Baloya geldiklerinde üç büyücü turnuvası şampiyonlarının eşleri:
Cedric - Cho
Harry - Parvati
Fleur - Ryan
Victor - HermonieAll: Tüm yakın arkadaşlarım ya şampiyon ya da onların partneri.
Fred: Üzülmee!
All: Bu gece Cho eğer Cedric'e açılırsa neden olmasın.
Herkes yavaş yavaş dansa kalkmıştı. Ginny ve Neville bile kalkmıştı.
Ginny: Hadi Fred Allison'u dansa kaldır.
Fred: Bayan White bu dansı bana lütuf eder misiniz?
All: Tabii ki Bay Weasley.
Allison ve Fred dans etmeye başladı.
Cedric ve Cho'ya yaklaştıklarında Allison ona "Hadii." der gibi bakış atınca Cho konuşmaya başladı.Fred: Allison sana birşey söylemem gerek.
All: Aslında benimde sana. Dışarı çıkmaya ne dersin? Orada söylerim.
Fred: Olur.
Allison, Fred'in elinden tutup onu bahçeye çıkarttı.
Allison: Bunu bu sabah kabullenmiş olabilirim. Uzatmaya gerek yok. Fred ben sana aşık oldum. Bak Red edersen anlarım. Sonuçta yakın arkadaşız-
Allison'un devamını getirmeden Fred onu öpmüştü. Allison şok olmuş bir biçimde Fred'le bakıyordu. Fred ayrıldığında Allison ona o kadar güzel bakıyordu ki onun gözlerine sahip olmak istiyordu.
Fred: Bende sana aşığım Allison. Benimle çıkar mısın?
All: E-evet!
Fred ve Allison birbirlerine sıkıca sarıldılar.
Sabah olduğunda, Hannah ve diğerleri uyurken Allison erkenden kalkmıştı. Üstünü değiştirdi:
Ve Hufflepuff ortak salonuna indi.
Ced: Günaydın All.
All: Günaydın Ced!
Ced: Sana güzel bir haberim var.
All: Neymiş?
Ced: Biz Cho ile çıkıyoruz.
All: Gerçekten mi? Sonunda yaa. Kaç haftadır bekliyorum biliyor musun?
Ced: Sen biliyor muydun?
All: Ced senin daha dünyadan haberin yok!
Ced: Evet onun farkındayım.
Merhaba bunu okursanız sevinirim neredeyse hiç fred ve Allison aşkı göremeyeceğiz. Elbette sevgililer ama cringe wattpad kitabı yazmak istemiyorum 2 bölüm sonra Hogwarts savaşı. Sizce bir sonraki bölüm cedric ölsün mü? Yaşasın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Veela Aşkı [Fred Weasley]
Fanfiction4. Sınıf safkan bir Beauxbatons öğrencisi olan Allison White bir veela'dır. Bazı sebeplerden dolayı Hogwarst'a geçmek zorunda kalırlar. İlk gün 9 3/4 peronunda kızıl saçlı Weasley ikizleri Fred ve George ile tanışır ama Fred Weasley ona ilk görüşte...