17

287 10 10
                                    

*Sunghoon*

Po zrobieniu mojej klusce (......) Śniadania udaliśmy się razem do mojej sypialni, gdzie młodszy wybrał sobie ubrania i poszedł do łazienki wziąć prysznic, a ja spokojnie czekałem. Za ten czas zdążyłem wybrać sobie jakieś wygodne ubrania i ogarnąć trochę pokój między innymi, wynieść brudne naczynia czy jakieś zużyte chusteczki. Po pół godzinach młodszy wyszedł już z łazienki w mokrych włosach i moich za dużych dresach, które na pierwszy rzut oka mu spadały hah. Wstałem powoli i objąłem go w talii dając buziaka w usta. Popatrzyłem mu chwilkę w oczy, Jezus jak ja je kocham... Zacznijmy od tego, że kocham go całego i to nie z powodu jego wyglądu ale i charakteru.

Kocham te jego ciemne oczy i malinowe usta, pulchne policzki..
Stałem tak chwilę myśląc o tym jaki mój chłoptaś jest cudowny po czym dałem mu kolejnego buziaczka, tym razem w czoło i powoli wziąłem swoje ubrania z łóżka i zmierzyłem do łazienki wziąć szybki prysznic.

*Sunoo*

Hyung wyszedł się myć, to idealny moment na to by poszukać jakiegoś fajnego filmu. Każdy wie, że Sunghoon nie odmówi oglądania jakiegokolwiek filmu, więc ułożyłem się wygodnie na łóżku i wziąłem pilot po czym zacząłem szukać czegoś naprawdę ciekawego, czegoś co spodoba się starszemu. Lubi horrory jednak ja się ich boje... Może jakaś komedia? Meh.
Szukałem i szukałem, aż znalazłem jakieś romansidło, które postanowiłem wybrać. Odłożyłem pilot na miejsce i wstałem z łóżka, kierując się do kuchni by przynieść jakieś słodycze, a Sunghoon w kuchni ma ich naprawdę sporo więc wziąłem tam jakieś żelki i takie tam. Zabrałem z sobą jeszcze szybko dwie szklanki i wodę, a już po chwili znalazłem się w pokoju ustawiając wszystko na jednej z szafek nocnych. Nawet nie zauważyłem kiedy starszy wszedł do pokoju. Złapał mnie w talii po raz kolejny zauważyłem, że lubił to bardzo robić. Robił to bardzo często na co ja zazwyczaj się rumieniem, a jeszcze gdy całował mnie przy tym w szyję.. oh boże zawał murowany...

- Co ty tam słońce kombinujesz hm? - Odwróciłem wzrok i o kurwa to co zobaczyłem o japierdole.. znaczy ja tu nie pierdole ale.. JEBANY PARK SUNGHOON BEZ KOSZULKI. MOKRE WLOSY I SUNGHOON W SAMYCH DRESACH MNIE TOTALNIE ZABIŁ....

Wpatrując się jeszcze tak w jego cudowne umięśnione ciało oraz mokre włosy, w których też cudownie wyglądał zarumieniłem się znowu. Dostałem kolejnego buziaka w policzek na co zarumieniłem się jeszcze bardziej.... Oh boże V2
Czuję jakbym przechodził jakiś zawał w środku siebie. Jednak postanowiłem się ogarnąć więc pchnąłem starszego na łóżku i usiadłem na nim.

- A co to za tykanie bez pytania, co? - zaśmiałem się cicho na co ten zrobił minę srającego kota, że to ja tu teraz na dole jestem. Zszedłem z niego i położyłem się obok strasznego, wtulając swój jeden z policzków w jego klatkę piersiową.

- Wybrałem jakieś romansidło - powiedziałem cichutko.
- No romansidło to się zaraz może stać na tym łóżku ( ͡~ ͜ʖ ͡°) - zaśmiał się na co uderzyłem go w brzuch przez co starszy się skulił, a i tak koniec końców zaczęliśmy to oglądać.

[499 słów]
/Hej kochani! Zaczynam od dzisiaj pisać Jaywona więc zapraszam!!!!

૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა Sunsun..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz