-Jó reggelt. - keltett fel Michael egy gyengéd csókkal.
-Neked is. - fúrtam bele a fejem a mellkasába. - Meztelenek vagyunk.
-Igen Lu. - nevetett. - Csak azt ne mond, hogy elfelejtetted.
-Nem felejtettem el. - nevettem kínosan. - Csak zavarba ejtő bele gondolni... Mindenesetre nagyon köszönöm a tegnap estét. Csodálatos volt.
-Viccelsz? - ölelt át szorosan. - Én köszönöm. Nem maradunk itthon? Suli helyett sokkal jobb dolgokat is tudnánk művelni.
-Ki van zárva. - kuncogtam. - Délután franciára is mennem kell. Holnap nyelv vizsgázom.
-Nem akarod velem gyakorolni milyen egy igazi nyelv vizsga? - markolta meg a fenekem.
-Olyan hülye vagy. - morogtam.
-Szóval nem? - időzött továbbra is a tenyerével a hátsómon.
-De, akarom. - emeltem meg a fejem. - Viszont nem fogunk emiatt lógni a suliból, szóval majd este meglátjuk, hogy megérdemled-e.
-Hogy megérdemlem-e? - vonta fel a szemöldökét.
-Így igaz. - másztam ki mellőle.
-Na ide figyelj Hemmings! - húzott vissza. - Nálam jobban senki sem érdemli meg.
-Hát nem is tudom. - ingattam nevetve a fejem.
-Csak ne hogy én is a kínzásodra adjam a fejem. - húzta egy ördögi mosolyra az arcát.
-Na jó. - csókoltam meg röhögve. Amikor elakartam hajolni a tarkómnál fogva vissza tartott. Ha már így belemerültünk el is indultam a nyelvemmel egy felfedező útra a szájába.
-Meg lesz ez a nyelvvizsga dolog. - vigyorodott el.
-Akkor most már el kezdhetünk készülődni? - másztam ki ismét az ágyból.
-Igen. - biccentett elégedetten. - Bár meztelenül jobban nézel ki, mint ruhában.
-Mekkora perverz vagy ma reggel. - ráztam meg rosszallóan a fejemet.
-Ezt te váltod ki belőlem. - húzta fel nevetve az alsónadrágját. - Meg még sok minden mást is.
-Mikey. - léptem elé egy szál bokszerbe.
-Igen? Baj van? Nagyon komolyra váltottál hirtelen. - nézett aggódva a szemembe.
-Nincs semmi baj. - mosolyodtam el. - Csak köszönetet akarok neked mondani.
-Lu. - ölelte át a derekam. - Nem kell semmit se megköszönnöd.
-Nálad tökéletesebb embert el sem tudnék képzelni. - csókoltam meg.
-Én is csak egyet ismerek, aki még nálam is fantasztikusabb. - dörzsölte neki az orrát az enyémnek.
-Kire gondolsz? - kérdeztem szórakozottan.
-Rád, szépségem. - súgta az ajkaimra, amikre aztán egy lágy puszit is nyomott.
A reggeli romantikázásunk után kapkodva össze készültünk. Illetve csak félig-meddig, Mike nem találta a nyakkendőjét, és a nadrágját se, ezért egy egyszerű fekete farmert kapott magára, ezzel totálisan megszegve az iskola szabályzatát. Cal és Ash szokásosan a suli előtt ácsorgott. Az érkezésünkig teljesen kizárták a külvilágot és hevesen falták egymást. Nekem nem volt szívem megzavarni őket, ezzel szembe Michael simán rácsapott a hátukra.
-Olyan hülye vagy Clifford. - morogta Calum.
-Csak aggódtam, hogy megfulladtok. - nevetett Mike.
-Te csak aggódj magad és Luke miatt. - forgatta meg Cal a szemét.
YOU ARE READING
Sk8er boi (Muke)
FanfictionLuke Hemmings Ausztrália egyik leggazdagabb családjának a legfiatalabb tagja. Tisztában vele, hogy a szülei mennyire irányítják az életét és azzal is, hogy egyáltalán nem tekinthető a helyzete hétköznapinak. Mindig azt tette amit a név megkövetelt t...