13

335 17 22
                                    

*Sunoo*

Po pójściu chłopaków zostałem u Sunghoona na noc. I zgadnijcie kto właśnie obok niego leży i musi z nim spać w jednym łóżku :D. podpowiedź, ja. Oglądaliśmy właśnie razem film, którym nie specjalnie byłem zainteresowany, jednak starszy był nim zainteresowany bardzo.

Leżałem wtulony w niego i patrzyłem na jego cudowną twarzyczkę. Jest piękny, aż za bardzo. Czy był w piżamie, czy bez ( ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) i tak wyglądał cudownie. Patrzyłem na niego dosyć długo, ale jednak dupa iż zauważył to po jakimś czasie.

- Słoneczko, co się tak wpatrujesz hm? - Zapytał głaszcząc mnie po udzie, a ja oczywiście zrobiłem się cały czarowny na twarzy.

- Um tak po prostu.. - Odwróciłem wzrok na telewizor i starałem się oglądać jednak hyung dalej gładził moje udo. Kurwa ja tu zaraz zamienię się w truskawkę..

Nagle poczułem jego rękę na swoim policzku, dzięki czemu momentalnie się odwróciłem w jego stronę gdy ten po prostu złożył delikatny pocałunek na moich ustach.

*Sunghoon*

Podobało mi się to co jest między mną, a młodszym. Może i jednak chciałbym czegoś więcej ale no cóż. Zauważyłem jak na każdy mój dotyk się rumieni. Czy to buziak, głaskanie albo chociaż by przytulenie się on i tak jest cały czerwony. Gdy się już od niego oderwałem wziąłem pilot i wyłączyłem film, gdyż było już dosyć późno.

- No słoneczko, do spania. Późno już - Uśmiechnąłem się i przytuliłem do siebie go trochę mocniej, przykrywając go.

- Meh, nie chce mi się spać :(( - Wtulił się coś jeszcze gadając pod nosem.

- No cóż. Musisz się zmusić do spania bo będziesz mi rano kwiczeć, że jesteś nie wyspany. - Pocałowałem bo w czoło, głaszcząc kciukiem jego policzek. Ah, jak ja kocham te pulchne policzki ^^

- Ale hyung - Odwrócił wzrok gdzieś na bok robiąc smutną minę. Hah, niestety nie działa to już na mnie.
Chyba.

- Kim Sunoo raz dwa do spania - Spojrzałem mu w oczy.

- ...no dobrze. Dobranoc.. - Powiedział cicho, jakby było mu smutno trochę? Nie wiem.

- Dobranoc słońce - Dałem mu szybko buziaka i poszliśmy spać po paru minutach.

[331 słów]
//Hej, przepraszam, że dawno nie było nic ale no wiecie. Szkoła i dużo nauki trochę ale postaram się być aktywniejsza !!!!

૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა Sunsun..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz