8. fejezet.

22 1 0
                                    

Adam perceken belül ide érhet, még gyorsan át futottam az öltözékem, ami egy magasított derekú koptatott kék farmer nadrág volt és egy bézs színű kardigán.
Éppen a cipőmet fűztem be amikor szólt apa, hogy Adam itt van.
Ahogy sikerült, nagy nehezen befűzni a bakancsomat, még egy fél pillanatra bele néztem a tükörbe, hogy átfussam, hogy-hogy nézek ki. Amint el értem apa várt a lépcső végén, magamra kaptam gyorsan a kabátomat aztán mentem is ki.

Adam a kocsijának volt támaszkodva, zsebre dugott kézzel, én pedig lassú léptekkel haladtam hozzá.
- Szia, szépség. Köszönt 1000 wattos mosollyal.
- Hova megyünk? Kérdeztem tőle, hát ha mostmár elmondja.
- Még mindig titok. Nyitotta ki a kocsi ajtót nekem.
- Ha valahol megakarsz ölni az erdő mélyén, azt most mond. Néztem rá szúrós szemekkel.
- Most teljesen végig sértettel. Mondta már amikor beszállt a kocsiba.
- Szóval mit szeretnél hallgatni? Kérdezte.
- Hmm, Shawn Mendest. Válaszoltam.
- Shawn Mendes komolyan? Kérdezte csodálkozva.
- Igen miért? Néztem rá nagy szemekkel.
- Nem néztem volna ki belőled. Mondta egyszerűen.
- Akkor melyik Shawn Mendes szám legyen? Kérdezte közben pedig a telefonját rá csatlakoztatta a magnóra.
- Stitches. Jelentettem ki.
Bólintott majd be kapcsolta a zenét.

Körülbelül a második refrénél járhatunk, mikor elkezdtem hallkan énekelni aztán Adam is csatlakozott, végül hangosan énekeltük együtt az egészet, a zene olyan volt mintha soha nem akart volna véget érni, annyira más vagyok Adammal egy új énemet ismerhettem meg, aki mások előtt még enni sem eszik, nem hogy énekel

You watch me bleed until I can't breathe
I'm shaking, falling onto my knees
And now that I'm without your kisses
I'll be needing Stitches
Tripping over myself
Aching, begging you to come help
And now that I'm without your kisses
I'll be needing Stitches

Énekeltük hangosan.
Amint a zene véget ért muszáj volt lejjebb vennem a hangerőt és szóvá tennem milyen jó hangja van.
- Azta Carter. Mondtam
- Mi az? Kérdezte mosolyogva.
- Mióta van ilyen jó hangod? Kérdeztem tőle.
- Nem tudom, kiskorom óta. Válaszolt egyszerűen.
- Azért te is tele vagy meglepetésekkel. Mosolygott rám.
- Meglepetésekkel? Húztam össze a szemöldököm.
- Azt hittem, hogy olyan típikus könyvmoly lány vagy, mint azokban a filmekben. De nem te más vagy, teljesen más. Mondta.
- És ez jó vagy rossz? Kérdeztem.
- Határozottan jó. Küldött felém egy apró mosolyt.
Ahogy ez a mondat elhagyta a száját, leparkolt egy lemez boltnál.
- Megérkeztünk. Mutatott a bolt felé.
- Egy lemezbolta jöttünk? Néztem rá unottan.
- Igen, és tudod miért? Kérdezte, miközben kiszállt a kocsiból.
- Nem, nem tudom. Ráztam meg a fejem.
- Nos, Azért mert míg reggel anyukáddal kint beszéltél a folyosón, volt időm szét nézni a szobádban, és találtam egy lemez játszót, de lemezt sehol. Ezért gondoltam elhozlak egy lemez boltba, hogy vegyünk pár lemezt és használni tud a lemezlejátszódat. Mondta.
- De én nem hoztam magammal pénzt. Dőltem mérgesen a kocsinak.
- Kimondta, hogy ahhoz kell pénz? Húzta el a száját. Csak remélem, hogy nem szeretne venni nekem semmit, nem szeretem ha költenek rám.
- Majd én kifizettem. Kimondta, amit nem szerettem volna.
- Biztos, hogy nem. Jelentettem ki.
- Te mindig ilyen makacs voltál? Jött közelebb hozzám, a kezeivel megtámaszkodott a kocsi tetején, így elérve azt, hogy teljes testével hozzám simuljon, amitől eléggé zavarba jöttem.
- Igen, főleg ha valaki venni akar nekem valamit. Mondtam, és próbáltam eltolni magamtól, de nem igazán ment.
- Jó, tudod mit? Ha nem hagyod, hogy legalább egy lemezt vegyek neked, akkor többé nem csókollak meg. Incselkedett.
- Ezt vegyem fenyegetésnek? Néztem rá nagy szemekkel.
- Igen vehetted annak. Jelentette ki.
- Ahhj, jó legyen. Puffogtam.
- EZ AZ! Boxolt egyet a levegőbe.

Ahogy be értünk a lemezbolta, elltattotam a számat az egész helyiség csak albumokkal volt tele.
- Szia Adam! Köszönt neki aki a pénztarnál állt.
- Szia Chris. Köszönt vissza Adam.
- Mia ő itt Chris övé a bolt. Mutatott be neki.
- Szia. Köszöntem neki.
Aztán ketten beszélgetésbe kezdtek én pedig elkezdtem keresgélni, remélve, hogy itt van amit szeretnék.
- Bármi megtetszik az a tiéd, és még mielőtt bármit mondanál, Chris baráti áron adja nekem a lemezeket. Fonta a karjait a derekam köré.
- Hmm ezt hiszen akkor ezt szeretném. Mutattam neki.
- Biztos? Kérdezte majd szembe fordított magával.
- Nem ismerem az élő adót, azt hittem, hogy valami Shawn Mendes albumot választasz. Nevettet fel.
- Igen, rajta van a kedvenc zeném amit anyával sokat hallgattunk. Mondtam az albumot kémlelve, régi kiadás 2007-es, csodálkoztam is, hogy itt megtaláltam.
- Kérdezhetek valamit? Kérdezte.
- Mi lenne az? Érdeklődtem.
- Hogy állunk most? Kérdezte a hüvelykujjával az arcomon egy kis részt cirogatott.
- Barátok vagyunk, vagy valami olyasmi,nem? Mondtam de egy kérdés lett belőle.
- Én kedvellek, és nem szeretnék csak a barátod lenni. Vett egy nagy levegőt.
- Én is kedvellek. Válaszoltam őszintén, majd egy halvány mosoly jelent meg az arcán, én pedig lecsaptam a cseresznye piros ajkaira, és megcsókoltam őt, és mindketten bele mosolyogtunk a csókunkba.

Amint kifizettük a vett dolgokat, Adam elvitt egy kisebb tóhoz, amit sosem láttam még, pedig Portlandben nőttem fel.
Nem voltunk sokáig kint, mert hideg volt, és sötétedett is már. Körülbelül hat óra felé hozzánk indultunk. Adam viszont most nem jött be hozzánk, mert dolga volt, pedig nagyon szerettem volna, de egy kis távolság is kell, nem?
De még mielőtt kiszálltam volna a kocsiból kérdeznem kellett tőle valamit.
- Most akkor most azt jelenti, hogy te még én.... A mondandómat nem tudtam befejezni, hiszen félbe szakított.
- Igen azt! Felelte határozottan.
Közelebb hajolt hozzám, és megcsókolt.
Aztán el ment, én pedig fülig érő szájjal mentem be a házba.
És csak azon gondolkodtam, hogy mi történhet még? 17 éves lett egy barátom akit nagyon kedvellek, és ő is engem. Már csak a felvételinek kell jól sikerülnie.

Stay With Me ( Maradj Velem)Where stories live. Discover now