toka luku loll

38 2 7
                                    

Eikö niin että tätä on erittäin hyvä aloittaa kaksi tai kolme viikkoa myöhemmin ekasta luvusta ja sitten vielä kirjottaa sitä viimeisellä tvt tunnilla kasiluokalla





Bileet











🕺🏼🕺🏼🕺🏼










Nyt luvun pariin.










Kelmit ja muut Tylypahkelilaiset saapuivat Tylypahkeliin puolilta öin vasta, koska juna oli mennyt rikki yli kahdeksi tunniksi. (Kukaan ei tiedä miksi)

"Ihme että Dumbbis tai McKarmivainen eivät osanneet epäillä meitä junan rikki menemisestä" Jameshirviniemi naurahti. "Hah minä kuulin tuon ja nyt menen heti kertomaan heille!" Kuului kenenkäs muunkaan kuin Lilykukkasen ääni heidän takaa. Kelmit eivät kerenneet ajatella mitään, kun Lilykukkanen oli jo kadonnut näkyvistä. Sen sijaan Marlenekantele ja Marykäry olivat jääneet heidän luokseen.

Lilykukkanen saapui Dumbbiksen luokse heti kun oli ensin löytänyt tämän isosta linnasta. "Dumbbisdore Kelmit olivat junan rikki menemisen takana!" Lilykukkanen kertoi Dumbbikselle. Hän ei kumminkaan katsonut kunnolla ennen kuin oli alkanut selittämään, joten Dumbbis ja MCkarmivainen olivat olleet puuhissa-.












Ei siitä traumasta Lilykukkaselle sen enempää..












Olen pahoillani Lilykukkanen.












Lilykukkanen juoksi pois huoneesta ja otti suunnakseen Rohkelikon oleskeluhuoneen. Kun hän saapui sinne hän itki ja juoski suoraan tyttöjen makuusaliin.

Hetkeä myöhemmin sinne saapui Marlenekantele.

Marykäry oli jäänyt suutelemaan Siriustähtösen kanssa, josta Remussuklaaaddiktio oli tullut mustasukkaiseksi ja lähtenyt etsimään parempaa seuraa.

"Lilykultapuppeli, mikä hätänä?" Marlenekantele kysyi Lilykukkaselta.

"Minä-  Minä-- Minä näin Dumbbisdoren ja MCkarmivaisen tositoimissa" Lilykukkanen parahti ja itki vielä lujempaa. Marlenekantele sen sijaan purskahti nauruun.

"Marskuliini sinä et voi nauraa tässä tilanteessa!!" Lilykukkanen huudahti Marlenekanteleelle. "Sain juuri iänkaikkiset traumat!" Lilykukkanen jatkoi vielä.

"Sori bestie, mutta se kuulosti vain niin hauskalta ja olisin halunnut kyllä nähdä sen" Marlenekantele puolusti itseään. "Sitä paitsi tämä on pakko kertoa Maryskuukkelille" Marlenekantele päätti ja lähti oleskeluhuoneeseen. Lily jäi vain toljottamaan hänen peräänsä.

"Marykäry et arvaa ikinä, mitä Lilykukkanen kertoi minulle tapahtuneen Juuri!" Marlenekantele huudahti ja keskeytti Marykäryn ja Siriustähtösen intiimihetken.

"Rakas bestikseni etkö sinä nähnyt että meillä oli juuri meneillään hyvä hetki Siriustähtösen kanssa, mutta kerro toki mitä se Lilykukkanen kertoi" Marykäry Vastasi pettyneenä ja iloisena samaan aikaan.

"Rakas bestiksemme eli Lilykukkanen näki tämän saastaisen koululinnan rehtorin ja muodonmuutosopettajan tositoimissa muodonmuutosluokan toimistossa" Marlenekantele kertoi innoissaan ja rupesi nauramaan sen jälkeen.

"Miksi minä en ollut paikalla?!" Siriustähtinen valitti. "Olisin halunnut nähdä kaiken ja ikuistaa sen ottamalla valokuvan!" Siriustähtinen valitti vielä.

"Voi rqks kulta, etköhän sinä sen ensi kerralla näe" Marykäry lohdutteli poikaparkaa.

"Entä jos ensi kertaa ei tule?!" Siriustähtinen parahti itkien.

"Tuota noin...  Lily näytti aika järkyttyneeltä niin mistä mahtaisin löytää Jameshirviniemen?" Marlenekantele kysyi pettyneeltä ja itkeneeltä Siriustähtiseltä.

"Hän on huispaustreeneissä.. hetkonen miksi sinä et ole siellä?" Siriustähtinen vastasi ja heitti uuden kysymyksen perään.

"Öömm... Saatoin unohtaa ne ja tuota noin.." Marlenekantele selitteli epävarmasti. "Entä miksi et itse ole?" Marlenekantele kysyi taas Siriustähtöseltä.

"Jos kumminkin ehkä sen takia että sain porttikiellon kun heitin komputcha-otteella ei niin rakkaan pikkuveljeni alas luudalta ja hän tippui muutaman sadan tuuman alas.." Siriustähtinen vastasi.

"Ihan sama lähden Nytten etsimään sitä sinun ehkä parempaa osaa, että se sinun ehkä parempi osa voisi lohduttaa meidän kaikkien rakastamaa Lilykukkasta" Marlenekantele tiuskaisi ja lähti ryminällä ikkunasta lentämällä alas.



Uusi Luku vihdoin! Millon ees julkasin sen ekan luvun...

Kumminkin oisko teillä ideoita mitä tekisin tähän tarinaan kun tää on vähän tylsä että juu..

Ööömm.. Mulla oli jotain asiaa vielä mutta unohdin sen :D

.

.

.

.

Ainii nyt mää muistan!!

Antakaa ideoita millä muilla nimillä noita kelmejä ja muita vois kutsua (jotain hauskoja nimiä)

+Tykkäättekö noista nykyisistä nimistä? (Jameshirviniemi, Marlenekantele, Siriustähtinen jne.)

Joo eipä mulla varmaan muuta nähdään taas joskus miljoonan valovuoden päästä :))

Sanaset: 560😎

Kelmipelleily hompelipompeijiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang