Yleinen näkökulma.
-"Siitä lähtien kun sinä sait alkusi!" Sirius huudahti ystävälleen. Tarkemmin sanottuna niin sanotulle veljelleen. Tarkemmin sanottuna huonetoverilleen. Tarkemmin sanottuna Jamesille. Tarkemmin sanottuna Sarvihaaralle.
James katsoi Siriusta järkyttyneenä. Hän ei ollut uskonut että Sirius oli kääntynyt jossain vaiheessa lyhyttä elämäänsä naisten iskemisestä Remuksen iskemiseen.
-"Olen sanaton" James sai sanottua vain. Sirius tuhahti asialle, ihan kuin se olisi häntä yllättänyt.
-"Tuo ei sitten yllättänyt yhtään, ei" Sirius sanoi vielä ja virnisti iskuvirneellään. Ei kumminkaan Jamesin iskemistarkoituksena.
-"No jos öö totta puhutaan niin minullakin oli joskus veljesi kanssa juttua.." James sai sanotuksi.
-"ANTEEKSI MITÄ HELVETTIÄ?!" Sirius huusi järkyttyneenä. Hänen paras kaverinsa ja veljensä. Ei. Hän luuli että James oli edelleen lääpällä kunnolla Lilyyn.
-"Sitä samaa voisin minäkin sanoa" Remus sanoi oven suulta. Hän ja Peter olivat tulleet takaisin katsomaan mihin omahyväiset Potterit olivatkaan jääneet.
-"Minä itseasiassa tiesin asiasta, yllätin heidät kerran meidän makuusalistamme kun olin hakemassa jotakin" Peter sanoi rentona. Muut Kelmit katsoivat häntä järkyttyneenä.
-"Ensinnäkin, mitä olit hakemassa ja mitä varten, miksi en kuullut sinua silloin ja kolmanneksi miksi et kertonut?" James kysyi uteliaana Peteriltä.
-"Taisin olla hakemassa näkymättömyysviittaasi että voisin mennä ihastelemaan salaa Anturajalan serkkua ja huomasin olevan teidän niin keskellä kaikkea että koin järkeväksi olla häiritsemättä" Peter selitti. Sirius järkyttyi hänen sanomistaan vielä enemmän.
-"MIKÄ HELVETIN PAKKOMIELLE TEILLÄ KAIKILLA ON KOSKEA SUKULAISIINI?!" Sirius huusi järkyttyneenä.
-"Tai siis tiedänhän minä sen että olen viehättävä mutta sukuni luihuiset eivät ole viehättäviä" Sirius lisäsi omahyväisesti. Remus pyöräytti silmiään poikaystävänsä puheille.
-"Minun motiiveinani oli se että Lily oli minut hylännyt liian monta kertaa joten tarvitsin piristystä ja Reggie oli ensinmäinen joka eteeni onnistui joutumaan" James selitti ystävälleen vastaukseksi joka edelleen katsoi järkyttyneenä ystäviään.
-"En hyväksy suhdettanne, sitten ollenkaan" Sirius totesi kylmästi ja lähti pois raahaten Remusta mukanaan kuin pehmolelu. Tosin sitä Remus välillä olikin. James ja Peter jäivät vain toljottamaan heidän peräänsä kunnes Jamesin uteliaisuus iski päälle uudestaan.
-"Ketä Anturajalan serkkua olet käynyt ihastelemassa?" James kysyi rotalta mielenkiinnosta täyttyneenä.
-"Öömmm... ensin Narcissaa. Sitten älysin että hän ei ole hyvä tai siis hän on vähän tylsä joten vaihdoin hänen siskoonsa Bellatrixiin. Hänellä on yllättävän upeat varpaat" Peter kertoi tarinaansa joka sai Jamesinkin voimaan pahoin.
-"Toki viime aikoina olen ihastellut luihuisia jotka eivät ole Blackeja. Ihastelin Reguluksen ystäviä Evan Rosieria muun muassa. Ja sain siihen inspiraation sinulta ja Regulukselta silloin kun näin teidät" Peter jatkoi selittämistään.
-"ööh en ois halunnutkaan tietää, taidan mennä oksentamaan" James sanoi ja juoksi tarvehuoneesta ulos Murjottavan Myrtin vessaan joka sattui olemaan tässä tapauksessa lähimpänä. Peter seurasi häntä varovaisesti perässä.
"Ei vittu rotta auta mua!" Peter kuuli hetken päästä Jamesin huutavan hänelle joten Peter juoksi Jamesin luokse. Hän ei tosin tiennyt mitä yllättää sillä James oli jotenkin juututtanut päänsä vessanpönttöön.
-"Tekikö Myrtsä tän vai ihanko omasta toimesta teit?" Peter kysyi kiinnostuneena Jamesilta välittämättä siitä ettei James ehkä tykkäisi odottaa olemalla jumissa.
-"Vittu en mä ees tiiä, autatko nyt vaan!" James ärähti Peterille, joten Peter taikoi leijuttamisloitsulla Jamesin pois vessanpöntöstä ja onnistui tiputtamaan vielä kivuliaasti lattialle.
-"Ai saatana!" James huudahti kivusta. Peter naurahti pienesti jonka jälkeen James alkoi jahtaa häntä ympäri Tylypahkaa.
-"James.. v-voisitko.. k-kiitos.. llopettaa.. jjahtaamiseni y-ympäri k-koulua" Peter pyysi hengästyneenä kun he olivat juosseet koulua ympäri jo lähemmäs tunnin.
-"En" James sanoi täynnä itseään jonka seurauksena Peter vilkaisi taakseen ja tippui aukinaisesta ikkunasta. James onnistui pysäyttämään vauhtinsa ja katsoi rottaystävänsä liihottamista alaspäin suoraan tällipajua kohti.
-"Hups" James vain tokaisi ja lähti kävelemään kohti keittiötä syömään.
****
Author's notes
Ensinmäinen luku tänä vuonna, jipii!!
(Ei sillä että on jo huhtikuu mutta ihs)
Joo shoutout sharras pakkaskukat jonka inspiroi mua junassa jatkamaan tän järkyttävyyden kirjoittamista nyt taas tön yhden luvun ajan.
(Aloin siis lukee pakkaskukkia sadatta kymmenettä kertaa ja se saa mun sisäisen Siriuksen heräämään)
Lisäksi, en shippaa Jegulusta, halusin sen tuoda pienesti tähän ilmi vaan:)
Sanat: jotakin.
JE LEEST
Kelmipelleily hompelipompeiji
Humoröö tää on hupsun hauska Harry Potterin kirjasarjan kelmeihin liittyvä tarina täysin läpällä tehty Parhaimmat saavitukset: #🥇 -Remus Lupin #🥇 -funny #18-Marauders #56- Tylypahka #5- Marauders #23- James Potter