przyjaźń? -Zadał pytanie młodszy. Czy on zawsze musi takie shitowe pytania zadawać?

- nie? -popatrzył Jake na niego takim wzrokiem ,,weź spierdalaj" i zaczął kręcić.

Po paru minutach gry i żenujących pytaniach wypadło na mnie, a że ja nie pizda to biorę wyzwania.

- No dobra dawaj wyzwanie -spojrzałem na Heeseunga, który już na 100% miał dla mnie jakieś wyzwanie. Tylko jakie DD:

- skoro jako jedyny wziąłeś wyzwanie jako pierwsze, to dam ci łatwe. -cicho się zaśmiał patrząc na mnie, a później na Sunoo. - przyszliście tak pięknie złapani za rękę, to proszę. Pocałuj Sunoo w policzek. -każdy się zaśmiał na reakcję Sunoo, jedyny ja potraktowałem to wyzwanie normalnie. Nie rozumiem z czego się tak naprawdę śmieli, więc po prostu wstałem powoli i uklęknąłem obok młodszego. Niestety, było to trudniejsze niż myślałem. Młodszy cały czas piszczał, że nie on nie chce.

A co mnie to interesuje, że nie chcesz?

Zacząłem się 'bawić' z młodszym, a bardziej zacząłem go łaskotać i gdy ten się położył na dywanie, zawisłem nad nim i po prostu go delikatnie pocałowałem w policzek.

I zgadnijcie?
Ta banda debili to nagrywała.

- BĘDZIE CO WSTAWIĆ NA PV KONTO NA INSTA AAA! -wykrzyczał Niki, a ja tylko popatrzyłem się na niego i wróciłem na miejsce kręcąc butelką.

Wypadł Jay.

Idealnie.

- chce wyzwanie. - powiedział stanowczo, a ja stwierdziłem, że to teraz my się pośmiejemy z nich.

Będziesz żałować swojej decyzji ;))

Spojrzałem jeszcze szybko na Sunoo, który siedział z spuszczoną głową. Czyżby się rumienił?

- w takim razie Jay. Pocałuj Jungwona W USTA. -każdy popatrzył na mnie, a później na Jaya i Jungwona, który jednak postanowił wstać i ruszyć w stronę Jaya.

- miejmy to z głowy. -popatrzył starszemu w oczy, a Niki znowu zaczął nagrywać gdy nagle Jay przybliżył się do młodszego i po prostu szybko go pocałował.

Nagle każdy zaczął piszczeć bo w końcu to największy ship, który wymyśliliśmy.

Szybko wrócił na swoje miejsce i na tym postanowiliśmy zakończyć naszą pół godzinną grę.







[433 słowa]

/Niki shiperka największa

/Niki shiperka największa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა Sunsun..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz