Yeni Başlangıçlar -1

504 30 17
                                    

Poyraz'dan

Benim için zor olacak bir güne uyanmıştım.
Çünkü bugün Ayşe survivor'a gidiyordu.
Survivor başlayalı yaklaşık bir ay olmuştu ve Ayşe bugün yedeklerden survivor'a gidiyordu.

Henüz survivor 2021 yeni bitmesine rağmen Ayşe defalarca all star teklifi almış fakat hazır değilim diyerek kabul etmemişti.

Şimdi nasıl olduğunu hala anlayamadığı bir şekilde survivor'a gidiyordu.

Survivordan sonra başlayan daha doğrusu survivor sonrası adı konan ilişkimiz harika ilerliyordu.
Aramızdaki o kuvvetli bağın arasına ne bir olay ne üçüncü bir kişi girebilmişti.

Sosyal medyaya yansırsa zarar görür dediğimiz ilişkimiz bizden izin alınmadan gündem olmuştu destekleyen kadar desteklemeyen yorumlar almıştık günlerce linç yemiştim fakat bunu da beraber atlatmıştık.

Kısacası biz survivordan beri sadece birbirimizin yanındaydık.
Ayşe'ye bu kadar alışmışken şimdi ondan aylarca ayrı kalmak bana çok zor geliyordu.

Survivor'u beraber tamamlamıştık.
Şimdi ben yoktum ve her şeyi kendi başaracaktı.
Biliyordum Ayşe gerçekten Süper Ayşe'ydi.
Yapamayacağı hiçbir şey yoktu yine o parkurları çocuk oyuncağı gibi geçip tozu dumana katacaktı ama üzülüyordum.
Onsuz yaşamayı resmen unutmuştum.

Uyandığımdan beri yatakta uzanmış tavanı izleyerek duygularım ile boğuşuyordum.
Henüz içinden çıkamamışken gelen telefon ile kalkmak zorunda kaldım.

"SÜPEEER AYŞEEEM ✨"

Ekrana burukça gülümseyerek birkaç saniye baktım, baktım çünkü aylarca bu aramayı bir daha görmeyecektim.

"Efendim güzelim."

"Poyraz'ııım uyandın değil mi ?"

"Tabii uyandım hayatım.Senden daha heyecanlıyım zaten."

"Sus sus bana heyecan deme kendimi sakinleştiremiyorum."

"Bende."

Bende derken resmen fısıldamıştım çünkü kendi kendime konuşuyordum.
Ayşe'ye üzgün olduğumu asla yansıtmamaya çalışıyordum.
Çünkü Ayşe gideceği için mutluydu zaten o mutlu ise beni üzecek hiçbir sebep olmamalıydı.

"Duyamadım Poyriş ne dedin."

"Şimdi seni almaya geliyorum dedim güzelim hazırlan."

Telefonu kapattıktan sonra hızlıca hazırlanıp evden çıktım.
Kısa süre sonra Ayşe'yi alacağım yere gelmiştim.

Arabadan indikten sonra Ayşe ve tüm ailesi ile karşılaştım.
Ailesinden kimse hava alanına gelmeyecekti.
Ayşe böyle istemişti.
Bu yüzden herkesle burada vedalaşıyordu.

Benim geldiğimi gören Ömer Asaf hızlıca boynuma atlamıştı.
Onu gülerek kucağıma alıp saçlarını öptüm.

Ömer Asaf ile ilgilendikten hemen sonra herkese içten bir şekilde selam verdim.

Ayşe herkesle tek tek vedalaşıyordu.
Biraz süren vedalaşma durumu bittikten sonra toplu bir fotoğraf çekildik.

Bizim için harika bir anı kalacaktı.

Ayşe hazır hissedince arabaya doğru yürümeye başladık.
Araba ile aramızda belki bir dakika vardı ama benim boşa gitmesini istediğim bir saniye bile yoktu.
Arabaya yürüyene kadar Ayşe'nin elini tutmuştum.
Buna o kadar içten bir şekilde gülümseyerek tepki vermişti ki bu gülüşü için bile "ben senden nasıl ayrı kalacağım" diyip ağlayabilirdi.

 𝘌𝘴𝘵𝘳𝘦𝘭𝘭𝘢𝘴 | AyRazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin