"Κριστιάνο χάρηκα." απλώνει το χέρι του και χαμογελάει πριν καν προλάβω να δεχτώ την βοήθεια του.
"Φαίδρα χάρηκα. Ναι υποθέτω πως θα ήθελα λίγη βοήθεια με αυτό το ηλιθιο μηχάνημα." του λέω και με ένα χτύπημα του στο μηχάνημα καταφέρνει να το φτιάξει. Παίρνει το  monster και μου το δίνει.

 Παίρνει το  monster και μου το δίνει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ευχαριστώ πολύ Κρίστιαν." του λέω και χαμογελάω ενώ μέσα μου γίνεται πάρτυ πεταλούδων.
"Κανένα πρόβλημα. Πόσο είσαι;" με ρωτάει και καθόμαστε σε ένα παγκάκι που είχε έξω από το μαγαζί.
"16 εσύ;" τον ρωτάω.
"Κι εγώ τόσο είμαι. Ελληνίδα είσαι;" ρωτάει και γνεφω θετικά ενώ με προσπαθώ να ανοίξω το monster μου.
"ΑΟΥΤΣ!" φωνάζω.
"Τι έγινε;" ρωτάει ανήσυχος.
"Έσπασε το νύχι μου!" λεω κλαψουριζοντας.
"Χαχαχ δεν πειράζει καλέ." λέει και γελάει ενώ εγώ θρηνώ το νύχι μου.
"Πειράζει χθες τα έκανα για να τα δείξω στην γιαγιά μου στην Μύκονο που της αρέσουν αυτά." λέω και με κοιτάζει.
"Κι εγώ Μύκονο πάω!" λέει χαρούμενος και εγώ έχω μείνει κάγκελο.
"Ααα ωραία πετάς με την πτήση των 5;" τον ρωτάω και γνέφει θετικά.
"Ωραίαα τότε αν θες μπορούμε να κάτσουμε μαζί στο αεροπλάνο δεν θα πειράξει τους γονείς μου αν κάτσουμε στις θέσεις τους." λέω και με κοιτάει στα μάτια.
"Όχι δεν χρειάζεται να ταλαιπωρήσουμε τους ανθρώπους απλά θα κλείσω θέση δίπλα σε σένα αν δεν σε πειράζει. " λέει.
"Εντάξει τότε. Θες να σε γνωρίσω στους γονείς μου για να μην λένε πως ένας άσχετος έκατσε μαζί μου στο αεροπλάνο;" τον ρώτησα.
"Εννοείται πάμε να τους βρούμε;" ρωταει και γνεφω θετικά.
"Ωραία. Είναι ήδη στο αεροδρόμιο;" ρωτάει και τους απαντάω ναι.
"Α να εκεί είναι πάμε." του λέω και τον  πιάνω από το χέρι. Ο μπαμπάς μου μας βλέπει να ερχόμαστε από το βάθος και σηκώνεται από την θέση του.
"Μπαμπά αυτός είναι ο Κριστιάνο με βοήθησε με το μηχάνημα των αναψυκτικών που κόλλησε. Έρχεται και αυτός Ελλάδα και θα κάτσει δίπλα μου." λέω γεμάτη χαρά στον μπαμπά μου.
"Γεια σου Κριστιάνο βλέπω γίνατε φίλοι με την Φαίδρα ελπίζω να μην σε κουράζει με την πολυλογία της." λέει γελώντας.
"Χαχαχα όχι εντάξει καλή κοπέλα είναι." λέει και γελάει.
"Γεια σου Κριστιάνο με λένε Πηνελόπη είμαι η μαμά της Φαίδρας!" πετάγεται η μάνα μου. Ας ελπίσουμε να μην αρχίσει να με ρεζιλευει όπως κάνει στους φίλους μου.

Χελλοου. Θέλω να μου πείτε αν σας αρέσει μέχρι τώρα η ιστορία και τι θα θέλατε να δείτε στα επόμενα κεφάλαια. Αυτά. Φιλούμπεςς ❤️🤙🏻

Αξέχαστες Διακοπές Where stories live. Discover now