neljäs lukukukeli

36 1 3
                                    

Käytän mun mahtavat päähänpistokset näihin lmao.

+hyvä tapa vältellä todellisuutta elämäs :)

Joo nyt lukuun
Joka on aika slay


***

Oli kulunut Kuukausi ja kaikki olivat päässeet pois sairaalasiivestä ja pyhästä mungosta takaisin koulun penkille.













Ihme












Ketään ei tosin kiinnostanut opiskelu










Kelmit olivat piiiiiitkän ja tyyyylsän koulupäivänsä jälkeen suunnittelemassa seuraavaa pilaansa. Kukaan ei tosin ollut saanut vielä yhtäkään ideaa.

"Miten olisi tuota noin kun järvihän alkaa olemaan jäässä ja vesi aika kylmää nii snivelluksen heittäminen järveen" Peter ehdotti pitkän mietinnän ja hiljaisuuden jälkeen.

"Tuo on mahti idea rotta!" Sirius huudahti.

"Haluan heittää snivelluksen keholeijuksella 100metrin korkeudesta järveen" James sanoi innostuneena"

Kelmit juttelivat koko suunnitelman läpi seuraavassa kuluneessa tunnissa ja päättivät toteuttaa idean viikonloppuna.

***

Kelmit eivät malttaneet odottaa viikonloppuun että voisivat suorittaa pilansa. Myöhemmin heille myös selvisi että se olisi tylyahossakäyntiviikonloppu.

"Tehdään snivelluksen hukuttaminen silleen että mennään siitä suoraan sitten tylyahoon" sirius sanoi erittäin kylmänä keskiviikko aamuna tovereilleen. Muut hyväksyivät idean.

Tunnille mennessään heidän eteensä astui Regulus mf Black. "Huomenta vain sinullekin veliseni mitäs asiaa sinulla on" sirius kysyi yllättävän kohteliaasti pikkuveljeltään.

"Ajattelin häiritä niin teidän sanottua kuutamoanne, eli siis remusta " regulus vastasi veljelleen. Kukaan kelmeistä ei tehnyt elettäkään hävitäkseen. "Yksin jos sallitte. En tule tappamaan teidän porukkanne aivoja, joten älkää huoliko" Regulus lisäsi.

"Jaa no pärjäile tuon veljeni seurassa sitten ja tule sitten perinteiseen kahdenkeskeisempeen paikkaamme Kuutamo" sirius sanoi vielä remukselle ennen kuin lähti paikalta Jamesin ja Peterin kanssa.

"Mistä haluat keskustella kanssani Regulus?" Remus kysyi ystäviensä lähdettyä Regulukselta. "En halua sanoa täällä, tule mennään tuonne tyhjään luokkahuoneeseen" Regulus vastasi ja vetäisi Remuksen mukanansa tyhjään luokkahuoneeseen.

***

"Haluaisitko vihdoin kertoa asiasi Regulus hyvä" Remus kysyi Regulukselta. "En tiennyt että olen nykyään 'hyvä' mutta asiani koskee isääsi" Regulus sanoi. "Isäsi on vaarassa, Harmaaselkä on kantanut kantaasi hänelle jo ennen syntymääsi ja aiheuttanut hänelle ja sinulle jo harmia, kyllä tiedän ongelmastasi, mutta hän ei ole saanut valmiiksi urakkaansa joten hän suunnittelee voldemortin kanssa vanhempiesi tappamista julmasti" Regulus selitti.

"Kerroitko tästä dumbledorelle, hän osaisi järjestää vanhemmilleni turvapaikan" remus kysyi hetken hiljaisuuden jälkeen. "En, halusin ensin kertoa sinulle tästä" regulus vastasi. "Kiitos Reg, menen kertomaan dumbledorelle mutta mistä sait tämän tiedon" Remus sanoi. "Salakuuntelin isäntäni keskusteluja, he olivat talossamme" Regulus sanoi hiljaa. "Olet kuolonsyöjä jo?" Remus kysyi ihmeissään. "Vastoin tahtoani. Vanhemmat halusivat pittää minut ruorissa kun siriuksen osalla eivät onnistuneet, joten he päätyivät mennä tiedätkaikenen puheille ja sain jokunen kuukausi sitten pimeyden piirron vaikka en olisi halunnut. Itseasiassa vastustin asiaa täysin" regulus selitti. Remus ja Regulus vajosivat hiljaisuuteen.

"No jos asiasi oli siinä niin menen nytten dumbbiksen puheille" Remus sanoi pitkän hiljaisuuden jälkeen. "Kiitos vielä kuitenkin Reg" remus lisäsi ennen lähtöään. Regulus nyökkäsi vastaukseksi.



***



Remus kulki käytävällä kohti tarvehuonetta. Hän oli juuri käynyt dumbbiksen puheilla. Eniten hänen ajatuksiaan sotki Regulus. Regulus oli kertonut hänelle olevansa kuolonsyöjä. Remus mietti kovasti miksi Regulus kertoisi jotakin sellaista rohkelikolle, puoliveriselle rohkelikolle. Sitten Remus keksi miksi.

Regulus halusi, että Siriuksen läheiset olisivat iloisia ja elossa että siriuskin olisi iloinen.

***










Tää ei ees ollu nii hauska luku koska hauskat aivosoluni on kadonnut.

(We used to be close, but people can go from people you know to people you dont)

Älkää kysykö


Joo eniveis ööö mietin suuresti tota noin sen yhden tarinan poistamista koska oon unohtanut ne kaikki juonen käänteet mitä keksin siihen joten se ei ois nii hyvä mitä suunnittelin.


Sanat: 556 (damn)


Joo tiiän tästä tuli lyhyt luku ja kirjoitin tätä silti jonku 1kk..


eres increíble y oye🫶

Kelmipelleily hompelipompeijiWhere stories live. Discover now