Με αγκαλιάζει και φεύγει τρέχοντας. Έτσι είπα κι εγώ να φεύγω και να πάω σπίτι για να κάνω μπάνιο να ξεκουραστώ και να ετοιμαστώ για το βράδυ. Ελα όμως που ο πρώην μου ο Αλεξ αποφάσισε να πάει κι αυτός Μύκονο για διακοπές με την καινούρια του. Ιου. Ξερνάω νεραϊδόσκονη. Τους προσπερνάω αλλά για κακή μου τύχη με είδε.
"Δεν θα μας χαιρετήσεις Φαιδρούλα;" ρωτάει ειρωνικά.
"Και γιατί να το κάνω; Ήρθα εδώ για να χαλαρώσω αλλά μετά σε είδα." του λέω και πάω να φύγω.
"Θα μιλάς καλύτερα στο αγόρι μου!" φωνάζει η καινούρια του. Γυρνάω με slow motion όπως τις ταινίες και την κοιτάω.
"Και ποια είσαι εσύ που θα μου πεις τι θα κάνω; Η μαμάκα μου;" της λέω.
"Αλεξία χάρηκα." μου λέει ειρωνικά. Έχουν και ίδιο όνομα τρομάρα τους.
"Φαίδρα δεν χάρηκα. Αλεξ και Αλεξία λοιπόν. Ναι να ξέρετε δεν πηγαίνουν καλά οι σχέσεις που έχουν ίδια ονόματα. Τώρα με συγχωρείτε πρέπει να φύγω. Bye bitches." τους λέω με bitchy υφάκι που αν κάποιος το έκανε σε μένα θα του έδινα μια στο δόξα πατρι και θα τον έστελνα στα κυπαρίσσια και φεύγω. Όταν έφτασα σπίτι ή γιαγιά μου είχε φτιάξει το αγαπημένο μου φαγητό.
"Γιαγιά μπορείς να μου βάλεις λίγη κολοκυθόσουπα;" την ρωτάω γεμάτη γλύκα.
"Εννοείται κορίτσι μου για σένα την έκανα άλλωστε." μου λέει και παίρνει ένα μπολ και μου βάζει να φάω. Όσο τρώω στολκαρω το ινστα του Κριστιάνο και μου τρέχουν τα σάλια. Κάνω refresh και βλέπω πως ανέβασε στορυ. Λέω να μην φανώ κριπουλας και περιμένω μερικά δευτερόλεπτα για να μην είμαι η πρώτη που θα το δει. Το πατάω και μου πέφτει το κουτάλι από το χέρι. Δείτε εδώ αγόρι για σπίτι.

Απαντάω στο στορυ και λέω: Ε ναιι ρε συ τρέλανε μας <3Απαντάει αμέσως

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Απαντάω στο στορυ και λέω: Ε ναιι ρε συ τρέλανε μας <3
Απαντάει αμέσως.
"❤️❤️"

Παίδες ξέρω σχετικά μικρό κεφάλαιο αλλά ετοιμάζω κάτι μεγάλο και έχω ένα πρότζεκτ για την τεχνολογία. Πρέπει να γράψω για την σχολή που θέλω να πάω. ΣΚΟΤΏΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΉ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΦΙΑΣ ΜΟΥ ΠΛΙΖ. Anyway τα λέμεε 😋❤️🤙🏻

Αξέχαστες Διακοπές Where stories live. Discover now