Allison, Cedric'in ölüm yıl dönümü için Hogwarst'a gitmemişti. Onu herkesin önünde anmıştı.
Flashback
Sunucu: Yılın en iyi kadın oyuncusu ödülünün kazananı... Allison White.
Allison'un giydiği kıyafet:
Allison sahneye çıkarken büyük bir alkış aldı.Allison: İlk öncelikle teşekkür ederim. Gerçekten özellikle bugün benim için çok önemli ve üzücü bir gün... Bu ödülü 6 yıl önce bugün ölen en yakın arkadaşım abim gibi gördüğüm Cedric Diggory'e armağan etmek istiyorum.
Allison'un gözünden bir yaş düştü. Herkes alkışlamaya başladı.
Allison: Umarım yattığın yerde mutlusundur. Bugün oraya gelemedim. Özür dilerim!
Sunucu: Nasıl oldu? Kalp krizi mi?
Allison: Büzüm dünyamızda üç büyücü turnuvası vardır. O yıl o seçildi bizim okulun şampiyonu olarak. Ama Harry, Harry Potter'ın adıda çıktı. Sonra Harry ile birlikte Voldemort ile savaşırken avada kedavra laneti ile öldürüldü. Ama o bizim için Hogwarts'ın şampiyonu olarak kaldı.
Flashback end
Allison, bir Fransız kafesinde Harry ile birlikte sohbet ediyordu. Allison son zamanlarda Harry'den hoşlandığını fark etti. Belki Harry, onu Fred'den daha mutlu eder diye düşünüyordu. Çünkü olayların tamamını Fleur ve Bill'den sonra tek Harry biliyordu.
Harry: Allison şuan da biriyle çıkmıyorsun değil mi?
Allison: Tabii ki de hayır.
Harry: Ben dostluğumuzu bir üst kademeye çıkarmak istiyorum!
Allison: Nasıl yani?
Harry: Çok düşündüm. Epey bir düşündüm. Büyücülük dünyasını terk ettiğin günü hatırlıyor musun?
Allison: Evet?
Harry: Belki o günden sonra biraz zor ama... Benimle evlenir misin?
Allison, şaşırmıştı. Evet Harry'dem hoşlanıyordur hatta daha fazlası olabilirdi Aşk gibi.
Harry: Hayır diyebilirsin-
Allison: Evet.
Harry: Biliyor- Ne?
Allison: Evet Harry! Seninle evlenirim!
Harry: Gerçekten mi?
Allison: Daha kaç defa evet demem gerekiyor?
Harry, hızla Allison'a sarıldı. Allison'dan ona.
Harry: Bunu duyurmamız gerekiyor.
Allison: Bence de.
Harry: O zaman sana zambağım demem de bir sakınca yok değil mi?
Allison: Tabii ki yok.
Kısa bölümler ve ben😢
Finali biraz uzatmış olabilirim ama hu düğün gerçekleşecek aga
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Veela Aşkı [Fred Weasley]
Fanfiction4. Sınıf safkan bir Beauxbatons öğrencisi olan Allison White bir veela'dır. Bazı sebeplerden dolayı Hogwarst'a geçmek zorunda kalırlar. İlk gün 9 3/4 peronunda kızıl saçlı Weasley ikizleri Fred ve George ile tanışır ama Fred Weasley ona ilk görüşte...