Düğün günü gelmişti. Hogwarts mugglelara bu günlük açık hale gelmişti. Allison 3-4 yıl sonra ilk kez Hogwarst'ı görecekti. Savaştan sonra ilk kez.
Mcgonagall, Hogwarts'tan dışarı çıkmadığı için ve düğüne en çok onun gelmesini istedikleri için düğün Hogwarst'a yapılmaya karar vermişti.
Harry: Yıllar sonra buraya gelmek nasıl bir duygu?
Allison: Bugün için özel bir gün ama başka bir şey için gelseydim kötü bir duygu olurdu?
Harry: Fred mi?
Allison: Hayır! Profesör Lupin, Profesör Dumbledore, Lavender, Colin, Hannah, Jason, Rosalie ve...
Allison, o ismi söylemek istemiyordu. Onu söylerse kalbi yine paramparça olacaktı.
Allison: Ve Cedric.
Harry: Cedric... Onun şuan burada olması için herşeyi yapardım.
Allison: Bende... Neyse, bir ara Cedric'in mezarına gidicem.
Harry: Belki o zaman yanında minik Cedric'te olur.
Allison: Yani eğer bir çocuğumuz olursa adını Cedric koyabilir miyiz?
Harry: Elbette. İkimizin de yakın arkadaşıydı anısını yaşatmak görevimiz.
Allison, Harry' nin yanına gidip ona sıkı sıkı sarıldı.
Molly artık vaktin geldiğini bildirmek için onların yanına gitti.
Molly: Ah ağlatacaksınız beni! Allison, Merlin aşkına çok güzelsin.
Gelinlik:
Allison: Saol Molly ve lütfen ağlama.Molly: Tamam hadi aşağı vakit geldi.
Aşağı indiklerinde büyük alkış sesleri yükselmişti. Allison'un gözü ilk olarak Fleur'u görmüştü. Annesinin ölümünden sonra sahip olduğu tek ailesini.
Dans bitmişti. Harry ve Allison resmen artık karı kocaydı. Artık konuşmalara gelmişti. Herkes onları tanıdıkları zamanları ve eski yıllarını anlatacaktı.
Fleur: Burada olmak çok garip. Özellikle kız kardeşim gibi olan Allison'un düğünü için burada olmak daha garip. Biz Allison ile ir sürü kişiyi kaybettik. Jason, Rosalie, Finn, Octavia ve daha fazlası. O benim için çok değerli. Şunu bil ki Harry Potter onu biz üzdüğünü duyayım seni Expelliarmus bile kurtaramaz.
Molly: Ah benim yavrularım. İkiniz de benim elimde büyüdünüz. Hala o küçük çocuklarınız siz. Harry'nin yardım istediği o zaman. Allison'un bizimle tanışacağı gün ki gerginliği. Ah zaman çok çabuk geçti. Yavrularım benim.
Ginny: Okulun ilk günüydü. Allison ile tanıştığım gün. O gün onu Cedric ile shiplemiştim. Çok net hatırlıyorum. Hatta Ron ile iddia girmiştik. O kazandı ama ben hala Cedlison'cuyum. Hallison'da güzel ship aslında amaaaaaaa favorim GinLison!
George: Bana yıllar önce Harry ile Allison evlenecek deselerdi gülmekten ölürdüm. Ama şuan o andayım. Allison ile yakın olduğumuz ilk gün ona bütün gün soğuk espri yapmıştım. Bir gün iki Koala varmış bir koala öbür koala'ya demişki ben kaçayım sen koala. O gün Kü kız ile bu kız hala aynı kız. Allison benim için hep küçük kız kardeş ve fıstık ezmesi olarak kalıcak.
Neredeyse herkes konuşmuştu. Allison artık ağlıyordu. Sadece o değil Ginny, Cho, Fleur ve Hermonie'de. Muggle dünyasında ki kameralar düğünü saniye saniye kaydetmişti.
Allison mutluydu.
Harry'nin yerinde Fred'in mi olmasını isterdi?
Hayır.
Harry'e aşık olmuştu. Onu mutlu edecek kişiye.Eveeeeeeeet. Özel bölüm gelebilir o daa 19 yıl sonradır olabilir. Ama final olduuu. Çok güzel bir serüvendi. Bu kitap için yanımda olan herkese teşekkür ederim. Fred Weasley kategorisinde şubat ayında 1. Olmuştuk. Onun içinde ayrı teşekkür ederim💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Veela Aşkı [Fred Weasley]
Fanfiction4. Sınıf safkan bir Beauxbatons öğrencisi olan Allison White bir veela'dır. Bazı sebeplerden dolayı Hogwarst'a geçmek zorunda kalırlar. İlk gün 9 3/4 peronunda kızıl saçlı Weasley ikizleri Fred ve George ile tanışır ama Fred Weasley ona ilk görüşte...