Sabah güneşin yüzlerine vurmasıyla Hannah ve Allison uyanmıştı. Susan ve Eliza'yı uyandırmaya çalışıyorlardı.
Allison: Susan! Hadi uyan. Ders kime?
Hannah: Profesör Snape'in Slytherin ile ortak.
Eliza: Ne? Birde Slytherin ile ortak mı?
Susan: Tamam All kalktım.Hufflepuff cüppelerini giyip saçlarını yapıp büyük salona indiler.
Cedric: Allison, bize katılsanıza! Ne dersiniz? Hem biraz sohbet ederiz.
Allison: Teşekkürler Cedric.
Mark: Eee bu hafta sonu Hogsmeade gezisi var. Gelicek misiniz?
Allison: Hogsmeade mi?
Eliza:Hogsmeade buraya yakın çok güzel bir kasaba. Her hafta sonu gezisi olu bu senenin ilk gezisi eminim çok seversin!
Ryan: Evet birlikte 3 süpürgede kaymak birası içeriz.
Susan: Hadi gelin sınıfa gidelim ders iksirBirlikte iksir sınıfına gittiler. Hannah ve Allison, Eliza ile Susan yan yana oturmuşlardı Slytherin öğrencilerde sınafa gelmeye başlamıştı. En sonunda profesör snape derse girdi.
Snape: Bayan White. Dumbledore söylemeyi unuttu galiba bir Veela'sınız değil mi?
Allison kafasını sallamak ile yetindi.
Snape: Bayan White. Beauxbatons'da yaşayan ölüm iksirini yapmış mıydınız?
Allison: Evet efendim!
Snape: Güzel! Evet bildiğiniz üzere bugün yaşayan ölüm iksirini yapacağız herşeyi kitabınızda sayfa 248'de yazıyor. 1 saatiniz var!Dersleriniz falan biter işte bahçedesinizdir.
Mark: Hadi ama onu da mı anlattın?
Cedric: Evet.
Ryan: İyi ki anlatmışsın.
Allison: Ama Mark çocuk senin yüzünden çok utanmış.
Ginny: Çocuklar gelsenize D mi C mi oynayalım!
Susan: Doğruyu söylemezler ki!
Ginny: Fred ve George, Snape'in odasından Veritaserum çaldılar!
Ryan: Bu eğlenceli olur ne dersin All?
Allison: Evet bencede hadi Ced!
Cedric: Tamam.Hep birlikte bahmede elma ağacının önünde toplanırsınız herkesle tanışırsınız kaynaşırsınız ve oynamaya başlarsınız.
Hermonie: Veritaserum mu çaldınız?
George: Evet yoksq
Fred: Eğlencesi kalmaz ki!
Ginny: Herkes bir yudum içsin öyle başlayalım.Oyunu oynayan kişiler:
Allison, Susan, Hannah, Eliza, Cedric, Mark, Ryan, Harry, Ginny, Fred, George, Ron, Hermonie, Luna, Neville, Seamus ve Dean ThomasHerkes içtikten sonra şişeyi çevirisini. Ryan, Hermonie'ye soruyor.
Ryan: D mi C mi Granger?
Hermonie: D.
Ryan: Hoşlandığın biri varmış aramızdan biri mi?
Hermonie: Ş-şey... Evet!
Ginny:, İksir etkisini göstermeye başladı.Şişeyi tekrar çevirisiniz Seamus, Hannah'a soruyor.
Seamus: D mi C mi?
Hannah: D tabii ki.
Seamus: Mcgonagall mı Snape mi?
Hannah: Mcgonagall.Şimdide Fred, Allison'dan soruyor.
Fred: D mi C mi?
Allison: Hadi C diyelim.
Fred: Burda en yakışıklı veya güzel bulduğunu öp.
Allison: Hermonie sen zeki bir kızsın.
Hermonie: Söyle knk.
Allison: Kendimi nasıl öpebilirim?
Hannah: Kendin niyetine beni öp.Allison, Hannah'a yaklaştı ve yanağına öpücük kondurdu.
Allison: Ayy oldu mu aşkuşum!
Hannah: Olduuu!Hannah ve Allison bff yalnız. Neyse iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Veela Aşkı [Fred Weasley]
Fanfic4. Sınıf safkan bir Beauxbatons öğrencisi olan Allison White bir veela'dır. Bazı sebeplerden dolayı Hogwarst'a geçmek zorunda kalırlar. İlk gün 9 3/4 peronunda kızıl saçlı Weasley ikizleri Fred ve George ile tanışır ama Fred Weasley ona ilk görüşte...