Μετά το φαΐ πήγα κι έκανα ένα μπανάκι γιατί θέλουμε να μυρίζουμε ωραία όταν θα βγούμε με τον Κριστιάνο.
"Φαίδρα να ξέρεις εγώ με τον μπαμπά σου θα πάμε για φαγητό." μου είπε η μάνα μου όσο ετοιμαζόταν.
"Εντάξει κι εγώ θα βγω να ξες." της λέω.
"Δεν θα πας πουθ-" διακόπτει την μάνα μου η γιαγια μου.
"Αν θα βγεις με αυτό το αγόρι τον Κριστιάνο να πας αλλά να προσέχεις είμαι νέα ακόμα για δισέγγονα." γελάει η γιαγιά μου ενώ εγώ ρολλαρω τα μάτια μου επειδή είμαι και πολύ baddie 😎.
"Ίου ρε γιαγιά δεν μου αρέσει έτσι. Ο Κριστιάνο είναι φίλος μου. Μόνο. Φίλος. Οκευ;" ξεκαθαρίζω στην γιαγιά μου γιατί κάθε μα κάθε φορά που με δει με αγόρι νομίζει ότι είμαστε παντρεμένοι με 5 παιδιά και οικογενειακή επιχείρηση.
"Ωχ με παίρνει ο Κριστιάνο." λέω χαρούμενη.
"Έλα ρε μεγάλε τι λέει;" τον ρωτάω.
"Αλλαγή σχεδίου. Θες να αράξουμε σπίτι μου γιατί η μάνα μου θα λείπει και αν είναι πάμε μετά σε κλαμπ;" με ρωτάει.
"Εννοείται. Να δω και το σπίτι σου. Ευκαιρία είναι." του λέω.
"Που να δεις το κανονικό μου σπίτι στην Θεσσαλονίκη." λέει και μου κόβεται η αναπνοή.
"Κάτσε μένεις Θεσσαλονίκη; ΓΑΜΑΕΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ." πανηγυριζω.
"Ναι ισχύει χαχαχα." λέει και γελάει.
"Άσχετο αλλά ξέρεις τι λένε για τις φοιτήτριες της Πάτρας;" τον ρωτάω και χασκογελάω.
"Δεν ξέρω. Για διαφώτισε με." λέει.
"Της Πάτρας οι φοιτήτριες είναι στην π*** πρωταθλητριες." λέω και έχω πεθάνει στα γέλια.
"ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΈΛΕΙΟ. Της Γερμανίας οι μαθήτριες είναι σε κάτι πρωταθλητριες;" ρωτάει και γελάει.
"Μπα μόνο στο να σπάνε νεύρα." λέω και γελάω.
"Οκευ αν είναι θα έρθω να σε πάρω για να πάμε σπίτι μου σε κανένα 15λεπτο. " μου λέει και εγώ αγχώνομαι επιεηδ είμαι με ρόμπα και το μαλλί μου είναι άνω κάτω. ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΤΙ ΝΑ ΒΆΛΩ. ΑΧ ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ.

ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΚΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΛΛΆ ΣΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ ΘΑ ΈΧΕΙ ΤΖΟΥΣΙ ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΕΣ ΟΠΌΤΕ ΓΙΕΣ 😚❤️

Αξέχαστες Διακοπές Where stories live. Discover now