En tiiä yhtää mihin oon tän viimeks jättänyt..
Muutenki luulin että mulla oli luku kesken-
Ainiin paskoin puhelime joten draftit lähti varmaa sitte siinä🥰
Okei luin nytten vähän tota edellistä lukua ja öö aloitetaan uus. Paitsi En kutsu niitä enää niiden erikoisnimillä. En jaksa.
***
Ensimmäisenä kunnon koulupäivänä koulun gangstereilla oli kaikkea paskaa. He valittivat siitä jo heti kun heräsivät.
"Miks vitussa pitää olla heti aamusta jotaki paskasta ennustusta kun se ope on yhtä tärähtänyt kun tällipaju kun siihen osuu auto" Sirius valitti kovaan ääneen.
"Erikoinen vertauskuva beibs mutta en kyllä tiiä" Remus vastasi.
"HETKINEN MITÄ SANOIT KUUTAMO" James karjahti hetken ajattelun jälkeen.
"Sanoin Siriusta beibsiksi entä sitte" remus vastaisi kyllästyneenä
"James on tän koulun ainut aivoton vissiin kun ei älynnyt koko asiaa" Peter sanoi
"Jopa Snivellus paskapää tietää" Marlene lisäsi
"Mutta mä luulin että Sirius ja sinä olitte jotakin" James sanoi Marlenelle.
"Tyhmä se oli kymmenen vuotta sitte" Marlene tuhahti.
"Sitä paitsi oon nykyää Darcasin kaa" Marlene lisäsi.
"Aiheesta nakkimuusiin mennäänkö panee tarvehuoneeseen Remus rakas" Sirius kysyi Remukselta.
"Joo mennää ku ei jassa ennustuspaskaa yhtää" Remus vastasi iloisesti.
Sitten sirius ja Remus lähtivät iloisesti käsi kädessä hyppelellen tarvehuonetta kohti.
"Toivon että heillä on kondomin käyttö hallussa" Mary tokaisi.
"Kuutamolla ainaki on, Anturajalasta en olisi niin varma" Peter vastasi.
***
"Olipas täyttä paskaaa tuo tunti" James tokaisi.
"Vaikka hajotit 10 teekannua, yhden pöydän, 5 tuolia ja 2 ovea?" Peter kysyi.
"Nah pikkuasioita" James vastaisi
"Morjens kaverit oliko kivaa ennustella" Sirius kysyi kun hän ja Remus saapuivat ystäviensä luokse seuraavan luokan eteen.
"Ei ollu ja haluan räjäyttää tyrmät" James sanoi.
"Okei broidi nut vai heti" Sirius vastaisi innoissaan.
Sitten he kaikki koko konkkaronkka lähtivät räjäyttämään tyrmiä. Ja syyt niskoilleen sai kukas muukaan kun Snivellus paskapää. Dumbbis antoi hänelle koko loppu koulunkäyntinsä laiskanläksyjä ja jälki-istuntoa. Kelmejä aka gangsterreita nauratti tämä niin paljon että James ja sirius joutuvat pyhään mungoon. Remus ja Peter viettivät viikon sairaalasiivessä myös. Tytöt olivat myös sairaalasiivessä mutta vain 3 sekuntia.
****
Kun kelmien ei niin villit puolisot eli remus ja Peter olivat päässeet sairaalasiivestå he keksivät neronleimauksen: he liimaisivat Snivelluksen kattoon pikaliimalla.
Ruokavälkällä he toteuttivat asian ja liimasivat Snivelluksen suuren salin kattoon. Hauskinta oli lumi ja räntä mikä tippui snivelluksen päälle. Illallisella yhtäkkiä snivellus teki lentämistempun ja putosi vain noin 9000metriä alaspäin suoraan luihuisten ruokien päälle. Snivelluksen läpi saattoi mennä muutama lasinsiru mutta kukaan ei vienyt häntä pois. Kaikki vain nauroi.
Lopulta kaikki joutuivat sairaalasiipeen liiallisen naurun takia. Jopa opettajat. Oppilaita siirrettiin myös pyhään mungoon Jamesin ja siriuksen seuraksi ja kaikki olivat pitäneet siellä bileet.
"Peter katso ylimääräinen päivän profeetta" remus sanoi ystävälleen kun he viettivät keskiyötä sairaalasiivessä.
"Mitö siinä kerrotaan" Peter kysyi remukselta.
"Pyhässä Mungossa on eilen illalla kello 23:46:59 aloitettu kouluikäisten johdosta valtavat bileet" Remus toisti lehden otsikon.
"Kuulostaa ihan Jamesilta ja Siriukselta" Lily tokaisi verhon toisielta puolelta.
"Ai te kolme olettikin hereillä" Marlene tokaisi jostakin läheltä.
"Joo panin tunti sitten rotan kanssa" Peter kertoi.
"En tiennytkään että olit suuntautunut eläimiin ystävä hyvä" remus sanoi
"Halusin tuntea kerrankin itseni samanarvoiseksi joten muuntauduin rotaksi ja etsin lähimmästä viemäristä nais rotan ja taisin panna sen paksuksi" Peter kertoi.
"Peter Älä kerro meille sun seksikokemusta kiitos menee vaan yöunet" Lily sanoi ja hänen äänestään kuuli kuvottavuuden.
"Koitetaan nyt kaikki saada nukuttua ennen kun rakas äitihahmoni tulee hirttämään meidät kaikki" remus sanoi ja kääntyi toisin päin sängyssään.
Kaikki sanoivat vielä toisilleen hyvät yöt ja koittivat olla näkemättä unia Peterin viemäripuuhista.
***
Woooo uus luku yli puoleen vuoteen.
*bilettää*
Nimeän kyllä silti tämän öisiksi päähänpistoksiksi (og seuraajat tiktokissa tietää)
Ja hyödynnän mun kaikki hauskat aivosolut tähän
Mutta nytte menen editoimaan varmaan koska se on jokapäiväistä ilmaista puhelimen tilaa vievää terapiaani koska siihenkin voi käyttää hauskuuksia ja ei tartte kenenkään kaa keskustella. Paitsi sen vittuilevan capcutin. Se ei anna nimittäin tehä kvaliteettiä koskaan ilman että heittää 100000 kertaa ulos koko sovelluksesta🙄🙄
Okei joo ny loppu valitus
Hyvää loppuiltaaa
*hyräilee mielessään: minä oon Mauri ja minä oon mies, minä teen töitä kainalot hies, jos en tekisi havitöitä en minä saisi nukutuksi öitä*
Okei ette just nähny tota
Kukaan ei ees varmaa ymmärrä lmao
Okei bye mussukkahanipuppelit😚
YOU ARE READING
Kelmipelleily hompelipompeiji
Humoröö tää on hupsun hauska Harry Potterin kirjasarjan kelmeihin liittyvä tarina täysin läpällä tehty Parhaimmat saavitukset: #🥇 -Remus Lupin #🥇 -funny #18-Marauders #56- Tylypahka #5- Marauders #23- James Potter