Oynamaya devam ettiler. Yasak saati yaklaşmaya başlamıştı. George, Allison'a espri yapmaya çalışıyordu.
George: Bir gün iki Koala varmış bir koala öbür koala'ya demişki sen kaç ben koalaim.
Allison: Astronomi kulesinden atlasam ölür müyüm?
Fred: George kızı rahat bırak!
George: Kadir inanır ben inanmam.Allison, George ve soğuk esprilerine maruz kalmıştı. Artık Fred'de bu durumdan çok bıkmış olacaktı ki George'un susturmaya çalışıyordu.
Percy: Hadi çocuklar yasak saati başlamak üzere herkes yatakhanelere!
Seamus: Bunu tekrarlamalıyız!
Hermonie: Bence de!
Harry: Yarın ama bu sefer burada değil.
Ginny: Nereye gidicez Harry?
Harry: Sürpriz Yarın görürsünüz!
Eliza: Başlarım sürprizinize!Allison, Kızlardan geride yürüyordu. George ve onun soğuk esprilerine maruz kaldığı için yorulmuştur. Allison içinden geçiriyordu "Aslında Fred çok tatlı çocukmuş ya! Dur Allison ne diyorsun sen?"
Allison iç sesi ile kavga ederken biriyle çarpışmıştı.Allison: Çok özür dilerim!
Cho: Asıl ben özür dilerim önüme bakmıyordum. Bu arada ben Cho, Cho Chang.
Allison: Bende Allison White!
Cho: Veela olduğun doğru mu?
Allison: Bu kadar çabuk duyulmasını beklemezdim!
Cho: Alışsan iyi edersin Hogwarts böyledir. Yarın dersimiz ortak birlikte oturmaya ne dersin?
Allison: Olur. Ravenclaw'sın değil mi?
Cho: Evet.
Allison: İyi geceler!
Cho: Sanada!Sabah
Eliza: Susaaaan! Kalk hadi!
Allison: Hannah uyansana! Hannah Aboot!
Hannah: 5 yıl daha!
Allison: Aaa Neville o yanındaki kız arkadaşın mı?
Hannah: Kimmiş o kız?
Eliza: Gizli bir aşığımız var galiba!
Hannah: Buna gizli denirse! Hey Susan Nereye kayboldu?
Allison: Yatağın altında!
Eliza: Hadi uyaaaan!Kahvaltı yapmak için aşağıya inersiniz. Çocuklar sizi Gryfindor masasına çağırır sizde gidersiniz.
Fred: Günaydın.
Harry: Günaydın kızlar.
Allison: Günaydın.
George: Allison! Spiderman'ın en sevdiği Tarkan şarkısı nedir?
Allison: Nedir?
George: Ben Ağlarım ikimizin yerine!
Allison: Ne alaka- ayy şimdi anladım.
Fred: Neyin var Allison moralin bozuk gibi?
Allison: Beauxbatons'dan geleli 4 gün oldu normalde bana mektup yazarları. Hiçbiri yazmadı en azından Rosalie'den beklerdim! Beni bu kadar çabuk unutacaklarını düşünmezdim.
Fred: Üzülme yakında yazarlar. Üzülmene değmez!
Allison: Saol Fred!(Dersde)
Cho: Günaydın Allison!
Allison: Günaydın Cho! Bu arada bana All diyebilirsin Allison ne çok uzun!
Cho: Tamam All!(Tüm dersler biter fln)
Ginny: Allison! Bugün geliyorsun değil mi?
Allison: Geliyorum tabi ki!
Ginny: Tamam yasak saatinde büyük salonun kapısının oraya gel!
Allison: Yasak saati mi?
Ginny: Harry, Seamus'a böyle demiş!
Allison: İyi tamam.Allison, Hufflepuff masasına geçti. Profesör Dumbledore kürsüye çıkıp konuşmaya başladı.
Dumbledore: Merhaba! Bu sene size çok güzel bir sürprizimiz var. Bu sene Hogwarts sadece size yuva olmayacak. Tarihi bir olay için Hogwarts seçildi. Ateş kadehi. Ve karşınızda Beauxbatons öğrencileri ve müdireleri madam Maci!
Allison çok şaşırmıştım bunu duymayı hiç beklemiyordu!
Cedric: Sanırım aramızdan bazıları bunu biliyordu.
Eliza: Bazıları değil, çoğunluk!
Allison: Kim biliyorduki?
Ryan: Arkana bak!Arkasına döndüğünde Fred ile göz göze geldi. Fred ona gülümseyip göz kırptı. Allison ona masum bir tebessüm ile karşılık verdi. Ve önüne döndü.
Dumbledore: Kuzeyden gelen dostlarımız ve karşınızda Dumstrage öğrencileri ve müdürleri igor karkaroff!
Beauxbatons öğrencileri, Hogwarts öğrencilerine bakıyordu. Allison'u arıyorlardı. Allison, Hannah'ın arkasına saklandı. Rosalie, Octavia, Thomas, Jason, Simon... Hepsi gelmişti.
Harry: Pşşt! Allison, seninkilerin neden mektup yazmadığı anlaşıldı!
Allison: Evet! Bu arada Harry, yasak saatinde burada ne işimiz var?
Harry: Sürprizzz!
Allison: Offf!Bu bölüm böyle oldu umarım seversinizzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Veela Aşkı [Fred Weasley]
Fanfic4. Sınıf safkan bir Beauxbatons öğrencisi olan Allison White bir veela'dır. Bazı sebeplerden dolayı Hogwarst'a geçmek zorunda kalırlar. İlk gün 9 3/4 peronunda kızıl saçlı Weasley ikizleri Fred ve George ile tanışır ama Fred Weasley ona ilk görüşte...