Bölüm 10

647 43 0
                                    

3 yıl sonra

Cedric ölmüştü. Allison, Cho'yu sakinleştirmeye çalışırken Cho sinir krizi geçiriyordu adeta.

Fred ve Allison ilişkisi devam ederken Fred ve Allison birbirlerini nadiren görüyorlardı.

Allison, Fred'in ona eskisi gibi davranmadığını fark etmişti.
Sanki Fred artık onu sevmiyordu.
Ya da başka birine aşıktı.

Voldemort geri dönmüştü. White ailesi savaşta aydınlık tarafa destek veriyordu. Allison'un babası 1 hafta önce Voldemort tarafından öldürülmüştü. Fred o zaman bile yanına gelmemişti. Yanında sadece Harry, Mark, Ryan ve Ron vardı.

Fleur savaşta Allison ile beraberdi. Allison ve Fleur birbirlerine sahip çıkıyorlar çünkü sadece onlar kalmıştı. Octavia, Jason, Rosalie ve diğerleri ölmüştü.

Harry: Allison! Fleur! Siz o tarafa. Neville! Seamus! Siz öbür tarafa Graybeck'i kıstırın. Ben Voldemort'u alıyorum.

Fleur: Hermonie ve Ron nerede? Güvende ler mi?

Neville: Onlar Nagini ile ilgileniyorlar.

Allison: Harry! Dikkatli ol.

Harry: Tamam.

Fleur ve Allison koşmaya başladılar.
Graybeck'i kıstırmak için hızlı koşuyorlardı.

Ve Graybeck'i kıstırdılar ama Graybeck ortadan kayboldu.
Herkes dışarı çıkmaya başladı. Fred'in yanında bir kız vardı. Fleur bunu fark etmişti ve Allison'un fark etmemesi için çabalıyordu.

Voldemort: Harry Potter Öldü!

Hermonie: Hayır.

Ron: Olmaz hayır!

Neville: Ne?

Allison: Hayıır!

Ve bir anda Harry, Hagrid'in kucağından atladı ve Voldemort ile düelloya başladı.

Savaş sonu

Savaş bitmişti. Voldemort ölmüştü.
Allison ve Fleur Büyük salona girdiğinde Allison görmemesi girerken bir manzarayla karşılaştı.

Fred, kızı belinden tutmuş öpüyordu.
Fred kızdan ayrılınca Allison, Fred'in yanına gidip ona tokat atınca. Çoğunluk onlara döndü.

George: Hayır. Fred bunu yapmış olamaz.

Allison: Sakın bir daha bana yaklaşma.

Diyerek büyük salondan çıktı.

Yuna: Kızım iyi misin?

All: Anne ben muggle dünyasına gideceğim. Lütfen nedenini sorma. Bura ile bağlantımı kesmek istiyorum.

Yuna: Sen bilirsin de-

Fleur: Bizde geliyoruz.

Bill: Evet.

All: Hayır, Fleur kazanılan bir savaş var. Siz burada kalıyorsunuz.

Fleur: Ama sensiz olma ki.

All: O zaman her vaktiniz olduğunda yanıma gelin. Bende kalın. Üstelik Bill o gerizekalısın kardeşine mutluluklar dilerim.

Fleur: Seni özlicem.

All: Bu bir veda değil. Yaklaşık 2 ay sonra söz yeniden en yakın arkadaş olucaz. Üstelik Cho ve Hermonie'ye söylersiniz.

Bill: Tamam.

Helloooo oo mutsuz son olabilir demiştim finale 2 veya 3 bölüm var süpriz bir evlilik gelebilir.

Bir Veela Aşkı [Fred Weasley] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin