eka Luku jee

95 8 24
                                    

Helou ja tervetuloa lukemaan hupsu hauskaa tarinaa kelmeistä tylypahkelissa. Kirjotan sit aina jonkun niiden näkökulmasta.

Remus

Viimeinen vuosi sitä Tylypahkelia alkaa huomenna. Se tuntuu oudolta. En ole nähnyt muita kavereitani kuin Lilypähkinää kesällä. Anturajalka ja Sarvihaara on varmaan vetänyt kymmenen miljoonaa kertaa kännit.

Meanwhile:

Anturajalkaa annaaaa mullekkiiiin siiitäää konajakkiiaaaa. Mullaaa oooonnn saaakeliiin kovaaaa janoooo.

Okeiiiii Sarvihaaraaapupseliii Annaaan sinullekkiiiiin tätäää jumalaaan siunaaamaaa terveeeyyysjuomaaa joss oleet kiltistiiiii.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oleeeeett paraaaasss Siriuuussstähtöseeniiii.

Nyt takaisin Remuksen ajatteluun.

Hän osaa ajatella jopa fiksusti toisin kuin Siriustähtinen ja Jameshirviniemi.

Kumminkin.

Öö.

En.

Muista.

Mitä..

Mun.

Pitikään.

Sanoa.

Anyways koitan saada nyt sillee hienosti yhteisnäkökulmasta kirjoitettua. Katotaan onnistuuko.

The next day:

Kelmit kokoontuivat tuttuun vaunuosastoonsa juuri ennen junanlähtöä. Koska Miks ei :D

"Ai vittu mikä Darra" Siriustähtinen valitti.

"Eli te veditte eilen kännit?" Peterpulskaposkirottanen kysyi ihmeissään. "Ei lievästi sanoen yllättänyt" Remussuklaaaddiktio mutisi.

"Tietysti vedimme kännit sille, että näkisin taas yhden kouluvuoden rakastan Lilyäni" Jameshirviniemi vastasi Peterpulskaposkirottasen kysymykseen.

"Välillä en ymmärrä teidän rikkaiden puhdasveristen ajattelukykyä" Remussuklaaaddiktio tuhahti silmiään pyöräyttäen.

"Minä haluan mennä katselemaan miten Lilykukkaseni voi" Jameshirviniemi totesi hetken kuluttua. Siriustähtinen lähti hänelle seuraksi. Remussuklaaaddiktio ja Peterpulskaposkirottanen jäivät kahdesta Kelmien vaunuosastoon. Ei siitä sen enempää.



Kuvittelitko ton jotenkin muuten kuin että he ovat juttelisivat kuin kaverit













Aika karmaisevaa :0
















Häpeä















Jameshirviniemi ja Siriustähtinen saapuivat pienen etsinnän jälkeen Lilyn, Alicen, Marlenen ja Maryn vaunuosastoon.

"Lils, varoitus Hirvestä ja Koirasta" Mary sanoi varovaisesti kun huomaisi poikien tulleen.

"Hei vain sinullekin Marykäry ja kiitos huomaivaisuudesta että et nimittänyt minua tällä kertaa peuraksi" Siriustähtinen vastasi Marykäry virnistäen kelmivirnettä.

"Mihin te jätitte ne teidän kaksi parempaa puolta?" Marlenekantele kysyi pojilta.

"Tuo oli jo aika töykeää" Jameshirviniemi vastasi mukamas surullisena ja pettyneenä.

"Voi Varo vain ettei egosi Nytten poksaha, sehän olisi niin hirveää" Lilykukkanen irvaili pojille.

Jameshirviniemi näytti siltä että rupeaisi ihan juuri itkemään kuten vaikka Snivellus tai joku nuubi ykkösluokkalainen vaippapää. Sitten kelmitoverit Jameshirviniemi ja Siriustähtinen lähtivät tyttöjen vaunuosastosta ja menivät takaisin omaansa missä he näkivät Peterpulskaposkirottasen ja Remussuklaaaddiktion kiihkeässä..





ÄLÄ EDES KUVITTELE





HÄPEÄ















MITEN KEHTAAT














KUMMINKIN














SE ASIA...














MITÖ HE TEKIVÄT














oli jutteleminen














Jos ajattelit muuten niin mene ensi sunnuntaina kirkkoon koska olet ansainnut sen.















Hyvä.














Eka Luku kirjoitettu vuhuuuu. Tää jäi kyllä vähän lyhkäseks mutta ihan sama mulle. Eikä tän luvun kirjoittamisessa menny kun joku puol kuukautta melkeen-

Hups. Joo lol.

Joko sun hiihtoloma loppu vai alko vai loppuko jo viikko sitte?

Mulla loppu jouduin heti tänään kestää 2h paskaa matikan sijaista menee moti 100% siihen. Sit meillä oli myös Ruotsissa joku random Reea sijainen.

Pitäiskö mun lisätä tähän uusia ihmisiä, niin kuin vaikka teitä? :D

Hei hei ja nähdään joskus seuraavan luvun parissa.
(Kuukauden päästä tyyliin jos en oo kuollut siihen mennessä)

Kelmipelleily hompelipompeijiWhere stories live. Discover now