24.

60 11 3
                                    

-Ahrrh! - nyitottam ki résnyire a szememet. 

-Neked is jó reggelt Csipkerózsika! - nézett hátra Mike a válla felett miközben az íróasztalánál ülve játszott valamilyen számítógépes játékkal. 

-Azt hiszem, hogy megfogok halni. - nyomtam bele az arcomat a párnába. 

-Dehogy fogsz. - kuncogott. - Csak másnapos vagy. 

Éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy. Majd Michael simogatni kezdte a hátamat. 

-Az éjszaka fele kiesett. Borzalmasan fáj a fejem. A hasam meg émelyeg. Minek ittam ennyit? Mire jó ez az egész? - kérdeztem rekedten. - Ja, és ezek szerint a hangom is elment.

-Már készítettem ki neked az éjjeliszekrényre gyógyszert és vizet. - nyúlt át felettem az említett dolgokért. - Most már csak ki kéne húznod a gyönyörű arcodat a párnából. 

-Soha többé nem iszom. - emeltem rá a tekintetem.

-Hercegnőm, ha tudnád, hogy én ezt hányszor fogadtam meg. - adta a kezembe a pirulát és a poharat.

-Köszi. - nyeltem le a gyógyszert. - Miért van ilyen rémes íz a számba?

-Gondolom mert végig hánytad a fél utcát. - vonta meg a vállát. 

-Hogy mit csináltam? - bámultam rá tágra nyílt szemekkel. 

-Legalább nem a házunkat. - vihogott. 

-Jézusom. Nagyon sajnálom Mikey. - temettem a tenyereimbe az arcomat. - Ennyire gáz voltam tegnap? 

-Lu. - húzta el a kezemet. - Ez teljesen rendben van. Kicsit túlzásba estünk, de nem történt tragédia. Megesik az ilyesmi. - nyomott egy puszit a homlokomra. - Ha a szádra is szeretnél akkor moss fogat. 

-Ez kicseszett undorító. - másztam ki az ágyból. - Most biztosan viszolyogsz tőlem.

-Egyáltalán nem. - rázta meg a fejét. - Mit szólnál ha elmennél fogat mosni, pár perc múlva pedig utánad mennék, és a zuhany alatt találkoznánk. Megmutatnám, hogy mennyire bejössz még mindig. - súgta bele a fülembe.

-O...Oké. - indultam el kipirult arccal a fürdő felé. 

Épp öblögettem amikor Michael vigyorogva belépett az ajtón amit aztán kulcsra is zárt. 

-Szia. - fordított maga felé. 

-Szia. - néztem bele csodálattal a zöld szemeibe.

-Fogkrémes maradt a szád széle. - vizsgálta az arcomat.

-Egy pillanat és lemosom. - léptem volna vissza a csaphoz.

-Ne vesződj vele. - rántott vissza magához, majd megnyalta a szám szélét. Enyhén nyitott ajkakkal bámultam rá, amit ő ki is használt. Hosszasan csókolóztunk, a nyelveink heves táncot jártak a számba. Csak annyi időre szakadtunk el egymástól, amíg lerángattuk a pólóinkat. Ezután ismét egymás száját ostromoltuk. Borzasztóan fájt a gyógyulófélbe lévő piercingem, de továbbra sem érdekelt. Túlságosan lefoglaltak Michael puha párnácskái. Alul mindketten csak egy alsónadrágot viseltünk, én azért mert nem rég keltem, és általában ennyiből állt a hálóruhám, Mike pedig csak szeretett így flangálni a házukba, sőt ha tehetné akár az utcára is simán kijönne egy szál bokszerbe. 

Amikor az utolsó ruhadarab is a hűvös járólapon hevert lassan lépkedni kezdtünk a zuhanyzó felé. Majdnem sikerült is megbotlanom a zuhanytálca szélébe, de Michael erősen tartott.

-Óvatosan Lukey. - simított végig az arcomon. - Nem lenne ha szerencsés, ha megütnéd valamelyik csodálatos testrészedet. 

-Ápolnál engem, ha ez megtörténne? - nyitottam meg a vizet. 

Sk8er boi (Muke)Where stories live. Discover now