3.Časť - Čakanie

196 18 0
                                    

          Po tom trapase na pódiu som sa na Roberta ani nepozrela a väčšinou som len prikyvovala na otázky ostatných prítomných ľudí. Pila som drahé šampanské a z času načas som zjedla nejakú jednohubku. Hneď ako sa dalo, som z párty šla domov. Napustila som si horúcu vaňu a po dlhom kúpeli som si pozrela nejaký film, ktorý mi Cameron, môj brat, už dávnejšie odporučil. Ďalších pár dní som strávila čítaním si svojich replík a skúšaním scén s náhradnými hercami. Natáčanie filmu sa malo začať už o týždeň. Práve som na ceste na obed s Nataly a Robertom. Vystúpim z čierneho terénneho auta a zadným vchodom vojdem do luxusnej reštaurácie v centre Los Angeles. Čašníkovi poviem svoje meno a on ma odprevadí ku stolu, pri ktorom už sedí Rob. „Vitaj,“ pozdraví ma. Len prikývnem hlavou a sadnem si oproti nemu. „Si už zbalená?“ opýta sa ma po chvíli. V jeho tvári vidím záujem. Chce sa so mnou rozprávať. Kamarátsky. „Nie,“ hlesnem a schytím do rúk menu reštaurácie a robím sa, že si niečo horlivo čítam. Jedným okom neustále pozorujem veľké staromódne hodiny nad vchodom do reštaurácie. Nataly mešká už vyše pol hodinu. Rob si asi uvedomil, že nemám chuť sa s ním rozprávať, tak si aj on prezerá menu. „Au!“ ozvala som sa naštvane, keď ma kopol do nohy. „Sorry,“ zamumlal. „Decko,“ prevrátila som očami a svoju stoličku som odtiahla od stola trošku ďalej. Fakt dospelácke kopať ma. Nataly stále meškala. A mňa to už štvalo. Aj ten Robert oproti mne, ma štval. Celý čas sa uškŕňal na čašníčku a niekoľko pipiek v minisukniach sediacich naokolo. Modlila som sa za to, aby Nat konečne prišla. Mala som chuť vyskočiť z okna vždy, keď Rob žmurkol na nejakú ženskú.

Ak sa vám príbeh páčil tak mi zanechajte vote alebo nejakým koment :) budem veľmi rada a som veľmi zvedavá čo budete hovoriť na vývoj deja :) 

Vidíme sa pri ďalšej časti! :3

Heart On FireWhere stories live. Discover now